Ik had een titelquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef YoshiBignose het volgende:
yaaay eerstehad dit topic dan gewoon Go genoemd...
![]()
nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had een titelcheck de OP
En aangepast, bedankt Mike
Nu lees ik jou signature....quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
tvp
Dan weet ik niet naar welke Prison Break jij kijkt, maar waar ik naar kijk is en blijft super vet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu lees ik jou signature....
Stel je voor:
Prison Break (USA) #11: "Who are you"
Het niveau van deze reeks dendert trouwens harder naar beneden dan de kijkcijfers van Lost
Hij heeft het over het niveau van deze topicreeks, n00b!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Dan weet ik niet naar welke Prison Break jij kijkt, maar waar ik naar kijk is en blijft super vet!![]()
![]()
Ik wacht altijd met het openen van dit topic tot ik de aflevering gezien heb, dat is veel veiligerquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
Ik heb episode 20 net binnen! Ben benieuwd.
Niks verklapfen gaarne.
Dat was wat Abruzzi zei tegen die mafia gast over het aantal personen dat met het vliegtuig mee gaat. Er is maar plaats voor 3 personen in het vliegtuig.quote:
Ja dat eindequote:Op donderdag 4 mei 2006 00:55 schreef Paxlie het volgende:
Prisonbreak
ep 20 was echt fantastisch trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |