SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef kletskop het volgende:
Waarom Sara nu ineens weer aan de drugs gaat ontgaat mij eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..hi
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef Leffe het volgende:
[..]
Omdat ze keihard genaaid is door Micheal?
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga dit echt niet leuk vinden volgende week. Is 22 afgelopen, waarschijnlijk met een spannend einde, moeten we weken, zoniet maanden, gaan wachten op het nieuwe seizoen.
Seizoen 2 gaat "The Manhunt" heten. Dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nou, als er een tweede seizoen aankomt zal een deel wel niet ontkomen denk ik.
Ik gok erop dat micheal (of hoe die gast ook heet) als enige niet ontkomt
Waar moet seizoen 2 anders dan nog over gaan?
Zal wel geen prison "break" zijn dan.
OP NAAR SEIZOEN 2 EN 3 !
(wel goeie serie trouwens hoor ik bash niks, hele hele goeie serie, echt..)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik denk dat T-bag:Het zou geweldig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..![]()
Nu. Ik heb 21 net zitten kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slappe rol voor die meis.
Overal heel over-emotioneel op reageren enzo. Dat figuur heeft totaal geen inlevingsvermogen
wbt. die gast.
Maareh, de laatste die ik heb gezien was afl. 20 Waanneer denken jullie dat ik me kan wenden
tot niet nader te noemen bron voor afl. 21?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik denk dat T-bag:Lijkt me wel zo logisch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..
.
Bekijk anders de promo van de 'season finale'. Daar kom je iets meer te weten over ep 22.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef 2Drix het volgende:
Is de preview nou nog steeds nergens te vinden![]()
Genoeg andere series om in te halen die het kijken waard zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:21 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga dit echt niet leuk vinden volgende week. Is 22 afgelopen, waarschijnlijk met een spannend einde, moeten we weken, zoniet maanden, gaan wachten op het nieuwe seizoen.
Misschien maar eens beginnen met het eerste seizoen van 24 dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genoeg andere series om in te halen die het kijken waard zijn.
House is ook erg tof (doktersserie). Erg leuk, ondanks dat ik niet van medische series houdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Misschien maar eens beginnen met het eerste seizoen van 24 dan.
spannend sfeertjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Er zijn 8 promo pics voor ep 22 beschikbaar
Achter die 5 mille aan natuurlijk zag je die dollartekens in hun ogen nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef crossover het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze in de volgende aflevering gaan doen.. Ze zijn in princiepe al uit de gevangenis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Een uur de tijd hadden zequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:09 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Ik snap een paar dingen niet![]()
Waarom kwam niemand erachter dat al die gasten niet in hun cel waren toen ze gingen ontsnappen? (of mogen ze zolang buiten hun cel zijn?)
Waardoor ging het alarm af?![]()
Dat vraag ik mij soms ook afquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk met dat gat graven met de P.I.-crew. Ze konden toch ook gewoon meteen deze route kiezen.
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen ze zo moeilijk met dat gat graven met de P.I.-crew. Ze konden toch ook gewoon meteen deze route kiezen.
sarah stond daarbuiten bij beide routes kwamen uit op sarah dr werkplek. de enige reden dat sarah mee moest werken was omdat ze het door had met die sleutels...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.
6 fucking maandenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kreeg trouwens haast een zenuw inzinking zo spannend was hij deze keer. Ik wil verder de spoilers van S2 nog niet lezen maar is er al bekend waneer die ongeveer begind?
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:59 schreef GewoneMan het volgende:
sarah stond daarbuiten bij beide routes kwamen uit op sarah dr werkplek. de enige reden dat sarah mee moest werken was omdat ze het door had met die sleutels...
Sarah ging toch niet aan de morfine? Ze kreeg wel weer de verleiding. Het fragment wat je zag was een stukje uit 16 waar ze aan terug dacht. Maar dat betekent toch niet gelijk dat ze dat nu weer gebruikt heeft?quote:dat sarah weer aan de morfine ging zat erin anders hadden we dat niet in die terugblik gezien...
Gelukkig heb ik nog andere series om te volgen anders is dat niet te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het deel van de gevangenis tot het gat is nog altijd makkelijker dan via het gat van de P.I. crew.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Omdat dat eerste plan een stuk safer was. Nu moest hij Pope gijzelen, van een guard en iemand van het gekkenhuis afkomen en Sarah moet mewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Is volgens mij niet bekendquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:23 schreef Johnns het volgende:
wanneer begint het 2e seizoen precies weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |