Da's Gnarls Barkleyquote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Bange-Frans het volgende:
Die ik heb nu heb gepost...
Is meer mijn styl!
[ je ava is dat Carl Cox? ]
Naja, ieder z'n smaak toch??quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Die LaCoste hype is echt om te kotsen. Onoriginele schoenen die door de massa worden opgevreten.
Die wilde ik eerst ook kopen, maar ik vond het jammer dat ze geen andere kleurencombinaties bestaanquote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Buitenwesten het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag gekocht.. Ik ben trouwens nieuw op dit forum![]()
![]()
sommige zouden al uit moeten zijn...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef revolutionx het volgende:
zijn de adicolor series al te koop in nl? ik zie ze nergens behalve die new york color series
en dat geld voor die tigers niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Die LaCoste hype is echt om te kotsen. Onoriginele schoenen die door de massa worden opgevreten.
iddquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Rev- het volgende:
[..]
en dat geld voor die tigers niet?... die heb ik juist daarom NIET gekocht, iedereen heeft ze al
zijn dat SB dunks of gewoon dunks?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Buitenwesten het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag gekocht.. Ik ben trouwens nieuw op dit forum![]()
![]()
Daar is het ook voor bedoeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Even een korte les in het verschil tussen SB dunk en GR (general release) dunks:quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
zijn dat SB dunks of gewoon dunks?
Deze vind ik zoooo mooiquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn nieuwste aanwinsten
[afbeelding]
heeel blij mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |