Jeujquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rode jurk... stier, etc.
[afbeelding]
Ja, lekker ding, da's zeker.quote:
oe ik wil dan weeeeeeer meedoenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mja, wat je wilt hoor, maar ik denk dat je twee dingetjes vergeet. Ten eerste is zo'n meet op de eerste plaats bedoeld om een leuke dag te hebben en pas in de tweede plaats voor de mooie foto's. De omstandigheden zijn niet ideaal en dat weet je vantevoren. Met dat in het achterhoofd vind ik dat er nog heel wat behoorlijke (en bekoorlijke) platen zijn langsgekomen. Ten tweede zie je in dit topic hooguit wat eerste probeersels, het echt interessante werk is bij veel mensen nog in bewerking.
Natuurlijk staat het Scandalous en jou vrij om ons op de volgende meet te komen laten zien hoe het wel moet.
saai? dat rood en groen springt eruitquote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, lekker ding, da's zeker.
enniewee
Ik heb er nog wagonladingen vol van dit soort pics. Maar ga ze lekker niet allemaal posten
[afbeelding]
Oja, dit zijn de onbewerkte klote versies, dus vergeef me de saaie kleuren
Ik geloof dat je deze dame ook erg mooi vondquote:
bitch slappen die gozerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over mijn meisje he![]()
Eens kijken hoe lang dat duurt op deze manierquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzoquote:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's ziequote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzo
Het word tijd dat ze hier waar ik woon eens een blik opentrekken
[afbeelding]
ze was toppie qua poseren
Whateverquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
is ze getrouwd danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
echnadarr?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
sexy is een beter woord... subtiel sexy!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ik weet wanneer ik moet afdrukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
Wat heeft het met trouwen te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
Talentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
okee.. Dat IR vind ik zooo Subtiel sexyquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Muk het volgende:
sexy is een beter woord... subtiel sexy!
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanquote:
Ik doel meer op die van jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
bij de H*MAquote:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zekerquote:
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
geen flauw idee wie deze dame is maar haar vond ik echt HE-LE-MAAL top. echt extreem knappe leuke meid.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ja ik ookquote:
Ah okquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik ookik moet uitzoeken welke foto's van mezelf ik bewerkt wil hebben
![]()
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zeker![]()
Of er komt een blik Polen aanquote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja
Wie weet zijn ze nu op weg naar een ontwikkelingsland
Zolang ik er maar fatsoenlijk op staquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.![]()
Nope daarvoor moet ik eerst nog wat meer thuis oefenenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok,ik dacht dat je ook aan het schieten was geweest
Ik hield me in omdt ik niet wist of ht mocht. En ik heb niet al mijn foto's bij de hand. Ik verwacht nl dat mijn zw/w mooier zijn, want dat is mijn medium eigenlijk....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reagerenquote:
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Nee hoor. mijn pik is niet zo groot dat jij daar op kan stappenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.quote:En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Mja ik heb het niet zo op meetsquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.
Hoezo een blunder? Ik weet niet wat voor enorme fisheye jij wilt gebruiken, maar ik kan daar prima portretten mee maken en ik zie daar heel veel mensen prima portretten mee maken. Maar ik fuck dan ook niet op details zoals een iets te grote neus. Het gaat mij om wat een foto uitstraalt en ik pik er slechts een paar uit in dit topic die dat doen. Die vermeld ik er ook bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.
kijk, je mag best je mening verkondigen, maar je had nog niet het topje van de fotoberg gezien (iig van mij alleen maar de funshots en 1 mooie van Debsterr) maar je groothoek verhaal vond ik een blunder van je. Dat deed je argumentatie geen goed. En natuurlijk wil ik een showcase zien van jou waarin je foto's neerzet die men over het algemeen mooi vind. stuurlui aan wal zijn er genoeg
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.quote:
Eens, maar om er nu zo over door te gaan vind ik wat minder, zeker als er een pi bij staat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.
Kritiek ontvangen hoort ook bij je ontwikkeling als fotograaf, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |