bitch slappen die gozerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over mijn meisje he![]()
Eens kijken hoe lang dat duurt op deze manierquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzoquote:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's ziequote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzo
Het word tijd dat ze hier waar ik woon eens een blik opentrekken
[afbeelding]
ze was toppie qua poseren
Whateverquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
is ze getrouwd danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
echnadarr?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
sexy is een beter woord... subtiel sexy!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ik weet wanneer ik moet afdrukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
Wat heeft het met trouwen te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
Talentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
okee.. Dat IR vind ik zooo Subtiel sexyquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Muk het volgende:
sexy is een beter woord... subtiel sexy!
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanquote:
Ik doel meer op die van jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
bij de H*MAquote:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zekerquote:
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
geen flauw idee wie deze dame is maar haar vond ik echt HE-LE-MAAL top. echt extreem knappe leuke meid.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ja ik ookquote:
Ah okquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik ookik moet uitzoeken welke foto's van mezelf ik bewerkt wil hebben
![]()
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Met die nieuwe verkoopster bij de 1 uur service zeker![]()
Of er komt een blik Polen aanquote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja
Wie weet zijn ze nu op weg naar een ontwikkelingsland
Zolang ik er maar fatsoenlijk op staquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een paar snappies voor jou. Het zijn er echt weinig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |