Echt een afknapperquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Deze vind ik zoooo mooi![]()
Maar ik heb net nieuweDeze:
[afbeelding]
Nike Air Max Classic BW, ik heb nu 2 paar, deze en totaal zwarte, en wat een heerlijke schoenen. De enige waar ik een hele dag op kan lopen en daarna nog uitgaan, zonder last te krijgen van mijn voeten. Heerlijk![]()
www.kickz.comquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
ik zou je post veranderen in 'air max classic bij een vrouw,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Gelderland het volgende:
Nike Air Max bij vrouwen![]()
![]()
maarja, als je 't mooi vind![]()
tuurlijk wel eens gezien jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Sabinee het volgende:
Gelderland, ik draag zowel Nike Air Max als laarzen of pumps.
Aangezien ik geen grote voeten heb en graag op sportschoenen loop, draag ik deze. Ze zien er eigenlijk wel schattig en klein uit. Maareh..nog nooit een meisje op Nikes gezien?
Je kan ze natuurlijk ook customizen op nikeid.com, ga ik over een maandje of zo ook doen. Maar dan met wat andere kleurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik wil witte Nike Dunks met een klein beetje paars (alleen de zool ofzo), weet iemand of die bestaan en waar ik die dan zou kunnen kopen?
kijk haar cu2 eens?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop.
Lekker generaliserend maar je komt het wel veelal in die hoek tegen.
Of in de ordinaire aso kampkringen..
Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee.
Dat heb ik ook heel erg, ook wel een beetje met de air max 90. Daarom vind ik eigenlijk alleen de air max 1 mooi, die is niet "besmet" door gabbers en kampers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef bleiblei het volgende:
Vrouwen met dat type nike air maxjes doen me altijd beetje denken aan die gabbertrutten met lelijk kapsel, een hoop lonsdale of ruitjes en een sjagrijnige kop.
Lekker generaliserend maar je komt het wel veelal in die hoek tegen.
Of in de ordinaire aso kampkringen..
Maar een verfijnde jongedame met een goede smaak (mening) en met een beetje maatschappelijke betrokkenheid heb ik nog niet in Nike Air Maxjes zien lopen. Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een totaal foto van Sabinee.
zag die nike dunk mita deluxe bij puur staan in den haag, ze hadden ook de grijze!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik heb even gekeken op internet maar die op kickz.com zien er totaal anders uit dan op andere sites...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
www.kickz.com
[afbeelding] deze 90 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |