abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37959439
Wat vind jij dan wel een mooie kleur? Ik vond dit juist wel leuk, wilde witte sneakers en met een kleurtje, maar niet te fel, dan past het nergens meer bij.
pi_37960335
Nike Air Max bij vrouwen

maarja, als je 't mooi vind
Haleloeja
pi_37961149
Gelderland, ik draag zowel Nike Air Max als laarzen of pumps.
Aangezien ik geen grote voeten heb en graag op sportschoenen loop, draag ik deze. Ze zien er eigenlijk wel schattig en klein uit. Maareh..nog nooit een meisje op Nikes gezien?
pi_37961563
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_37961856
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Deze vind ik zoooo mooi
Maar ik heb net nieuwe Deze:
[afbeelding]
Nike Air Max Classic BW, ik heb nu 2 paar, deze en totaal zwarte, en wat een heerlijke schoenen. De enige waar ik een hele dag op kan lopen en daarna nog uitgaan, zonder last te krijgen van mijn voeten. Heerlijk
Echt een afknapper
BlaBlaBla
pi_37962515
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
www.kickz.com

deze 90 euro.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:33:04 #132
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37963248

Le Coq's
zijn lekker licht trouwens
pi_37963721
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Gelderland het volgende:
Nike Air Max bij vrouwen

maarja, als je 't mooi vind
ik zou je post veranderen in 'air max classic bij een vrouw, ' sommige maxxies staan echt leuk bij een vrouw..
pi_37963987
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Sabinee het volgende:
Gelderland, ik draag zowel Nike Air Max als laarzen of pumps.
Aangezien ik geen grote voeten heb en graag op sportschoenen loop, draag ik deze. Ze zien er eigenlijk wel schattig en klein uit. Maareh..nog nooit een meisje op Nikes gezien?
tuurlijk wel eens gezien ja ... iedereen moet dragen watie mooit vind, alleen vind IK Het er niet uitzien (aso/ordi schoentjes) en is het voor mij een grote afknapper als een meisje zoiets draagt
Haleloeja
pi_37964452
Oke, misschien vind ik jouw schoenen ook niet mooi
Heb gelukkig nog nooit gehoord dat iemand me er aso/ordinair uit vind zien, denk ook niet dat dat het geval is. Gelukkig vind mn vriend ze wel mooi..en heb ik nooit last van mn voeten
Fretclick, wat is er dan mis met classics?
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:21:20 #136
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_37965136
quote:
Je kan ze natuurlijk ook customizen op nikeid.com, ga ik over een maandje of zo ook doen. Maar dan met wat andere kleuren

Which reminds me, hoe zat dat ook alweer met schoenmaten en hoe vallen Nike's ook weer? Is alweer een tijdje terug dat ik Nike's aan mijn voeten had
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_37965485
classics roepen bij mij altijd foute dingen op, zeker bij dames. net zoals shagrokende mensen bij mij dingen oproepen die ik als niet zo prettig kan omschrijven, sorry.

maar een dame in AM1's daarentegen, daar zou ik spontaan verliefd op kunnen worden (bij wijze van spreken)
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:32:34 #138
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_37965711
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop .

Lekker generaliserend maar je komt het wel veelal in die hoek tegen.
Of in de ordinaire aso kampkringen. .

Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee .
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:38:22 #139
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_37966025
Ik heb best wel eens stijlvolle en aantrekkelijke vrouwen op Classics zien lopen hoor. Zelf vind ik ze niet zo, maar het kan wel
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_37966052
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop .

Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee .
kijk haar cu2 eens?
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:51:41 #141
36431 bleiblei
pi_37966719
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Rev- het volgende:

[..]

kijk haar cu2 eens?
... Naja, ze voldoet ongeveer voor de helft aan mijn grote vooroordeel .
Is een meevaller .
pi_37966795
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:

Dat heb ik ook heel erg, ook wel een beetje met de air max 90. Daarom vind ik eigenlijk alleen de air max 1 mooi, die is niet "besmet" door gabbers en kampers.
pi_37968097

mijne
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_37978444
post eens sneakers...

Inplaats van over lonsdale te praten
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:53:20 #146
36431 bleiblei
pi_37978596
Nog 1 dag en dan komt de laatste Adicolor serie uit .

Ik ga maar via internet proberen om:

en

te kopen, want T-Shu (de sneakerwinkel waar ik ze besteld had) kon er niet aan komen .
pi_37979012
Zo, die zijn best ziek
pi_37980787
quote:
zag die nike dunk mita deluxe bij puur staan in den haag, ze hadden ook de grijze!
volgens mij waren ze daar 119euro oid...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_37992308
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef Stansfield het volgende:

[..]

www.kickz.com

[afbeelding] deze 90 euro.
Ik heb even gekeken op internet maar die op kickz.com zien er totaal anders uit dan op andere sites...
Hier die van Kickz.com

op andere sites:

Weet iemand of die schoenen op Kickz.com wel echt zijn?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_37992397

Heb deze vandaag gehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')