wow dat is al een hele kunst opzichquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
I'm feeling the love in dit topic!
Geweldige episodespannend tot en met! Ben erg benieuwd naar de season finale, heb me gelukkig tot nu toe weten te beheersen en nog geen spoilers of trailers bekeken...
Waht's your problem dude?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Ben soms wel nieuwsgierig (vooral als er hier zo'n ophef over een bewuste spoiler wordt gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijven
excusez-moi, ik dacht eerst dat je net nogal sarcastisch op mij reageerde, maar je bedoelde dat het een kunst is om ongeschonden (dus vrij van spoilerinfo) uit dit topic te komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
En ik lees dit terwijl ik net bovenstaande post had ingevoerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
@twentemeisje: dat bedoelde ik nou juist. het is een hele kunst om door dit topic te bladeren en geen spoilers te lezen![]()
Heb je een linkje naar maps.google.com waar hij op staat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
idd dus dan maar met tinypic.
[afbeelding]
Die zijn fictief. Net als die kabel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
ok, maar waar zijn fitz en percy enzo?
wie/wat waren dat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
ok, maar waar zijn fitz en percy enzo?
Dat waren de straten waar de agenten aankwamen als er alarm kwam. Een van de straten was vrij.quote:
ooooh. ook wel belachelijk wie hangt er daar dan ook een kabel opquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:18 schreef Suijk het volgende:
Tussen 6 en 7 's avonds toch?
Ze hadden tussen 7 en 8 uur een 'vrij' uurtje in het celblok. Om 8 uur moet iedereen weer in z'n cel en volgt een telling.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:13 schreef Miguel het volgende:
nu was het net pas 's avonds (tegen 8-en dus)
Een weekje geleden sneeuwde het ook nog daarquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ze aan die kabel hangen is het al donker!!!
Coolquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
idd dus dan maar met tinypic.
[afbeelding]
English, Fitz en Percy staan voor straatnamen. Als Michael op het dak zit worden English en Percy overspoeld door politieauto's. Fitz Street blijft leeg. (Bron: Wikipedia)quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:
Dat waren de straten waar de agenten aankwamen als er alarm kwam. Een van de straten was vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |