Waar heb je die adidas gehaald als ik vragen mag? Zoiets zoek ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:52 schreef Rev- het volgende:
net deze 2 gehaald, wat vinden jullie ervan (adidas was 35e en de quicks 70e)
[afbeelding]
Bij de sub zero, gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, hij werkt bij een bedrijf wat samen met frontrunner/sub zero zit dus vandaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:44 schreef fretclick het volgende:
jezus, die zijn dope! die komen toch uit die kalender-pack? of hoe heet dat? elke maand een andere colorway?
waar heb je ze gehaald?
Tering, hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op internet maar die op kickz.com zien er totaal anders uit dan op andere sites...
Hier die van Kickz.com
[afbeelding]
op andere sites:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet iemand of die schoenen op Kickz.com wel echt zijn?
Frontrunner en footlocker, en ik zag bij 75 de pucci adicolors liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef revolutionx het volgende:
bleiblei weet jij misschien in welke winkel in a'dam ik een grote keuze heb aan adicolor series?
Goede adresjes en connecties hebben scheelt een hoop kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Stansfield is sinds het begin van dit topic al weer 3 paar sneakers rijker
zoals ik al zie, adidas shop lelystad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:04 schreef Double_B het volgende:
[..]
Waar heb je die adidas gehaald als ik vragen mag? Zoiets zoek ik ook
Ik denk dat je gewoon zon model schoen moet passen in de winkel om te kijken hoe dat zit. Maar ik heb gehoord dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je de schoenen krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Hennnn het volgende:
heeft iemand hier ervaring met het bestellen van nikeid schoenen? Ik wil graag weten hoe de eu maten vallen.. of 42 ook echt 42 is of wat groter of kleiner valt! Je kan ze niet passen namelijkOoh en het gaat om de dunkId s
mijn dank is groot
die mita's zijn toch die witte met paarse zool? die kocht ik voor 90 euro...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef fretclick het volgende:
check de link in mijn post.
die mita's die daar boven staan, op jouw afbeelding, zijn ook over de $200
Mja, in de states gaan ze gewoon 100 dollar kosten dus die 90 euro is echt niet ver gezocht ofzo.quote:
Moooooi deze Asics zijn supervet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn nieuwste aanwinsten
[afbeelding]
heeel blij mee![]()
Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:53 schreef miki het volgende:
Ik zal mijn nieuwe sneakers ook maar hier in het nieuwe topic posten![]()
![]()
[afbeelding]
Lacoste Spun
Ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag vandaag bij de sub zero in Utrecht dat ze de nieuwe adicolors hadden. De 3e van alle kleuren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met bijpassende trainingsjacks.
http://www.outlawz.nl/quote:Op zondag 21 mei 2006 13:36 schreef Chocolademousse het volgende:
Fretclick, waar heb je die Nike FC SB gekocht??
hosoi vans...sick, denk dat ze ze bij rodolfo's wel hebben anders wel bij een vande andere vans dealers in adam, weet alleen niet of ze nu al uit zijn..quote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef _SnoepHond het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan kopen?
[afbeelding]
Ze heten Vans Hosoi volgens mij.
Ik heb ze uit de Lacoste winkel, maar je hebt ze ook bij Footlocker.quote:
Footlocker.. hing Footlocker Exclusive labeltje aan, dus ze zijn slechts bij enkele Footlockers te koopquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Stanning het volgende:
[..]
Moooooi deze Asics zijn supervet!![]()
Waar heb je die vandaan? Je hebt ze zeker niet toevallig ook met zilveren strepen gezien i.p.v. goud (Ik customize ze alvast even in gedachten)??
OneConundrum geloof ik?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:33 schreef Erasmusch het volgende:
Er had hier toch iemand adidas Samba's? Hoe vallen de maten daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |