gewoon gezellige foto van Re:quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis een beetje de pelengfoto's van Fles en de andere gewoon gezellige meeting foto's
Ik heb ze niet gemaakt maar er zijn er volgens mij best veel gemaakt toch?
een lachende Requote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gewoon gezellige foto van Re:
[afbeelding]
Heb ook nog wel een paar snappies klaarstaan, maar er staan meisjes op die ik niet ken![]()
Ik heb al mijn digitale snaps gepost. Ik ben nog niet begonnen aan de modellen, op die ene van Debsterr na....quote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik mis een beetje de pelengfoto's van Fles en de andere gewoon gezellige meeting foto's
je bril zit tenminste goed in het midden, dus niet klagenquote:
ja, vanavond of zoquote:Op maandag 8 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Hadden de katten hier hun nagels al uitgestoken of was dit er net voor???quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hadden de katten hier hun nagels al uitgestoken of was dit er net voor???![]()
![]()
ja mee eensquote:Op maandag 8 mei 2006 12:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk, maar ik vond die eerdere uit dezelfde shoot sterker, vooral door de blikken.
aantrekken of afstoten?quote:
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind de foto van het meisje dat op het perron rent wel een van de leukste trouwens![]()
Mental Image!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.Nou ja, het rennen op zich gaat wel, het stoppen is wat lastiger.
Ach het ziet er fabulous uitquote:Op maandag 8 mei 2006 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was met gevaar voor eigen leven, op die hakken.Nou ja, het rennen op zich gaat wel, het stoppen is wat lastiger.
Ja straks! Eerst even wat eten.quote:
Ja, ik vloog een fotograaf nog bijna in zijn armen. Weet alleen ff niet meer wie de (on)gelukkige was.quote:
Ik had er ook een paar waar ik daar last van had, maar met wat creatief knip- en plakwerk heb ik er toch nog prettige platen van kunnen meken. Misschien kan Photoshop jou ook nog een beetje redden?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
ik heb de eerste serie film klaar, en mijn vrees was terecht... m'n primes geven geweldige foto's, maar alles wat ik met de 80-200 gedaan heb kan ik weggooien
flare... heeeeel veel flare
u is geactiveerd op photophoriaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja straks! Eerst even wat eten.. Waar blijven jouw foto's? Je hebt toch een heleboel van me gemaakt.
Ben ik op zich wel benieuwd naar, ik hou wel van lensflaresquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
ik heb de eerste serie film klaar, en mijn vrees was terecht... m'n primes geven geweldige foto's, maar alles wat ik met de 80-200 gedaan heb kan ik weggooien
flare... heeeeel veel flare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |