Ik hoopte stiekem dat ze met die shotgun een extra navel in ze buik zouden schieten. En dan zo al dat vet overal. haha lollerquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat je je reactie onder de quote moet zetten. Leest wat makkelijker.
Die vetzak die te vroeg aan die kabel ging hangen heeft z'n verdiende loon gekregen en mag nu mooi nog een paar jaar extra in z'n cel doorbrengen
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef YoshiBignose het volgende:
zielig voor dat spekje hoor, maar wel aardig dat hij zei: i better go last, anders had michael het dus ook niet gered.
en waar sloeg dat gelul met die lift op? doordat er een slang tussen zat ging hij niet dicht, maar toen Tweener erin stond wel??? bullshit.
en haywhire heb ik eigenlijk niet over die kabel heen zien klimmen maja hij zal wel mee zijn gegaan of ik ben scheel, wel cool dat hij er nog steeds is en ik hoop dat hij zeker later nog terug komt.
als hij gepakt of vermoord wordt stop ik met kijken![]()
![]()
dat klopt maar het staat als een paal boven water dat ze weer gaat gebruiken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in.
[..]
Sarah ging toch niet aan de morfine? Ze kreeg wel weer de verleiding. Het fragment wat je zag was een stukje uit 16 waar ze aan terug dacht. Maar dat betekent toch niet gelijk dat ze dat nu weer gebruikt heeft?
oh wist ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Die lift gaat alleen bewegen als er iemand in staat, dus er moet gewicht in de lift zijn
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef YoshiBignose het volgende:
als hij gepakt of vermoord wordt stop ik met kijken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
En is het al bekend of volgende week de laatste aflevering is? En wanneer seizoen 2 begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Seizoen 1 telt 22 afleveringen. De laatste wordt aankomende maandagavond (15 mei) uitgezonden in Noord-Amerika om 8/7c (van 2 tot 3 uur 's nachts NL-tijd)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
En is het al bekend of volgende week de laatste aflevering is?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef zwelgje81 het volgende:
En wanneer seizoen 2 begint?
Specifieke data zullen van de zomer wel bekend worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Miguel het volgende:
In principe beginnen nieuwe seizoenen eind augustus/begin september op Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Linc_The_Sink op 10-05-2006 20:01:20 (speciaal voor crossover) ]hi
Omdat sommige mensen niet willen weten hoe lang de totale uitbraak duurt, omdat het anders voorspelbaar wordquote:
Dan doe je dat toch lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:52 schreef tonks het volgende:
Linc_The_sink doe niet zo triest met je 'bronnen' die je van elke site af kan halen
Geen gevoel voor humor, chapquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja rot dan op met je copyright enzo kneusje
Het gaat niet om seizoen 1, maar er staan dingen in over seizoen 2 die voor sommige mensen liever niet gelezen worden. Dus edit even, omdat ik het zo lief vraagquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat staat er nou in uit seizoen 1? Het is gwn een interview![]()
Donequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het gaat niet om seizoen 1, maar er staan dingen in over seizoen 2 die voor sommige mensen liever niet gelezen worden. Dus edit even, omdat ik het zo lief vraag
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:11 schreef Miguel het volgende:
Haha, maar jouw spoiler zegt iig hetzelfde als ik vorige week al had gezegd over de start van seizoen twee (en ondertussen al 5 keer heb gequote ofzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Yoshi : Je HOEFT het niet PERSÉ te lezen, dit topicLost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
We hebben het over die info van seizoen 2quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:18 schreef YoshiBignose het volgende:
who cares? met jullie stomme spoilertjesdie ga je automatisch lezen en DAT WEET JE. zonder dit topic was PB veel spannender geweest. etterbakken
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:20 schreef Waltero het volgende:
westmoreland is btw al dood, lees de recap op de officiele site maar.. dat die bolle gepakt is vind ik niet erg, die voegt niet echt iets toe, verder vind ik de ontsnapping weer masterlijk! weer leuke dingen van scofield..idd haywhire was zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
je maakt maar een topic voor jezelf met je spoilers
@waltero: nee tuurlijk hoef ik dit niet te lezen... maar dat zeg ik je die spoilers zijn verslavend, je kijkt automatisch![]()
en dit topic is voor een discussie, maar dat doen wij niet, we praten hier alleen over wat er nog moet komen
Facts don't care about your feelings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, gezien je niemand quote neem ik aan dat je het tegen mij hebt. Je snapt niet veel van wat ik zeg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:34 schreef Miguel het volgende:
Stop your whining, you sound like a baby...
Zonder spoilers zou dit een topic zijn met enkel de reactie 'wow, vette aflevering' en 'deze was toch minder'. Spoilers maken nu eenmaal een groot deel uit van (USA)-topics. Maak maar je eigen spoiler-free topique-reeks als je denkt dat daar interesse voor is, mijn OP stel ik daar iig NIET voor beschikbaar.
Idd. was best wel superdom eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
Ten eerste hadden miguel en ik het over seizoen 2, toen jij kwam met je verhaal over dat je de spoilers automatisch gaat lezenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
en linc the fucking sink, wou je zeggen dat al jouw spoilers over seizoen 2 gaan? NEE. en ook al gaat het over seizoen 2 dan verpest je het alsnog. ik hoef helemaal geen PB meer te kijken gewoon elke dag dit topic doorlezen en ik weet al meer dan 5 afleveringen.
Je hebt helemaal gelijk. Maar normaal bij een lift blijven de deuren toch openquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat stukje met die lift wat trouwens best vaag. Michael drukte de hele tijd op het knopje waarmee je de lift laat komen... logisch dat-ie niet naar beneden gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |