omg wat zijn die een partij lelijk zeg. Je draagt ze hopenlijk alleen binnen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe schoenen gehaald, Nike Paul Rodriguez Premium:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 120 euro kon ik ze niet laten liggen.
Die zijn normaal alleen in deze kleur verkrijgbaar:quote:Op zondag 14 mei 2006 21:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil die tiffs, ik vind ze echt heel mooi maar ik kan ze nergens vinden
mooi hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Whoho het volgende:
[afbeelding]
dit zijn mijn nieuwe sneakertjes
Pro Sport, 80 eequote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mooi hoorwaar gekocht (welke prijs)?
Geen ideequote:
iemand?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand mij de legende achter de Nike Dunk dingen uitleggen? Ze blijken heir populair te zijn, maar waarom en wat is het verhaal erachter? Zijn het de Adidas superstars van hun tijd? WAT IS HET?
Kun je deze btw wel dragen in de zomer?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:09 schreef Bange-Frans het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er wel vet uitzien...zijn ze er ook in het wit enzo ja waar?
*verwelkomt buitenwesten*![]()
Wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
wow die zijn mooi zegquote:Op maandag 15 mei 2006 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
[plaatjes]
even bekijken hoe ik ze het beste kan dragen. Ook maar even met verschillende broeken geprobeerd. Spiegel was wel wat stoffig
Ik begin echt fan te worden van die dunk's.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Bange-Frans het volgende:
Oke had geld teveel heb deze ook gehaald
[afbeelding]
onlinequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Ik begin echt fan te worden van die dunk's.
De eerste modellen vond ik maar niks maar ze worden steeds mooier.
Heb je deze in een winkel gekocht of online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |