ik had het wel verwachtquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Ik schrok trouwens toen die haywhire te voorschijn kwam
brrrr idd, doe dan maar dat standaard masker gezichtquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe je snapt waarom ze hem nooit laten lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
TERING, sommige mensen in dit topic kunnen echt zeuren![]()
![]()
Niet normaallll![]()
"Ohhh ik weet nu dat Season 2 zich in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
![]()
hi
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:05 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
TERING, sommige mensen in dit topic kunnen echt zeuren![]()
![]()
Niet normaallll![]()
"Ohhh ik weet nu dat Season 2 zich in
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en nu is heel season 2 voor mij verpest"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ontopic: ff iets dat ik me af vraag. als michael en linc ontsnappen en er wordt ontdekt dat ze toch onschuldig zijn gaan ze dan alsnog de gevangenis in?Facts don't care about your feelings
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inPsychoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ontopic: ff iets dat ik me af vraag. als michael en linc ontsnappen en er wordt ontdekt dat ze toch onschuldig zijn gaan ze dan alsnog de gevangenis in?![]()
![]()
Tweener sowieso niet. Scofield zei zelf al dat hij ze eigen weg moet gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:37 schreef Jasza het volgende:
Hayware en die kiddo zullen wel niet meegaan met Abruzzi enzo
Ja ok maar hij zal het vast wel proberenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Tweener sowieso niet. Scofield zei zelf al dat hij ze eigen weg moet gaan.
idd en ook nog is helpen van medegevangen. ik denk dat michael nog wel een paar jaartjes moet zitten dan, maar linc niet zo lang meer denk ik, iig geen doodstrafquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Michael is sowieso schuldig, hij heeft die bank beroofd. En ik neem aan dat ontsnappen uit een gevangenis ook een misdrijf is.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
we waren er NET OVER OPGEHOUDEN komt er weer zo'n broodmongool... we weten het nu wel met die spoilers en WE WETEN NU OOK WEL DAT SEASON 2 inDudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afspeelt en we weten ook dat er hier trieste mensen zitten. nou en genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
hi
Dat dacht ik ook...hij reageert als een psychopaat.quote:
Idd goeie link, toegevoegdquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:25 schreef s0k het volgende:
Misschien een leuke toevoeging voor OP. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Prison_Break_Characters
Hij wordt een beetje te lang...daarom lezen veel mensen hem nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd goeie link, toegevoegd
Wil al een hele tijd de OP wat uitgebreider maken, maar naast het feit dat het erop lijkt dat deze toch amper gelezen wordt, komt het er iedere keer maar niet van...
D'r staan nog geen 5 regels tekst inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:16 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Hij wordt een beetje te lang...daarom lezen veel mensen hem niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |