als ze aan die kabel hangen is het al donkerquote:
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.quote:
Je weet dat het in mexico geschoten wordquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.
Maar goed, ik dank LTS hartelijk voor het verneuken van Season 2 voor mij
quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. en nu is het hele seizoen verpest? stel je toch eens niet zo aan kneusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve newbiequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:52 schreef YoshiBignose het volgende:
en tonks ik weet niet wat jij hele tijd loopt te schelden maar je hebt hier ook nog niks nuttigs toegevoegd. rot dan zelf gewoon op kneus![]()
Arme jij. Het waren slechts 'uitspraken'. Wie zegt dat ze daar echt die afleveringen gaan opnemen. En zo ja, dan vind ik het knap dat je over 7-8 maandan nog steeds weet wat je gelezen had over seizoen 2.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet nu informatie van Season 2, dankzij die duistser genaamd LTS
Ik ben moeilijk te begrijpen, dus bespaar je moeitequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het zelf totaal niet begrijpen dat LTS het leuk vind dat hij nu al van alles weet over season 2 (de geruchten dan) en episode 22
En om het nog meer voor je te verpesten:quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat stukje dat hij nu heeft ge-edit heeft niet.
Maar goed, ik dank LTS hartelijk voor het verneuken van Season 2 voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Speculeren is inderdaad normaal, maar speculeren is het, op basis van de afgelopen afleveringen, zelf bedenken wat er zou kunnen gebeuren. Dat is dus wat anders dan aan de hand van diverse spoilersites alvast opzoeken wat er gaat gebeuren in toekomstige afleveringen en dat vervolgens hier posten, al dan niet in spoilertags.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat er gespeculeerd wordt. Niemand zegt jou om de spoilers te lezen.
De spoilers die hier voorbij komen zijn ook speculatie's hoor. En iedereen kan dan met behulp van die spoiler zijn eigen scenario maken. Werd er niet in het vorige topic gezegd dat Nick de piloot is van de vliegtuig van Abruzzi. En nu is Nick dus dood. Dus het zijn geen feiten die hier opgesomd wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:35 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Speculeren is inderdaad normaal, maar speculeren is het, op basis van de afgelopen afleveringen, zelf bedenken wat er zou kunnen gebeuren. Dat is dus wat anders dan aan de hand van diverse spoilersites alvast opzoeken wat er gaat gebeuren in toekomstige afleveringen en dat vervolgens hier posten, al dan niet in spoilertags.
Jij moet al helemaal stil zijn. Want jij was de eerste die ze ging lezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef YoshiBignose het volgende:
of je post ze gewoon niet en houdt het lekker voor jezelf![]()
Zolang je alles tussen spoilers douwt vind ik het prima, maar dat doe jij niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal stil zijn. Want jij was de eerste die ze ging lezen![]()
En wie ben jij om te bepalen of ik iets mag posten of niet. Dwingt iemand jou om die spoilers te lezen? Neej, dus kom niet huilen hierso![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zolang je alles tussen spoilers douwt vind ik het prima, maar dat doe jij niet.
Ik wil niet weten hoe het volgende seizoen heet, waar het gefilmd word, of ook alleen maar een speculatie. Stop dit dan tussen spoilers!
LOL!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef tonks het volgende:
Dus
Heb je nou gewoon The Manhunt in je ondertitel gezetquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:32 schreef tonks het volgende:
Dus
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon The Manhunt in je ondertitel gezet
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef GoodNews het volgende:
Geweldige serie.
Als je er over nadenkt is het wel bizar. Die gozer was gewoon een lekkere gevulde miljonair en gaat de bak in om ze broer te redden en met wat tegenslagen lukt het nog ook.
Vond het echt geweldig dat ze die muur over gingen. Was al bang dat Michael zelf zou vallen en dat seizoen 2 over Michael ze ontsnapping alleen draait. Gelukkig is het tegendeel waar.
Ben alleen benieuwd hoe seizoen 2 gaat verlopen. Pope etc is normaal gesproken uit het beeld nu evenals Bellick, want dat zijn gewoon bewakers.
Normaal gesproken komt bij zo een ontsnapping als dit gelijk de FBI kijken, omdat die ene gozer ook een mafioos is etc.
Naja ben benieuwd hoe het met die dokter ook gaat verlopen etc. Beetje shawshank redemption herinneringen die boven water komen
Idd, en het hele verhaal rondom Fibbonaci, The Company en de Overheid zal wel verder worden toegelicht.. En de pa van Scofield & Linc.quote:
wow dat is al een hele kunst opzichquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
I'm feeling the love in dit topic!
Geweldige episodespannend tot en met! Ben erg benieuwd naar de season finale, heb me gelukkig tot nu toe weten te beheersen en nog geen spoilers of trailers bekeken...
Waht's your problem dude?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
wow dat is al een hele kunst opzich![]()
Ben soms wel nieuwsgierig (vooral als er hier zo'n ophef over een bewuste spoiler wordt gemaaktquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kunst? Er is niks lastigs aan om van spoilers af te blijven
excusez-moi, ik dacht eerst dat je net nogal sarcastisch op mij reageerde, maar je bedoelde dat het een kunst is om ongeschonden (dus vrij van spoilerinfo) uit dit topic te komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
En ik lees dit terwijl ik net bovenstaande post had ingevoerdquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef YoshiBignose het volgende:
precies, maar goed laten we het er maar niet meer over hebben
@twentemeisje: dat bedoelde ik nou juist. het is een hele kunst om door dit topic te bladeren en geen spoilers te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |