blij dat ik de avond ervoor een wattenstaafje door m'n oor gehaalt hebquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
OT dan maar:
Deze is van Muk. een hoog snapshot gehalte, maar ik vinnem wel "geinig"
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.quote:
crappers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.
leuk profieltje... of die van fok?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Check dr profiel Re
Ja voor dat crapdinges is wel iets voor jou denk ikquote:
46.000 postquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.
he-he k hou het voor vanavond wel bij een biertjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor dat crapdinges is wel iets voor jou denk ik![]()
Ja, echt? Ik vond dit veel leuker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachtenquote:
Nee serieus, dit is echt geen steek onder water. Ik vond de sfeer gewoon echt een stuk fijner. Ik heb gewoon een hele leuke, gezellige en leerzame dag gehad.quote:
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjesquote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
Sowieso wil ik alle mensen van harte bedanken voor de prachtige foto's, mooie mensjes en de meterlange zoomlenzen.Ik vond het een superervaring.
Die van Mukie vind ik gaaf! Ik had al gezegd dat ze eigenlijk als machinist een peuk in haar mond moest hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een toffe foto van Mukie, en 3 mooie van Toeps, maar ik durf ze niet te plaatsen zonder toestemming. Ze staan wel op mijn Flickr.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjes
[afbeelding]
Niet gaan gillen Re, we hebben de lens erna schoongemaakt hoor
ok, houd het niet meer.... DIT IS GEIL!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, FB demonstreert hier op de lens van Re de gevoelens die wij fotografen hebben voor onze zoomlensjes
[afbeelding]
Posten die hapquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een toffe foto van Mukie, en 3 mooie van Toeps, maar ik durf ze niet te plaatsen zonder toestemming. Ze staan wel op mijn Flickr.
Doesn't surprise mequote:
Van mij mag alles gepost worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Down boy! She's armed and dangerous:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:47 schreef Muk het volgende:
ok, houd het niet meer.... DIT IS GEIL!
quote:
Mooie foto Puckzzzquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
nog een kleurtje dan maar? en nu hou ik op ik moet rennen naar mijn werk![]()
[afbeelding]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooie foto Puckzzz![]()
Dat was na het mep-BL-de-lippenstif-met-een-reflectiescherm-uit-haar-handen moment he??![]()
![]()
![]()
Ik heb van dje auto foto een veel donkere foto..En een vervelende reflectie op een andere foto..
![]()
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijvenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBL dat verscherpen na verkleinen had ik beter kunnen latenwat een vreemde zwarte lijn bij haar hoofd
Vanavond kom ik wel effe met de vraagjes. Was gisteren te druk met tien dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jai k las al dat je ff mijn hulp in wou schakelen, maar ik hoor er verder niets van
msn staat in mijn profiel toch?
ja ik dacht ff snel nog eentje dan...zo zie je maar weer...haastige spoed enzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha... verscherpen kan je idd teveel doordrijven
Vanavond ff verbeteren dan maar?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Kleur! mijn reputatie wat doe je?!
[afbeelding]
superquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Down boy! She's armed and dangerous:
[afbeelding]
mijn lens ... wat doe jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |