hehe ik denk het wel voor de straten e.d. het zou iig mijn voorkeur hebben boven wegenkaarten aangezien GE wat gedetaileerder isquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
Zou Michael ook GE hebben gebruikt om z'n ontsnapping te plannen
Ja ik weet dat hij de bouwplannen van de gevangenis had
Ja kom op... hier wordt niet gepraat over de serie. Er wordt enkel gespoilerd wat dan weer wordt gevolgd door een stuk of 10 posts waarin men de 'spoileraar' uit gaat zitten schelden.quote:
BrauN, als een serie aan z'n einde raakt, vooral zo'n bespreekbare als Prison Break, dan is 't toch op z'n minst logisch dat er een pagina of 2 sneuvelen aan dit soort geslowchat. Mee eens?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja kom op... hier wordt niet gepraat over de serie. Er wordt enkel gespoilerd wat dan weer wordt gevolgd door een stuk of 10 posts waarin men de 'spoileraar' uit gaat zitten schelden.
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef Crane. het volgende:
on topic:
Aflevering 21 was zekers spannend, ik heb hem gelijk dinsdag ochtend gekeken. ik moet zeggen dat ik mn hart hoorde kloppen tijdens het zien van die aflevering.
Strak, ik zat me ook te verbazen over m'n eigen hartslag tijdens episode 21quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef Crane. het volgende:
...
on topic:
Aflevering 21 was zekers spannend, ik heb hem gelijk dinsdag ochtend gekeken. ik moet zeggen dat ik mn hart hoorde kloppen tijdens het zien van die aflevering. Ben trouwes ook blij dat die vette gevallen is. die vetklep had anders het hele einde verpest
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Nathox het volgende:
[..]
<knip> die opperchief, ben ff zn naam kwijt <knip>
Beetje onrealistisch zoals die pope makkelijk meewerkte.
<knip>
dank uquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef Nathox het volgende:
[..]
offtopic
Leuk dit topic gevonden te hebben. wel jammer van t gezeik, maar gelukkig lijkt t weer de goeie kant op te gaan. Die GE picsgoed plan!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Yoshi ik moet eerlijk zeggen dat ik je een rare gozer vind.
het heeft helemaal niets met je posts te maken maar haywire creeps me out!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |