SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef kletskop het volgende:
Waarom Sara nu ineens weer aan de drugs gaat ontgaat mij eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..hi
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef Leffe het volgende:
[..]
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga dit echt niet leuk vinden volgende week. Is 22 afgelopen, waarschijnlijk met een spannend einde, moeten we weken, zoniet maanden, gaan wachten op het nieuwe seizoen.
Seizoen 2 gaat "The Manhunt" heten. Dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.
Ik gok erop dat micheal (of hoe die gast ook heet) als enige niet ontkomt
Waar moet seizoen 2 anders dan nog over gaan?
Zal wel geen prison "break" zijn dan.
OP NAAR SEIZOEN 2 EN 3 !
(wel goeie serie trouwens hoor ik bash niks, hele hele goeie serie, echt..)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik denk dat T-bag:Het zou geweldig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..![]()
Nu. Ik heb 21 net zitten kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.
Overal heel over-emotioneel op reageren enzo. Dat figuur heeft totaal geen inlevingsvermogen
wbt. die gast.
Maareh, de laatste die ik heb gezien was afl. 20 Waanneer denken jullie dat ik me kan wenden
tot niet nader te noemen bron voor afl. 21?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik denk dat T-bag:Lijkt me wel zo logisch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..
.
Bekijk anders de promo van de 'season finale'. Daar kom je iets meer te weten over ep 22.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef 2Drix het volgende:
Is de preview nou nog steeds nergens te vinden![]()
Genoeg andere series om in te halen die het kijken waard zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga dit echt niet leuk vinden volgende week. Is 22 afgelopen, waarschijnlijk met een spannend einde, moeten we weken, zoniet maanden, gaan wachten op het nieuwe seizoen.
Misschien maar eens beginnen met het eerste seizoen van 24 dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genoeg andere series om in te halen die het kijken waard zijn.
House is ook erg tof (doktersserie). Erg leuk, ondanks dat ik niet van medische series houdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien maar eens beginnen met het eerste seizoen van 24 dan.
spannend sfeertjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Er zijn 8 promo pics voor ep 22 beschikbaar
Achter die 5 mille aan natuurlijk zag je die dollartekens in hun ogen nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef crossover het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze in de volgende aflevering gaan doen.. Ze zijn in princiepe al uit de gevangenis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Een uur de tijd hadden zequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:09 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Ik snap een paar dingen niet![]()
Waarom kwam niemand erachter dat al die gasten niet in hun cel waren toen ze gingen ontsnappen? (of mogen ze zolang buiten hun cel zijn?)
Waardoor ging het alarm af?![]()
Dat vraag ik mij soms ook afquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk met dat gat graven met de P.I.-crew. Ze konden toch ook gewoon meteen deze route kiezen.
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk met dat gat graven met de P.I.-crew. Ze konden toch ook gewoon meteen deze route kiezen.
sarah stond daarbuiten bij beide routes kwamen uit op sarah dr werkplek. de enige reden dat sarah mee moest werken was omdat ze het door had met die sleutels...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.
6 fucking maandenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kreeg trouwens haast een zenuw inzinking zo spannend was hij deze keer. Ik wil verder de spoilers van S2 nog niet lezen maar is er al bekend waneer die ongeveer begind?
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef GewoneMan het volgende:
sarah stond daarbuiten bij beide routes kwamen uit op sarah dr werkplek. de enige reden dat sarah mee moest werken was omdat ze het door had met die sleutels...
Sarah ging toch niet aan de morfine? Ze kreeg wel weer de verleiding. Het fragment wat je zag was een stukje uit 16 waar ze aan terug dacht. Maar dat betekent toch niet gelijk dat ze dat nu weer gebruikt heeft?quote:dat sarah weer aan de morfine ging zat erin anders hadden we dat niet in die terugblik gezien...
Gelukkig heb ik nog andere series om te volgen anders is dat niet te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het deel van de gevangenis tot het gat is nog altijd makkelijker dan via het gat van de P.I. crew.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Is volgens mij niet bekendquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:23 schreef Johnns het volgende:
wanneer begint het 2e seizoen precies weer?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kreeg trouwens haast een zenuw inzinking zo spannend was hij deze keer. Ik wil verder de spoilers van S2 nog niet lezen maar is er al bekend waneer die ongeveer begindt?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Miguel het volgende:
In principe beginnen nieuwe seizoenen eind augustus/begin september op Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Holy crappie's...dat worden weer 42 minuten hartproblemenquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:06 schreef bacoboyb het volgende:
Was de nieuwe promo al gepost?
Zoniet, dan hier: http://www.youtube.com/watch?v=uaAzQ_qcs20&search=prison%20break%2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Holy crappie's...dat worden weer 42 minuten hartproblemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:
quote:
Goed zo, bijdehandquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef Waltero het volgende:
JOU ondertitel?
ik kan me herinneren dat het een quote is van haywie uit de serie!
en om verder gejank tegen te gaan heb ik snel ff een andere avatar gemaakt
[..]
Idd, hoe T-Bag zo naar m lacht. Prachtig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:25 schreef RenzoBrad het volgende:
Wat een goede aflevering zeg!![]()
![]()
![]()
En ik heb me gelukkig kunnen beheersen, ik lees de spoilers lekker niet![]()
Dit vond ik zo'n gaaf moment, Bellick en T-bag:
[afbeelding]
quote:
trucequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:09 schreef Waltero het volgende:
Maar weer vriendjes?
ik wil niet mijn eerste dag op fik forum ruzie
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Peter Stromare told a Swedish newspaper that he only came back to PB because he couldn't get out of his
contract, and it doesn't sound like he wants to be there.
Gaat lekker daar
Hij bedoelt dus dat je je reactie onder de quote moet zetten. Leest wat makkelijker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:30 schreef tonks het volgende:
Waltero quote ff normaal.
Een paar jaar? 10 extra jarenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat je je reactie onder de quote moet zetten. Leest wat makkelijker.
Die vetzak die te vroeg aan die kabel ging hangen heeft z'n verdiende loon gekregen en mag nu mooi nog een paar jaar extra in z'n cel doorbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gesprekstof dacht ik zo
hi
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Huge spoiler over ep 22 omtrent Veronica/Montana:
Lezen op eigen risico!En wil je nu wel je bronnen geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gesprekstof dacht ik zo![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:53 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
En wil je nu wel je bronnen geven?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Je moet het selecteren met je muisquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:57 schreef SpaansBenauwd het volgende:
waarom zie ik nix in die spoilers...moet je op een knop drukken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg je echt wel te pakken hoor
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef SpaansBenauwd het volgende:Wat voor mogool ben jij nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef SpaansBenauwd het volgende:
SPOILERje doet zomaar kankerstoer
Wat voor mogool ben jij nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik krijg je echt wel te pakken hoor
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef SpaansBenauwd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Die had hij anders misschien niet nodig gehad, maar nadat Tweener de boel had verraden moest Michael snel een nieuwe manier vinden om 'onopvallend' de whack shack in te komen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik niet snap is, Tweener veraadt MIchaels plan, maar Michael heeft wel die jas en die pet nodig van Bellick...
Crapquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
- Peter Stromare told a Swedish newspaper that he only came back to PB because he couldn't get out of his
contract, and it doesn't sound like he wants to be there.
Gaat lekker daar
Ik hoopte stiekem dat ze met die shotgun een extra navel in ze buik zouden schieten. En dan zo al dat vet overal. haha lollerquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat je je reactie onder de quote moet zetten. Leest wat makkelijker.
Die vetzak die te vroeg aan die kabel ging hangen heeft z'n verdiende loon gekregen en mag nu mooi nog een paar jaar extra in z'n cel doorbrengen
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef YoshiBignose het volgende:
zielig voor dat spekje hoor, maar wel aardig dat hij zei: i better go last, anders had michael het dus ook niet gered.
en waar sloeg dat gelul met die lift op? doordat er een slang tussen zat ging hij niet dicht, maar toen Tweener erin stond wel??? bullshit.
en haywhire heb ik eigenlijk niet over die kabel heen zien klimmen maja hij zal wel mee zijn gegaan of ik ben scheel, wel cool dat hij er nog steeds is en ik hoop dat hij zeker later nog terug komt.
als hij gepakt of vermoord wordt stop ik met kijken![]()
![]()
dat klopt maar het staat als een paal boven water dat ze weer gaat gebruiken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in.
[..]
Sarah ging toch niet aan de morfine? Ze kreeg wel weer de verleiding. Het fragment wat je zag was een stukje uit 16 waar ze aan terug dacht. Maar dat betekent toch niet gelijk dat ze dat nu weer gebruikt heeft?
oh wist ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijn
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef YoshiBignose het volgende:
als hij gepakt of vermoord wordt stop ik met kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
En is het al bekend of volgende week de laatste aflevering is? En wanneer seizoen 2 begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Seizoen 1 telt 22 afleveringen. De laatste wordt aankomende maandagavond (15 mei) uitgezonden in Noord-Amerika om 8/7c (van 2 tot 3 uur 's nachts NL-tijd)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
En is het al bekend of volgende week de laatste aflevering is?
En wanneer seizoen 2 begint?
Specifieke data zullen van de zomer wel bekend worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Miguel het volgende:
In principe beginnen nieuwe seizoenen eind augustus/begin september op Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Linc_The_Sink op 10-05-2006 20:01:20 (speciaal voor crossover) ]hi
Omdat sommige mensen niet willen weten hoe lang de totale uitbraak duurt, omdat het anders voorspelbaar wordquote:
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:52 schreef tonks het volgende:
Linc_The_sink doe niet zo triest met je 'bronnen' die je van elke site af kan halen
Geen gevoel voor humor, chapquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja rot dan op met je copyright enzo kneusje
Het gaat niet om seizoen 1, maar er staan dingen in over seizoen 2 die voor sommige mensen liever niet gelezen worden. Dus edit even, omdat ik het zo lief vraagquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat staat er nou in uit seizoen 1? Het is gwn een interview![]()
Donequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het gaat niet om seizoen 1, maar er staan dingen in over seizoen 2 die voor sommige mensen liever niet gelezen worden. Dus edit even, omdat ik het zo lief vraag
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Miguel het volgende:
Haha, maar jouw spoiler zegt iig hetzelfde als ik vorige week al had gezegd over de start van seizoen twee (en ondertussen al 5 keer heb gequote ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Yoshi : Je HOEFT het niet PERSÉ te lezen, dit topicLost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
We hebben het over die info van seizoen 2quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:18 schreef YoshiBignose het volgende:
who cares? met jullie stomme spoilertjesdie ga je automatisch lezen en DAT WEET JE. zonder dit topic was PB veel spannender geweest. etterbakken
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:20 schreef Waltero het volgende:
westmoreland is btw al dood, lees de recap op de officiele site maar.. dat die bolle gepakt is vind ik niet erg, die voegt niet echt iets toe, verder vind ik de ontsnapping weer masterlijk! weer leuke dingen van scofield..idd haywhire was zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
je maakt maar een topic voor jezelf met je spoilers
@waltero: nee tuurlijk hoef ik dit niet te lezen... maar dat zeg ik je die spoilers zijn verslavend, je kijkt automatisch![]()
en dit topic is voor een discussie, maar dat doen wij niet, we praten hier alleen over wat er nog moet komen
Facts don't care about your feelings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, gezien je niemand quote neem ik aan dat je het tegen mij hebt. Je snapt niet veel van wat ik zeg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef Miguel het volgende:
Stop your whining, you sound like a baby...
Zonder spoilers zou dit een topic zijn met enkel de reactie 'wow, vette aflevering' en 'deze was toch minder'. Spoilers maken nu eenmaal een groot deel uit van (USA)-topics. Maak maar je eigen spoiler-free topique-reeks als je denkt dat daar interesse voor is, mijn OP stel ik daar iig NIET voor beschikbaar.
Idd. was best wel superdom eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
Ten eerste hadden miguel en ik het over seizoen 2, toen jij kwam met je verhaal over dat je de spoilers automatisch gaat lezenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
Je hebt helemaal gelijk. Maar normaal bij een lift blijven de deuren toch openquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
Tweener heeft speciale krachtenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
Het was sowieso vaag, want ze deden alsof het niet werkte omdat de deuren niet dicht konden. Maar toen dingetje erin ging staan ging het opeens wel.
[..]
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijn
Haywire is wel gaan klimmen, heb hem niet daadwerkelijk zien oversteken
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat staat er nou in uit seizoen 1? Het is gwn een interview![]()
iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Heb 21 net eindelijk kunnen kijken.. enorm vet zeg, wow. Ben blij dat ik me heb kunnen beheersen en dit topic ook 1,5 dag heb gemeden! Ben benieuwd naar volgende week, ze zijn iig over de muur.. finally
Wel klote voor Nick, zo slecht was ie stiekem helemaal niet.
Er staan toch spoilertags omheen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
al die kut spoilers hier, maak lekker een topic aan met spoilers en zonder spoilers dat je alleen terug blikt op de vorige aflevering
quote:-Wow, dus Scofield ging inderdaad richting die deur! Net zoals cheesyspoilers.com ook al voorspelde!
-Ik denk dat T-Bag nu dit gaat doen, zoals ze bij prisonbreakspoilers.com al hadden gezegt. O wacht, nu doet hij dat inderdaad! Dat wist ik vorige week al! Ik ben zooooo cool.
Als je goed had gelezen, had je door gehad dat men het geen enkel probleem vindt dat er over op tv uitgezonden afleveringen zonder spoilertags wordt gepraat. Waar sommigen (en ik ook) zich enigszins aan irriteren is de zondvloed van spoilers over komende afleveringen die hier worden gepost.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef s0k het volgende:
Mensen, wen er nou maar gewoon aan, dit is het spoiler topic
En als een episode is uitgezonden in de VS, dan mag je hier erover praten zonder spoilertags. Als je daar niet tegen kan, moet je gewoon hier maar niet komen tot dat je de episode gezien hebt, zoals ImPrEzA deed.
Mijn reactie was op Yoshi natuurlijk, maar jij had er net tussen gepost terwijl ik de mijne aan het schrijven wasquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:19 schreef crossover het volgende:
Uhm, gezien je niemand quote neem ik aan dat je het tegen mij hebt. Je snapt niet veel van wat ik zeg he?
Het kwam erop neer dat spoilers hier gewoon in thuis horen.
Maar die routes van de guards waren toch van 's nachts, nu was het net pas 's avonds (tegen 8-en dus), dus die tape is ook nutteloos geweest nu ze het plan moesten omgooien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*tape recorder verhaaltje*
dont get me wrong nog steeds een vette serie maar het word erg ongeloofwaardig
Omdat die te ver weg stonden?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
maar waarom zaten er geen mensen in die sniper torens dan??
Ze wisten niet gelijk waar ze moesten schieten toen het alarm afging!quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
maar waarom zaten er geen mensen in die sniper torens dan??
ja het was toch ook snachts :S (iig avond)quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Maar die routes van de guards waren toch van 's nachts, nu was het net pas 's avonds (tegen 8-en dus), dus die tape is ook nutteloos geweest nu ze het plan moesten omgooien.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen 6 en 7 's avonds toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja het was toch ook snachts :S (iig avond)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef tonks het volgende:
[..]Rot toch heen end op. Ik weet nu informatie van Season 2, dankzij die duistser genaamd LTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boehoe!quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rot toch heen end op. Ik weet nu informatie van Season 2, dankzij die duistser genaamd LTS
Ik zelf vind het leuker om verast te worden door de serie in plaats van dat LTS hier vanalles zonder spoilertags post zodat ik al vanalles weetquote:
Hij zet alles tussen tags hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zelf vind het leuker om verast te worden door de serie in plaats van dat LTS hier vanalles zonder spoilertags post zodat ik al vanalles weet
als ze aan die kabel hangen is het al donkerquote:
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.quote:
Je weet dat het in mexico geschoten wordquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.
Maar goed, ik dank LTS hartelijk voor het verneuken van Season 2 voor mij
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. en nu is het hele seizoen verpest? stel je toch eens niet zo aan kneusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve newbiequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:52 schreef YoshiBignose het volgende:
en tonks ik weet niet wat jij hele tijd loopt te schelden maar je hebt hier ook nog niks nuttigs toegevoegd. rot dan zelf gewoon op kneus![]()
Arme jij. Het waren slechts 'uitspraken'. Wie zegt dat ze daar echt die afleveringen gaan opnemen. En zo ja, dan vind ik het knap dat je over 7-8 maandan nog steeds weet wat je gelezen had over seizoen 2.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet nu informatie van Season 2, dankzij die duistser genaamd LTS
Ik ben moeilijk te begrijpen, dus bespaar je moeitequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het zelf totaal niet begrijpen dat LTS het leuk vind dat hij nu al van alles weet over season 2 (de geruchten dan) en episode 22
En om het nog meer voor je te verpesten:quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.
Maar goed, ik dank LTS hartelijk voor het verneuken van Season 2 voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Speculeren is inderdaad normaal, maar speculeren is het, op basis van de afgelopen afleveringen, zelf bedenken wat er zou kunnen gebeuren. Dat is dus wat anders dan aan de hand van diverse spoilersites alvast opzoeken wat er gaat gebeuren in toekomstige afleveringen en dat vervolgens hier posten, al dan niet in spoilertags.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat er gespeculeerd wordt. Niemand zegt jou om de spoilers te lezen.
De spoilers die hier voorbij komen zijn ook speculatie's hoor. En iedereen kan dan met behulp van die spoiler zijn eigen scenario maken. Werd er niet in het vorige topic gezegd dat Nick de piloot is van de vliegtuig van Abruzzi. En nu is Nick dus dood. Dus het zijn geen feiten die hier opgesomd wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:35 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Speculeren is inderdaad normaal, maar speculeren is het, op basis van de afgelopen afleveringen, zelf bedenken wat er zou kunnen gebeuren. Dat is dus wat anders dan aan de hand van diverse spoilersites alvast opzoeken wat er gaat gebeuren in toekomstige afleveringen en dat vervolgens hier posten, al dan niet in spoilertags.
Jij moet al helemaal stil zijn. Want jij was de eerste die ze ging lezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef YoshiBignose het volgende:
of je post ze gewoon niet en houdt het lekker voor jezelf![]()
Zolang je alles tussen spoilers douwt vind ik het prima, maar dat doe jij niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal stil zijn. Want jij was de eerste die ze ging lezen![]()
En wie ben jij om te bepalen of ik iets mag posten of niet. Dwingt iemand jou om die spoilers te lezen? Neej, dus kom niet huilen hierso![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang je alles tussen spoilers douwt vind ik het prima, maar dat doe jij niet.
Ik wil niet weten hoe het volgende seizoen heet, waar het gefilmd word, of ook alleen maar een speculatie. Stop dit dan tussen spoilers!
LOL!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef tonks het volgende:
Dus
Heb je nou gewoon The Manhunt in je ondertitel gezetquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef tonks het volgende:
Dus
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon The Manhunt in je ondertitel gezet
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef GoodNews het volgende:
Geweldige serie.
Als je er over nadenkt is het wel bizar. Die gozer was gewoon een lekkere gevulde miljonair en gaat de bak in om ze broer te redden en met wat tegenslagen lukt het nog ook.
Vond het echt geweldig dat ze die muur over gingen. Was al bang dat Michael zelf zou vallen en dat seizoen 2 over Michael ze ontsnapping alleen draait. Gelukkig is het tegendeel waar.
Ben alleen benieuwd hoe seizoen 2 gaat verlopen. Pope etc is normaal gesproken uit het beeld nu evenals Bellick, want dat zijn gewoon bewakers.
Normaal gesproken komt bij zo een ontsnapping als dit gelijk de FBI kijken, omdat die ene gozer ook een mafioos is etc.
Naja ben benieuwd hoe het met die dokter ook gaat verlopen etc. Beetje shawshank redemption herinneringen die boven water komen
Idd, en het hele verhaal rondom Fibbonaci, The Company en de Overheid zal wel verder worden toegelicht.. En de pa van Scofield & Linc.quote:
wow dat is al een hele kunst opzichquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
I'm feeling the love in dit topic!
Geweldige episodespannend tot en met! Ben erg benieuwd naar de season finale, heb me gelukkig tot nu toe weten te beheersen en nog geen spoilers of trailers bekeken...
Waht's your problem dude?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Ben soms wel nieuwsgierig (vooral als er hier zo'n ophef over een bewuste spoiler wordt gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijven
excusez-moi, ik dacht eerst dat je net nogal sarcastisch op mij reageerde, maar je bedoelde dat het een kunst is om ongeschonden (dus vrij van spoilerinfo) uit dit topic te komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
En ik lees dit terwijl ik net bovenstaande post had ingevoerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
@twentemeisje: dat bedoelde ik nou juist. het is een hele kunst om door dit topic te bladeren en geen spoilers te lezen![]()
Heb je een linkje naar maps.google.com waar hij op staat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
idd dus dan maar met tinypic.
[afbeelding]
Die zijn fictief. Net als die kabel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
ok, maar waar zijn fitz en percy enzo?
wie/wat waren dat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
ok, maar waar zijn fitz en percy enzo?
Dat waren de straten waar de agenten aankwamen als er alarm kwam. Een van de straten was vrij.quote:
ooooh. ook wel belachelijk wie hangt er daar dan ook een kabel opquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:18 schreef Suijk het volgende:
Tussen 6 en 7 's avonds toch?
Ze hadden tussen 7 en 8 uur een 'vrij' uurtje in het celblok. Om 8 uur moet iedereen weer in z'n cel en volgt een telling.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:13 schreef Miguel het volgende:
nu was het net pas 's avonds (tegen 8-en dus)
Een weekje geleden sneeuwde het ook nog daarquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ze aan die kabel hangen is het al donker!!!
Coolquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
idd dus dan maar met tinypic.
[afbeelding]
English, Fitz en Percy staan voor straatnamen. Als Michael op het dak zit worden English en Percy overspoeld door politieauto's. Fitz Street blijft leeg. (Bron: Wikipedia)quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:
Dat waren de straten waar de agenten aankwamen als er alarm kwam. Een van de straten was vrij.
hehe ik denk het wel voor de straten e.d. het zou iig mijn voorkeur hebben boven wegenkaarten aangezien GE wat gedetaileerder isquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
Zou Michael ook GE hebben gebruikt om z'n ontsnapping te plannen
Ja ik weet dat hij de bouwplannen van de gevangenis had
Ja kom op... hier wordt niet gepraat over de serie. Er wordt enkel gespoilerd wat dan weer wordt gevolgd door een stuk of 10 posts waarin men de 'spoileraar' uit gaat zitten schelden.quote:
BrauN, als een serie aan z'n einde raakt, vooral zo'n bespreekbare als Prison Break, dan is 't toch op z'n minst logisch dat er een pagina of 2 sneuvelen aan dit soort geslowchat. Mee eens?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja kom op... hier wordt niet gepraat over de serie. Er wordt enkel gespoilerd wat dan weer wordt gevolgd door een stuk of 10 posts waarin men de 'spoileraar' uit gaat zitten schelden.
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef Crane. het volgende:
on topic:
Aflevering 21 was zekers spannend, ik heb hem gelijk dinsdag ochtend gekeken. ik moet zeggen dat ik mn hart hoorde kloppen tijdens het zien van die aflevering.
Strak, ik zat me ook te verbazen over m'n eigen hartslag tijdens episode 21quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef Crane. het volgende:
...
on topic:
Aflevering 21 was zekers spannend, ik heb hem gelijk dinsdag ochtend gekeken. ik moet zeggen dat ik mn hart hoorde kloppen tijdens het zien van die aflevering. Ben trouwes ook blij dat die vette gevallen is. die vetklep had anders het hele einde verpest
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Nathox het volgende:
[..]
<knip> die opperchief, ben ff zn naam kwijt <knip>
Beetje onrealistisch zoals die pope makkelijk meewerkte.
<knip>
dank uquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Nathox het volgende:
[..]
offtopic
Leuk dit topic gevonden te hebben. wel jammer van t gezeik, maar gelukkig lijkt t weer de goeie kant op te gaan. Die GE picsgoed plan!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Yoshi ik moet eerlijk zeggen dat ik je een rare gozer vind.
het heeft helemaal niets met je posts te maken maar haywire creeps me out!
ik had het wel verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Ik schrok trouwens toen die haywhire te voorschijn kwam
brrrr idd, doe dan maar dat standaard masker gezichtquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe je snapt waarom ze hem nooit laten lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
TERING, sommige mensen in dit topic kunnen echt zeuren![]()
![]()
Niet normaallll![]()
"Ohhh ik weet nu dat Season 2 zich in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
![]()
hi
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
TERING, sommige mensen in dit topic kunnen echt zeuren![]()
![]()
Niet normaallll![]()
"Ohhh ik weet nu dat Season 2 zich in
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ontopic: ff iets dat ik me af vraag. als michael en linc ontsnappen en er wordt ontdekt dat ze toch onschuldig zijn gaan ze dan alsnog de gevangenis in?Facts don't care about your feelings
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inPsychoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ontopic: ff iets dat ik me af vraag. als michael en linc ontsnappen en er wordt ontdekt dat ze toch onschuldig zijn gaan ze dan alsnog de gevangenis in?![]()
![]()
Tweener sowieso niet. Scofield zei zelf al dat hij ze eigen weg moet gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
Hayware en die kiddo zullen wel niet meegaan met Abruzzi enzo
Ja ok maar hij zal het vast wel proberenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Tweener sowieso niet. Scofield zei zelf al dat hij ze eigen weg moet gaan.
idd en ook nog is helpen van medegevangen. ik denk dat michael nog wel een paar jaartjes moet zitten dan, maar linc niet zo lang meer denk ik, iig geen doodstrafquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Michael is sowieso schuldig, hij heeft die bank beroofd. En ik neem aan dat ontsnappen uit een gevangenis ook een misdrijf is.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inDudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
hi
Dat dacht ik ook...hij reageert als een psychopaat.quote:
Idd goeie link, toegevoegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:25 schreef s0k het volgende:
Misschien een leuke toevoeging voor OP. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Prison_Break_Characters
Hij wordt een beetje te lang...daarom lezen veel mensen hem nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd goeie link, toegevoegd
Wil al een hele tijd de OP wat uitgebreider maken, maar naast het feit dat het erop lijkt dat deze toch amper gelezen wordt, komt het er iedere keer maar niet van...
D'r staan nog geen 5 regels tekst inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:16 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hij wordt een beetje te lang...daarom lezen veel mensen hem niet![]()
Misschien teveel links....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |