quote:
Mooie foto Puckzzzquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
nog een kleurtje dan maar? en nu hou ik op ik moet rennen naar mijn werk![]()
[afbeelding]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooie foto Puckzzz![]()
Dat was na het mep-BL-de-lippenstif-met-een-reflectiescherm-uit-haar-handen moment he??![]()
![]()
![]()
Ik heb van dje auto foto een veel donkere foto..En een vervelende reflectie op een andere foto..
![]()
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijvenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenwat een vreemde zwarte lijn bij haar hoofd
Vanavond kom ik wel effe met de vraagjes. Was gisteren te druk met tien dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets van
msn staat in mijn profiel toch?
ja ik dacht ff snel nog eentje dan...zo zie je maar weer...haastige spoed enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijven
Vanavond ff verbeteren dan maar?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
superquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Down boy! She's armed and dangerous:
[afbeelding]
mijn lens ... wat doe jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjes
[afbeelding]
Niet gaan gillen Re, we hebben de lens erna schoongemaakt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |