Was ook nog niet van plan gelijk te gaan maar ben wel benieuwd. In juni komt toch ook die blend store naar amsterdam?? ook wel benieuwd hoe die is. Daar hadden ze ook wel wat sneakers geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef fretclick het volgende:
spuistraat
maar gaat pas volgende week zaterdag open
Die liggen ook bij patta maar dan voor 120 euro geloof ik. Bij kickz.com kun je ze kopen voor 90 euro zonder verzendkosten. Heb er ook over nagedacht alleen had toen al weer andere gekocht. En ik vind dat middestuk niet zo mooi wat om de swoosh zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:18 schreef floydvisser het volgende:
zag deze in den haag, moet er nog ff overna denken maar ze zagen er erg goed uit!
[afbeelding]
snakeskin ostrich en demin![]()
Vind de wit-paarse Mita's persoonlijk iets vetter.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:18 schreef floydvisser het volgende:
zag deze in den haag, moet er nog ff overna denken maar ze zagen er erg goed uit!
[afbeelding]
snakeskin ostrich en demin![]()
die hadden ze daar ook nog, maar t viel me op dat de grijze in het echt vetter waren als ik had verwacht...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vind de wit-paarse Mita's persoonlijk iets vetter.
Ik heb het niet zo op asics, maar deze zijn zwaar ok.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Whoho het volgende:
[afbeelding]
dit zijn mijn nieuwe sneakertjes
echt vette schoenen , vond ze ook te vet, de print is er in gelasered...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe schoenen gehaald, Nike Paul Rodriguez Premium:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 120 euro kon ik ze niet laten liggen.
Waar heb je die Adidas voor 35e gehaald?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:52 schreef Rev- het volgende:
net deze 2 gehaald, wat vinden jullie ervan (adidas was 35e en de quicks 70e)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn idd wel veel irritante ventjes die zichzelf helemaal de bomb vinden omdat ze een paar Tiffs hebben welke ze nooit aan durven te doen omdat ze bang zijn dat ze vies worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:17 schreef thaWarhead het volgende:
ISS vind ik echt een beetje een kinderforum vol irritante wannabe Amerikaanse pubers wiens Engels slechter is dan dat van mij...
zijn die zwarte patent leather dunks sb samples of...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef berent het volgende:
Kwam deze tegen op ISS![]()
![]()
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc81/th_46086_1.jpg]afbeelding][/URL]
Hier nog een paar zwarte Tiffs:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc243/th_46024_maincontent.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:21 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik denk dat die zwarte tiffs geverft zijn, want je ziet de originele kleur nog een beetje zitte op sommige plekken
http://pickyourshoes.com/(...)goldenhops_mango.htmquote:Op zondag 14 mei 2006 15:27 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit!
Via een winkel of Ebay?
Best vet! Nieuwe collectie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef miki het volgende:
Ik zal mijn nieuwe sneakers ook maar hier in het nieuwe topic posten![]()
![]()
[afbeelding]
Lacoste Spun
omg wat zijn die een partij lelijk zeg. Je draagt ze hopenlijk alleen binnen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe schoenen gehaald, Nike Paul Rodriguez Premium:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 120 euro kon ik ze niet laten liggen.
Die zijn normaal alleen in deze kleur verkrijgbaar:quote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil die tiffs, ik vind ze echt heel mooi maar ik kan ze nergens vinden
mooi hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Whoho het volgende:
[afbeelding]
dit zijn mijn nieuwe sneakertjes
Pro Sport, 80 eequote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mooi hoorwaar gekocht (welke prijs)?
Geen ideequote:
iemand?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand mij de legende achter de Nike Dunk dingen uitleggen? Ze blijken heir populair te zijn, maar waarom en wat is het verhaal erachter? Zijn het de Adidas superstars van hun tijd? WAT IS HET?
Kun je deze btw wel dragen in de zomer?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:09 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er wel vet uitzien...zijn ze er ook in het wit enzo ja waar?
*verwelkomt buitenwesten*![]()
Wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
wow die zijn mooi zegquote:Op maandag 15 mei 2006 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
[plaatjes]
even bekijken hoe ik ze het beste kan dragen. Ook maar even met verschillende broeken geprobeerd. Spiegel was wel wat stoffig
Ik begin echt fan te worden van die dunk's.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Bange-Frans het volgende:
Oke had geld teveel heb deze ook gehaald
[afbeelding]
onlinequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Ik begin echt fan te worden van die dunk's.
De eerste modellen vond ik maar niks maar ze worden steeds mooier.
Heb je deze in een winkel gekocht of online?
Da's Gnarls Barkleyquote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Bange-Frans het volgende:
Die ik heb nu heb gepost...
Is meer mijn styl!
[ je ava is dat Carl Cox? ]
Naja, ieder z'n smaak toch??quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Die LaCoste hype is echt om te kotsen. Onoriginele schoenen die door de massa worden opgevreten.
Die wilde ik eerst ook kopen, maar ik vond het jammer dat ze geen andere kleurencombinaties bestaanquote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Buitenwesten het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag gekocht.. Ik ben trouwens nieuw op dit forum![]()
![]()
sommige zouden al uit moeten zijn...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef revolutionx het volgende:
zijn de adicolor series al te koop in nl? ik zie ze nergens behalve die new york color series
en dat geld voor die tigers niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Die LaCoste hype is echt om te kotsen. Onoriginele schoenen die door de massa worden opgevreten.
iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Rev- het volgende:
[..]
en dat geld voor die tigers niet?... die heb ik juist daarom NIET gekocht, iedereen heeft ze al
zijn dat SB dunks of gewoon dunks?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Buitenwesten het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag gekocht.. Ik ben trouwens nieuw op dit forum![]()
![]()
Daar is het ook voor bedoeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Even een korte les in het verschil tussen SB dunk en GR (general release) dunks:quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
zijn dat SB dunks of gewoon dunks?
Deze vind ik zoooo mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn nieuwste aanwinsten
[afbeelding]
heeel blij mee![]()
Echt een afknapperquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Deze vind ik zoooo mooi![]()
Maar ik heb net nieuweDeze:
[afbeelding]
Nike Air Max Classic BW, ik heb nu 2 paar, deze en totaal zwarte, en wat een heerlijke schoenen. De enige waar ik een hele dag op kan lopen en daarna nog uitgaan, zonder last te krijgen van mijn voeten. Heerlijk![]()
www.kickz.comquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
ik zou je post veranderen in 'air max classic bij een vrouw,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Gelderland het volgende:
Nike Air Max bij vrouwen![]()
![]()
maarja, als je 't mooi vind![]()
tuurlijk wel eens gezien jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Sabinee het volgende:
Gelderland, ik draag zowel Nike Air Max als laarzen of pumps.
Aangezien ik geen grote voeten heb en graag op sportschoenen loop, draag ik deze. Ze zien er eigenlijk wel schattig en klein uit. Maareh..nog nooit een meisje op Nikes gezien?
Je kan ze natuurlijk ook customizen op nikeid.com, ga ik over een maandje of zo ook doen. Maar dan met wat andere kleurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
kijk haar cu2 eens?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop.
Lekker generaliserend maar je komt het wel veelal in die hoek tegen.
Of in de ordinaire aso kampkringen..
Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee.
Dat heb ik ook heel erg, ook wel een beetje met de air max 90. Daarom vind ik eigenlijk alleen de air max 1 mooi, die is niet "besmet" door gabbers en kampers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop.
Lekker generaliserend maar je komt het wel veelal in die hoek tegen.
Of in de ordinaire aso kampkringen..
Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee.
zag die nike dunk mita deluxe bij puur staan in den haag, ze hadden ook de grijze!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik heb even gekeken op internet maar die op kickz.com zien er totaal anders uit dan op andere sites...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
www.kickz.com
[afbeelding] deze 90 euro.
Waar heb je die adidas gehaald als ik vragen mag? Zoiets zoek ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:52 schreef Rev- het volgende:
net deze 2 gehaald, wat vinden jullie ervan (adidas was 35e en de quicks 70e)
[afbeelding]
Bij de sub zero, gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, hij werkt bij een bedrijf wat samen met frontrunner/sub zero zit dus vandaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:44 schreef fretclick het volgende:
jezus, die zijn dope! die komen toch uit die kalender-pack? of hoe heet dat? elke maand een andere colorway?
waar heb je ze gehaald?
Tering, hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op internet maar die op kickz.com zien er totaal anders uit dan op andere sites...
Hier die van Kickz.com
[afbeelding]
op andere sites:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand of die schoenen op Kickz.com wel echt zijn?
Frontrunner en footlocker, en ik zag bij 75 de pucci adicolors liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef revolutionx het volgende:
bleiblei weet jij misschien in welke winkel in a'dam ik een grote keuze heb aan adicolor series?
Goede adresjes en connecties hebben scheelt een hoop kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Stansfield is sinds het begin van dit topic al weer 3 paar sneakers rijker
zoals ik al zie, adidas shop lelystad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef Double_B het volgende:
[..]
Waar heb je die adidas gehaald als ik vragen mag? Zoiets zoek ik ook
Ik denk dat je gewoon zon model schoen moet passen in de winkel om te kijken hoe dat zit. Maar ik heb gehoord dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je de schoenen krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Hennnn het volgende:
heeft iemand hier ervaring met het bestellen van nikeid schoenen? Ik wil graag weten hoe de eu maten vallen.. of 42 ook echt 42 is of wat groter of kleiner valt! Je kan ze niet passen namelijkOoh en het gaat om de dunkId s
mijn dank is groot
die mita's zijn toch die witte met paarse zool? die kocht ik voor 90 euro...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef fretclick het volgende:
check de link in mijn post.
die mita's die daar boven staan, op jouw afbeelding, zijn ook over de $200
Mja, in de states gaan ze gewoon 100 dollar kosten dus die 90 euro is echt niet ver gezocht ofzo.quote:
Moooooi deze Asics zijn supervet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn nieuwste aanwinsten
[afbeelding]
heeel blij mee![]()
Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef miki het volgende:
Ik zal mijn nieuwe sneakers ook maar hier in het nieuwe topic posten![]()
![]()
[afbeelding]
Lacoste Spun
Ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag bij de sub zero in Utrecht dat ze de nieuwe adicolors hadden. De 3e van alle kleuren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met bijpassende trainingsjacks.
http://www.outlawz.nl/quote:Op zondag 21 mei 2006 13:36 schreef Chocolademousse het volgende:
Fretclick, waar heb je die Nike FC SB gekocht??
hosoi vans...sick, denk dat ze ze bij rodolfo's wel hebben anders wel bij een vande andere vans dealers in adam, weet alleen niet of ze nu al uit zijn..quote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef _SnoepHond het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan kopen?
[afbeelding]
Ze heten Vans Hosoi volgens mij.
Ik heb ze uit de Lacoste winkel, maar je hebt ze ook bij Footlocker.quote:
Footlocker.. hing Footlocker Exclusive labeltje aan, dus ze zijn slechts bij enkele Footlockers te koopquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stanning het volgende:
[..]
Moooooi deze Asics zijn supervet!![]()
Waar heb je die vandaan? Je hebt ze zeker niet toevallig ook met zilveren strepen gezien i.p.v. goud (Ik customize ze alvast even in gedachten)??
OneConundrum geloof ik?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Er had hier toch iemand adidas Samba's? Hoe vallen de maten daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |