Met excuus. Maar ik heb wel veel plaatjes voor je bij elkaar gezetquote:
Dit wordt een werk-IE-killer morgen ben ik bangquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met excuus. Maar ik heb wel veel plaatjes voor je bij elkaar gezet
Ja ik had hem geplaatst en toen dacht ik. nee Spook dit is een kutop zonder foto'squote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
maar nog niet alles zo tezienquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
idd ik mis die van arwen en papa van jou nogquote:
IE doet het vooralsnog prima hierquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een werk-IE-killer morgen ben ik bang
Klopt. Ik zat het halve vorige topic te kopieren, en toen dacht ik: misschien is teruglinken wel net zo handigquote:
ja ik weet het.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd ik mis die van arwen en papa van jou nog
* DevilsAndDust is helemaal vertederdquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja ik weet het.
ik loop me hier ook op te vreten dat hij nog niet geplaatst is![]()
[afbeelding]
heb jij niks dan?quote:
Volgens mij heb ik geen foto's van jou gemaakt afgelopen zaterdagquote:Op maandag 8 mei 2006 06:41 schreef Toeps het volgende:
TVP!
Zitten mooie foto's tussen. Helaas nog niet veel van mezelf gezien. Shark, Xil, Meneer PeterEOSdinges, schiet es op!![]()
Jawel toch?! Met Xil.quote:Op maandag 8 mei 2006 06:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen foto's van jou gemaakt afgelopen zaterdag
Oja?quote:Op maandag 8 mei 2006 07:11 schreef Toeps het volgende:
Jawel toch?! Met Xil.
ik kijk veel te lief kreeg ik te horenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef blackbully het volgende:
gewoon maar blijven spammen dan (voor zover er al toestemming is)
[afbeelding]
kijkt ze niet lief naar ........
Jaquote:
Het dame in het rode jurkje mag voortaan Jolien genoemd worden als mijn informatie correct isquote:Op maandag 8 mei 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Toffe foto Puckzzz!
Wanneer horen we of we van de dame in het rode jurkje foto's mogen plaatsen? Ik heb daar namelijk ook wel wat moois van denk ik.
Ik zal een lijst op sturen van dames wiens email ik wil, en naam--ik heb subfolders aangemaakt met de naam vh model, want dat werkt toch wel handiger merkte ik...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Het dame in het rode jurkje mag voortaan Jolien genoemd worden als mijn informatie correct isEn een mail-adres kun je bij mij regelen
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:11 schreef Falanx het volgende:
meest gehoorde reactie zaterdag:
zo jij bent gelukkig een stuk rustiger als je avatar![]()
je hebt ze niet dicht, je kijkt schuin naar benedenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:06 schreef Falanx het volgende:
[..]
haha krijg het nog voor elkaar er met mijn ogen dicht op te staan
Met dank aan de fotofgrafenquote:
dr zit beweiging in, das altijd goedquote:
is een filtertjequote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Moet er per se een stukje trein op de foto?
[afbeelding]
Als je meer van dit hebt, natuurlijk nietquote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
dat sowiesoquote:Op maandag 8 mei 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is een filtertje
wij gaan binnenkort ff wat afspreken![]()
Mooiquote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
mits met bronvermelding van schoenenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
Mogen we de foto's die hier al "open en bloot" staan, ook op onze eigen site c.q. Livejournal zetten? Natuurlijk met verwijzing naar de fotograaf.
Regel dat even met de fotograaf zou ik zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
Mogen we de foto's die hier al "open en bloot" staan, ook op onze eigen site c.q. Livejournal zetten? Natuurlijk met verwijzing naar de fotograaf.
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Regel dat even met de fotograaf zou ik zeggenwat mijn foto's betreft mag je je uitleven, maar ik zou het leuk vinden als je ff mijn naam + site vermeld
en aub NIET linken naar mijn foto's maar ff op een eigen site neerzetten
![]()
meldtquote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Oproepje aan alle modellen dan wel fotografen die gebruik hebben mogen maken van de diensten van het lokale visagie-duo, Pascalle en uhm uhm uhm:
Neem even contact met mij op, dat ik kan zorgen dat de dames aan deze dag ook nog wat leuk portfolio-materiaal overhouden.
*Ook meldt* Maar dat wist je zeker alquote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Oproepje aan alle modellen dan wel fotografen die gebruik hebben mogen maken van de diensten van het lokale visagie-duo, Pascalle en uhm uhm uhm:
Neem even contact met mij op, dat ik kan zorgen dat de dames aan deze dag ook nog wat leuk portfolio-materiaal overhouden.
We willen natuurlijk ook linkjes naar de getoonde foto's zienquote:
Chantyquote:
Ik zit op kantoor en de foto's van Debsterr zijn nog niet afquote:
smoesjesquote:Op maandag 8 mei 2006 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en de foto's van Debsterr zijn nog niet afWel cool geworden volgens mij trouwens
En jouw foto's?quote:
Ynske heeft alles goed georganiseerdquote:
welneequote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
mooie vaas 14.gifquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We willen natuurlijk ook linkjes naar de getoonde foto's zien![]()
Geen idee wie de dames opgemaakt heeft die ik gefotografeerd heb...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
Ws weten de dames dat zelf welquote:Op maandag 8 mei 2006 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee wie de dames opgemaakt heeft die ik gefotografeerd heb...
quote:
quote:
ooooh gewoon op:quote:Op maandag 8 mei 2006 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's niet ok
Ik ben benieuwd naar waar je de fotos gaat plaatsen
Da's alles
En zo hoort hetquote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ChantyMergpijpjes waren lekker
Ik dacht zondagochtend nog aan je
![]()
eensch, meer foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
En Mukie heeft mail
en er worden te weinig foto's gepost
[afbeelding]
"kijk,zo maak je een zelfportret"
Ah, dank voor de uitleg. Foto's maken van treintjes kan ze altijd nog doenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ynske heeft alles goed georganiseerden was daar zo druk mee bezig dat ze geen tijd had voor foto's
thnxquote:Op maandag 8 mei 2006 10:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch, meer foto's
En je hebt mail terug
ja het zwart was door een van de collega's van Ynske gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
thnxNog klein vraagje: dat was na de lunch he?
je bedoelt de roet?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja het zwart was door een van de collega's van Ynske gedaan
gewoon gezellige foto van Re:quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis een beetje de pelengfoto's van Fles en de andere gewoon gezellige meeting foto's
Ik heb ze niet gemaakt maar er zijn er volgens mij best veel gemaakt toch?
een lachende Requote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gewoon gezellige foto van Re:
[afbeelding]
Heb ook nog wel een paar snappies klaarstaan, maar er staan meisjes op die ik niet ken![]()
Ik heb al mijn digitale snaps gepost. Ik ben nog niet begonnen aan de modellen, op die ene van Debsterr na....quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis een beetje de pelengfoto's van Fles en de andere gewoon gezellige meeting foto's
je bril zit tenminste goed in het midden, dus niet klagenquote:
ja, vanavond of zoquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Hadden de katten hier hun nagels al uitgestoken of was dit er net voor???quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hadden de katten hier hun nagels al uitgestoken of was dit er net voor???![]()
![]()
ja mee eensquote:Op maandag 8 mei 2006 12:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk, maar ik vond die eerdere uit dezelfde shoot sterker, vooral door de blikken.
aantrekken of afstoten?quote:
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de foto van het meisje dat op het perron rent wel een van de leukste trouwens![]()
Mental Image!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.Nou ja, het rennen op zich gaat wel, het stoppen is wat lastiger.
Ach het ziet er fabulous uitquote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.Nou ja, het rennen op zich gaat wel, het stoppen is wat lastiger.
Ja straks! Eerst even wat eten.quote:
Ja, ik vloog een fotograaf nog bijna in zijn armen. Weet alleen ff niet meer wie de (on)gelukkige was.quote:
Ik had er ook een paar waar ik daar last van had, maar met wat creatief knip- en plakwerk heb ik er toch nog prettige platen van kunnen meken. Misschien kan Photoshop jou ook nog een beetje redden?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
ik heb de eerste serie film klaar, en mijn vrees was terecht... m'n primes geven geweldige foto's, maar alles wat ik met de 80-200 gedaan heb kan ik weggooien
flare... heeeeel veel flare
u is geactiveerd op photophoriaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja straks! Eerst even wat eten.. Waar blijven jouw foto's? Je hebt toch een heleboel van me gemaakt.
Ben ik op zich wel benieuwd naar, ik hou wel van lensflaresquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
ik heb de eerste serie film klaar, en mijn vrees was terecht... m'n primes geven geweldige foto's, maar alles wat ik met de 80-200 gedaan heb kan ik weggooien
Zijn dat deze?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Mukie het volgende:
Ow voor degenen die Sanne en of Nanda hebben gefotografeerd; je mag het plaatsen.Heb het ok gekregen.
ik heb alle negatieven op een witte tft gelegd, foto's gemaakt met de compact en die geïnverteerd zodat ik weet waar ik wat mee kan, maar die geflarede foto's zijn echt hopeloos... je kan het beeld wel naar voren halen, maar de sfeer is verloren...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had er ook een paar waar ik daar last van had, maar met wat creatief knip- en plakwerk heb ik er toch nog prettige platen van kunnen meken. Misschien kan Photoshop jou ook nog een beetje redden?
Dat suggereert dat je zoom niet helemaal lekker isquote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb alle negatieven op een witte tft gelegd, foto's gemaakt met de compact en die geïnverteerd zodat ik weet waar ik wat mee kan, maar die geflarede foto's zijn echt hopeloos... je kan het beeld wel naar voren halen, maar de sfeer is verloren...
maargoed, alles wat ik met primes gedaan heb is geweldig gelukt, dus weer wat geleerd
Liever foto's met veel flairquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
Zei ze dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Liever foto's met veel flair
Ik heb net mijn 5 rolletjes weggebracht naar de H*MA
Hopelijk gaat alles goed, de jongedame die de rolletjes innam werkte daar net 1 uur ... op de 1 uur service
Ja idd. Op 1 of andere manier lukt het me om mensen dingen te laten zeggen die ze beter niet kunnen vertellenquote:
OMG!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Liever foto's met veel flair
Ik heb net mijn 5 rolletjes weggebracht naar de H*MA
Hopelijk gaat alles goed, de jongedame die de rolletjes innam werkte daar net 1 uur ... op de 1 uur service
nou lekker dan...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd. Op 1 of andere manier lukt het me om mensen dingen te laten zeggen die ze beter niet kunnen vertellen
Woensdag klaar, na tienen halen heb ik haar verteld, want dat wist ze ook niet
je vergeet scannen en postenquote:
Neuh, niet echt. Ze kwam over als een studente die net werk heeft. de eerste had ze goed ingevuld, dus de rest was klakkeloos kopieer werk...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!en je had niet de neiging om het zakje met rolletjes weer uit haar handen te trekken?
Nee, want dat gaat ie niet doenquote:
mooi toch.quote:
ohh ja dat kan natuurlijk ook. pardonquote:Op maandag 8 mei 2006 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je hebt ze niet dicht, je kijkt schuin naar beneden
quote:
dat zou flauw zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dus die foto's krijgen wij nooit te zien?
dat zou flauw zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er zelf een paar mislukte foto's tussen zitten. Zwaar overbelicht, maar ik ga eens proberen die de Hi-Key in te slepen. Kijken of er dan nog iets leuks van te fabriceren is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Heeeeeeeeel erg flauw jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Je vindt het wel ERRUG flauw he Muuk?
Komop HM2! Dit topic heeft weer foto's nodig
zijn die van jou met BL nog leuk geworden?
Ik weet het, ik weet het..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Je vindt het wel ERRUG flauw he Muuk?
Komop HM2! Dit topic heeft weer foto's nodig
zijn die van jou met BL nog leuk geworden?
inderdaad want ik heb geen scanner, ik heb van 2 rolletjes tot nu toe een stuk of 6-7 echt bruikbare afdrukken, en daar zit niets bij wat verder niemand heeft...quote:
'meerdere bestanden verwerken' even aanzetten voor je gaat eten en na de maaltijd heb je je jpegjesquote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nog niet aan de Lotte foto's toe met RWA-jpg ombouwen,
Rawshooter essentials 2006 is een ideaal progje voor RAW'squote:Op maandag 8 mei 2006 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'meerdere bestanden verwerken' even aanzetten voor je gaat eten en na de maaltijd heb je je jpegjes
Ja ik lees daar vaak iets over, maar het probleem is (in mijn ogen) dat ik de foto's al 90graden draai in het RAW-menu voor ik PS2 induik en dat ik per foto al in de RAW foto ga zitten schuiven met de instellingen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rawshooter essentials 2006 is een ideaal progje voor RAW's
Dat kan daarmee ook, maar het gaat nogal offtopic om daar hierover uit te wijden...ff verder in sc ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik lees daar vaak iets over, maar het probleem is (in mijn ogen) dat ik de foto's al 90graden draai in het RAW-menu voor ik PS2 induik en dat ik per foto al in de RAW foto ga zitten schuiven met de instellingen.![]()
Ik ben namlijk niet echt vaak zo tevreden met de automatisch Exposure en ga die vaak al bijpulken. Net als de Brightness/contrast/shadows.Of ben ik toch echt weer bezig om mijn "pond" zelfvertrouwen aan het inleveren voor een kilo perfectionisme??
![]()
![]()
![]()
Planning kan een probleem worden, maar mail ff je msn/gtalk account door, dan regel ik wel dat dat bij haar terecht komt.quote:Op maandag 8 mei 2006 07:13 schreef Toeps het volgende:
Enne, EchnaDarr (oid), mag ik jou visagiste nog een keer lenen? Ik heb binnenkort een videoshoot voor een gothic-metal band, en ik denk dat zij het beter kan dan ik.
Done!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Planning kan een probleem worden, maar mail ff je msn/gtalk account door, dan regel ik wel dat dat bij haar terecht komt.
moi! ik had ook die foto's geplaatst in deel 1quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, ik vloog een fotograaf nog bijna in zijn armen. Weet alleen ff niet meer wie de (on)gelukkige was.
Oh geweldig!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:31 schreef elmarz het volgende:
[..]
moi! ik had ook die foto's geplaatst in deel 1
Ik vind eerlijk gezegd dat het nog niemand gelukt is Mukie net zo charmant/mooi op de foto te zetten als haar eigen zus heeft gedaan. De make-up vind ik ook niet zo geslaagd.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:12 schreef Scandalous het volgende:
Ja meer foto's posten hup! Ik wacht nog steeds op de lekkere wijven
daar tip je ook juist een probleem aan waar ik meerdere malen mee heb gekampt. ik had het wel in mijn hoofd maar kon het -en dat terwijl ik het soms voordeed- niet echt overbengen naar het model (nee niet jij BLquote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat het nog niemand gelukt is Mukie net zo charmant/mooi op de foto te zetten als haar eigen zus heeft gedaan. De make-up vind ik ook niet zo geslaagd.
Ook heb ik nog weinig echt goede foto's gezien van Toeps en ik weet iig dat Re ooit eens een hele mooie serie van haar gemaakt heeft.
Modellen aansturen/ensceneren is ook een vak en dat is ook nog iets waar sommigen in moeten oefenen. (ik zeg niet dat ik daar zelf zo'n ster in ben, het is ook heel moeilijk en ik heb best aardig kunnen oefenen op wat lastige klasgenoten die absoluut niet fotogeniek zijn).
Ik weet niet wie het meisje met oranje shirt en blonde haren is, maar haar foto in 't gras, zittend, vind ik tot nu toe een van de foto's die mij het meest aanspreekt. Hij lijkt (bijna) niet geesceneerd en de kleuren zijn heel warm en sfeervol.
Soms moeten jullie 's wat minder klooien met je objectieven en wat meer interactie regelen met je modellen.
Waarom toch ook al die enorme telelenzen? Met een groothoek, heel dicht bij je model, kun je ook hele mooie foto's maken die veel meer betrokken zijn.
Just my [afbeelding], ik ben ook geen alwetende, maar het valt me gewoon op.
Ja, dat dusquote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Soms moeten jullie 's wat minder klooien met je objectieven en wat meer interactie regelen met je modellen.
Waarom toch ook al die enorme telelenzen? Met een groothoek, heel dicht bij je model, kun je ook hele mooie foto's maken die veel meer betrokken zijn.
Is ook niet geesceneerd. En thnx.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het meisje met oranje shirt en blonde haren is, maar haar foto in 't gras, zittend, vind ik tot nu toe een van de foto's die mij het meest aanspreekt. Hij lijkt (bijna) niet geesceneerd en de kleuren zijn heel warm en sfeervol.
hey hey welkom dan maar.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Fem_me het volgende:
*struikelt ook maar even binnen *
Hallo (zwaait), ben ook meegeweest van het weekend als visagist (kwam mee met EchnaDarr).
Vond het een hele erge leuke dag, leuke mensen ontmoet, dus heb me hier maar even aangemeld.
(mompelt/ en dan was er nog wat met een rood jurkje dat ik aanhad/ mompel )
Welkomquote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef Fem_me het volgende:
*struikelt ook maar even binnen *
Hallo (zwaait), ben ook meegeweest van het weekend als visagist (kwam mee met EchnaDarr).
Vond het een hele erge leuke dag, leuke mensen ontmoet, dus heb me hier maar even aangemeld.
(mompelt/ en dan was er nog wat met een rood jurkje dat ik aanhad/ mompel )
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik had je al gezien in de EFF2006 omgeving (en geen foto's gemaakt)
Staat op de foto van EchnaDarr, niet op ééntje van mijquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]is zij dat ook???
dan ben je een hele goede visagiste fem-me en een hele mooie vrouw als ik het zo maar even gewoon mag zeggen, wat een schitterende klassieke gelaatstrekken heb je
![]()
Ik bereik zelf ook de beste foto's met modellen die ik langer ken of die mijn vrienden/bekenden zijn. Die zijn veel makkelijker te regisseren en die weten door jouw foto's te bekijken ook al beter hoe ze op een foto kunnen staan. Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar tip je ook juist een probleem aan waar ik meerdere malen mee heb gekampt. ik had het wel in mijn hoofd maar kon het -en dat terwijl ik het soms voordeed- niet echt overbengen naar het model (nee niet jij BL) gewoon omdat ze te zenuwachtig / onzeker waren of gewoon zaten te geiten
het model moet zich ook even inleven in de rol die jij wilt neerzetten. en daar ontbrak het een beetje aan in sommige gevallen
Dat vind ik weer een voorbeeld van een goede foto. De blik van Toeps spreekt de kijker (denk ik) meteen aan, je wordt echt in dat beeld getrokken.quote:
nee op een grote meet als deze is dat zeker niet mogelijk. daarom ben ik meer van de 'one on one' shoots, zodat ik echt de tijd kan nemen om het model duidelijk te maken welke richting ik op wil. Die shoot met Toeps en mijn kevertje is daar een goed voorbeeld van alhoewel dat weer door de weergoden werd verpest want ze had het zo koud, dat concentreren op je 'werk' een beetje moeilijk werdquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik bereik zelf ook de beste foto's met modellen die ik langer ken of die mijn vrienden/bekenden zijn. Die zijn veel makkelijker te regisseren en die weten door jouw foto's te bekijken ook al beter hoe ze op een foto kunnen staan. Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.
Dat klopt, maar ik denk dat we toch best een leuk resultaat hebben bereikt over het algeheel bekekenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Begrijp ik nou goed dat een afgeschermde site niet nodig is deze meet?
hahaha.. groothoek bij een model... dat krijgt ze een onwijs brede neus/gezichtquote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..
Rest is nog lang niet klaar en wil ik ook niet openbaar hebben.. Pas na goedkeuring van de modellen..
![]()
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:06 schreef Fem_me het volgende:
Wa! wat een warm welkom! dank jullie wel!
@ blackbully: bij deze toestemming: van mij mogen ze online
ik niet, maar wil ze wel zienquote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.
jamaar, en ik danquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doen
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
Er wordt al aan gewerktquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto's![]()
Lees de post boven jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef Falanx het volgende:
plzz maak gewoon een afgeschermde site. anders moet ik 20.000 sites af wil ik al de pics zien. ik zou het liever centraal hebben. kan dat echt niet alsnog?
Dit is inderdaad dezelfde dame:quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Staat op de foto van EchnaDarr, niet op ééntje van mijEchna heeft de eer
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar, en ik dan
dan moeten we dus overal invites gaan aanvragen, beetje erg omslachtig
litteken kan je nog wegsoepen..quote:
dank jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.
Mooi rood is niet lelijk inderdaad!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Phoenixx het volgende:
Toen ik deze foto zag:
[afbeelding]
blééf dat zelfde liedje maar door mijn hoofd spoken:
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
ja sharky - het is een diepgeworteld country&western-jeugdtrauma...
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie dameTijd voor een zonnebril ben ik bang
eerlijk gezegd weet ik niet of je dat echt moet doen, ok de foto is zonder meer voor in een blaadje maar t hoort gewoon bij haarquote:
ehm... Xilantof en ik waren aan het wachten op Debsterr.. en zij stond daar zo'n beetje, en mijn camera's waren werkeloos...van het een kwam het anderquote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!
rode jurk... stier, etc.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!
Dat was na 3 shots ook voorbijquote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Fem_me het volgende:
Ja, ik ben bang voor de camera, wist je dat niet?![]()
![]()
mja, wat je wilt hoor, maar ik denk dat je twee dingetjes vergeet. Ten eerste is zo'n meet op de eerste plaats bedoeld om een leuke dag te hebben en pas in de tweede plaats voor de mooie foto's. De omstandigheden zijn niet ideaal en dat weet je vantevoren. Met dat in het achterhoofd vind ik dat er nog heel wat behoorlijke (en bekoorlijke) platen zijn langsgekomen. Ten tweede zie je in dit topic hooguit wat eerste probeersels, het echt interessante werk is bij veel mensen nog in bewerking.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Just my [afbeelding], ik ben ook geen alwetende, maar het valt me gewoon op.
Leuk!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Heb daarna niet echt meer in de weg gestaan, toch?
Schoentjes:
[afbeelding]
Met groothoek natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Natuurlijk staat het Scandalous en jou vrij om ons op de volgende meet te komen laten zien hoe het wel moet.
Hoi zit ze niet zo te plagenquote:
Heb ik nou een groothoek note?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi zit ze niet zo te plagenZe bedoelen het erg goed,alleen het klinkt zo bot omdat we er juist een heerlijke ontspannen dag van hebben gemaakt met toch wel leuke foto's Al heb ik er niet zo veel gemaakt en staat de mooiste denk ik hier al online
Maar ja ik leer elke keer wat bij
Je kent mijn regel, note = banquote:
hmmm tijd voor een groothoek modellen meet?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm tijd voor een groothoek modellen meet?
![]()
Ik blijf erbij, wat een prachtige damequote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rode jurk... stier, etc.
[afbeelding]
Jeujquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rode jurk... stier, etc.
[afbeelding]
Ja, lekker ding, da's zeker.quote:
oe ik wil dan weeeeeeer meedoenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mja, wat je wilt hoor, maar ik denk dat je twee dingetjes vergeet. Ten eerste is zo'n meet op de eerste plaats bedoeld om een leuke dag te hebben en pas in de tweede plaats voor de mooie foto's. De omstandigheden zijn niet ideaal en dat weet je vantevoren. Met dat in het achterhoofd vind ik dat er nog heel wat behoorlijke (en bekoorlijke) platen zijn langsgekomen. Ten tweede zie je in dit topic hooguit wat eerste probeersels, het echt interessante werk is bij veel mensen nog in bewerking.
Natuurlijk staat het Scandalous en jou vrij om ons op de volgende meet te komen laten zien hoe het wel moet.
saai? dat rood en groen springt eruitquote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, lekker ding, da's zeker.
enniewee
Ik heb er nog wagonladingen vol van dit soort pics. Maar ga ze lekker niet allemaal posten
[afbeelding]
Oja, dit zijn de onbewerkte klote versies, dus vergeef me de saaie kleuren
Ik geloof dat je deze dame ook erg mooi vondquote:
bitch slappen die gozerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over mijn meisje he![]()
Eens kijken hoe lang dat duurt op deze manierquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzoquote:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's ziequote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzo
Het word tijd dat ze hier waar ik woon eens een blik opentrekken
[afbeelding]
ze was toppie qua poseren
Whateverquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
is ze getrouwd danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
echnadarr?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
sexy is een beter woord... subtiel sexy!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ik weet wanneer ik moet afdrukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
Wat heeft het met trouwen te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
Talentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
okee.. Dat IR vind ik zooo Subtiel sexyquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Muk het volgende:
sexy is een beter woord... subtiel sexy!
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanquote:
Ik doel meer op die van jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
bij de H*MAquote:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zekerquote:
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
geen flauw idee wie deze dame is maar haar vond ik echt HE-LE-MAAL top. echt extreem knappe leuke meid.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ja ik ookquote:
Ah okquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik ookik moet uitzoeken welke foto's van mezelf ik bewerkt wil hebben
![]()
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zeker![]()
Of er komt een blik Polen aanquote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja
Wie weet zijn ze nu op weg naar een ontwikkelingsland
Zolang ik er maar fatsoenlijk op staquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.![]()
Nope daarvoor moet ik eerst nog wat meer thuis oefenenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok,ik dacht dat je ook aan het schieten was geweest
Ik hield me in omdt ik niet wist of ht mocht. En ik heb niet al mijn foto's bij de hand. Ik verwacht nl dat mijn zw/w mooier zijn, want dat is mijn medium eigenlijk....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reagerenquote:
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Nee hoor. mijn pik is niet zo groot dat jij daar op kan stappenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.quote:En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Mja ik heb het niet zo op meetsquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.
Hoezo een blunder? Ik weet niet wat voor enorme fisheye jij wilt gebruiken, maar ik kan daar prima portretten mee maken en ik zie daar heel veel mensen prima portretten mee maken. Maar ik fuck dan ook niet op details zoals een iets te grote neus. Het gaat mij om wat een foto uitstraalt en ik pik er slechts een paar uit in dit topic die dat doen. Die vermeld ik er ook bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.
kijk, je mag best je mening verkondigen, maar je had nog niet het topje van de fotoberg gezien (iig van mij alleen maar de funshots en 1 mooie van Debsterr) maar je groothoek verhaal vond ik een blunder van je. Dat deed je argumentatie geen goed. En natuurlijk wil ik een showcase zien van jou waarin je foto's neerzet die men over het algemeen mooi vind. stuurlui aan wal zijn er genoeg
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.quote:
Eens, maar om er nu zo over door te gaan vind ik wat minder, zeker als er een pi bij staat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.
Kritiek ontvangen hoort ook bij je ontwikkeling als fotograaf, vind ik.
blij dat ik de avond ervoor een wattenstaafje door m'n oor gehaalt hebquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
OT dan maar:
Deze is van Muk. een hoog snapshot gehalte, maar ik vinnem wel "geinig"
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.quote:
crappers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.
leuk profieltje... of die van fok?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Check dr profiel Re
Ja voor dat crapdinges is wel iets voor jou denk ikquote:
46.000 postquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.
he-he k hou het voor vanavond wel bij een biertjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor dat crapdinges is wel iets voor jou denk ik![]()
Ja, echt? Ik vond dit veel leuker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachtenquote:
Nee serieus, dit is echt geen steek onder water. Ik vond de sfeer gewoon echt een stuk fijner. Ik heb gewoon een hele leuke, gezellige en leerzame dag gehad.quote:
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjesquote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
Sowieso wil ik alle mensen van harte bedanken voor de prachtige foto's, mooie mensjes en de meterlange zoomlenzen.Ik vond het een superervaring.
Die van Mukie vind ik gaaf! Ik had al gezegd dat ze eigenlijk als machinist een peuk in haar mond moest hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een toffe foto van Mukie, en 3 mooie van Toeps, maar ik durf ze niet te plaatsen zonder toestemming. Ze staan wel op mijn Flickr.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjes
[afbeelding]
Niet gaan gillen Re, we hebben de lens erna schoongemaakt hoor
ok, houd het niet meer.... DIT IS GEIL!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjes
[afbeelding]
Posten die hapquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een toffe foto van Mukie, en 3 mooie van Toeps, maar ik durf ze niet te plaatsen zonder toestemming. Ze staan wel op mijn Flickr.
Doesn't surprise mequote:
Van mij mag alles gepost worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Down boy! She's armed and dangerous:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:47 schreef Muk het volgende:
ok, houd het niet meer.... DIT IS GEIL!
quote:
Mooie foto Puckzzzquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
nog een kleurtje dan maar? en nu hou ik op ik moet rennen naar mijn werk![]()
[afbeelding]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooie foto Puckzzz![]()
Dat was na het mep-BL-de-lippenstif-met-een-reflectiescherm-uit-haar-handen moment he??![]()
![]()
![]()
Ik heb van dje auto foto een veel donkere foto..En een vervelende reflectie op een andere foto..
![]()
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijvenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenwat een vreemde zwarte lijn bij haar hoofd
Vanavond kom ik wel effe met de vraagjes. Was gisteren te druk met tien dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets van
msn staat in mijn profiel toch?
ja ik dacht ff snel nog eentje dan...zo zie je maar weer...haastige spoed enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijven
Vanavond ff verbeteren dan maar?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
superquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Down boy! She's armed and dangerous:
[afbeelding]
mijn lens ... wat doe jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |