Nope daarvoor moet ik eerst nog wat meer thuis oefenenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok,ik dacht dat je ook aan het schieten was geweest
Ik hield me in omdt ik niet wist of ht mocht. En ik heb niet al mijn foto's bij de hand. Ik verwacht nl dat mijn zw/w mooier zijn, want dat is mijn medium eigenlijk....quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reagerenquote:
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de lat gaat erg hoog hier wel qua foto's
Ik ga mn powershotjes niet meer posten
Nee hoor. mijn pik is niet zo groot dat jij daar op kan stappenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.quote:En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Mja ik heb het niet zo op meetsquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou je juist willen vragen om dat wel te doen. De meeste FOTters zijn best bereid om je aanwijzingen te geven. De foto's die de meeste beginners maken zijn op zich niet slecht, maar kunnen met grote passen snel nog beter worden gemaakt. En dan sta jij eind van de zomer net zo goeie foto's te maken met je Powershot. En een meet zoals deze is bij uitstek de plek om ter plekke feedback te krijgen. Iedereen staat met elkaar mee te gluren.
Hoezo een blunder? Ik weet niet wat voor enorme fisheye jij wilt gebruiken, maar ik kan daar prima portretten mee maken en ik zie daar heel veel mensen prima portretten mee maken. Maar ik fuck dan ook niet op details zoals een iets te grote neus. Het gaat mij om wat een foto uitstraalt en ik pik er slechts een paar uit in dit topic die dat doen. Die vermeld ik er ook bij.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Tja, daar heb je mij niet mee hoor.
kijk, je mag best je mening verkondigen, maar je had nog niet het topje van de fotoberg gezien (iig van mij alleen maar de funshots en 1 mooie van Debsterr) maar je groothoek verhaal vond ik een blunder van je. Dat deed je argumentatie geen goed. En natuurlijk wil ik een showcase zien van jou waarin je foto's neerzet die men over het algemeen mooi vind. stuurlui aan wal zijn er genoeg
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.quote:
Eens, maar om er nu zo over door te gaan vind ik wat minder, zeker als er een pi bij staat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kan niet beweren dat ik met mijn eerste reactie te grof ben geweest.
Kritiek ontvangen hoort ook bij je ontwikkeling als fotograaf, vind ik.
blij dat ik de avond ervoor een wattenstaafje door m'n oor gehaalt hebquote:Op maandag 8 mei 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
OT dan maar:
Deze is van Muk. een hoog snapshot gehalte, maar ik vinnem wel "geinig"
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer dat je je meteen zo op je pik getrapt voelt, ik zie een hoop anderen minder gepikeerd reageren.
En juist het Meetgebeuren is wat me weerhoudt naar dit soort meets te komen![]()
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.quote:
crappers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind meeten met Crappers veel leuker. Fok!meets heb ik niet echt vaals als positief ervaren. Fok is te groot (maar da's mijn mening) om een echt hechte groep te vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |