"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."quote:
was ook erg lekker weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ok, dan is het een mooie foto in die kleurtoon alleen lijkt het of ze haar neus heeft verbrand zo![]()
Jahaaaa, we weten ondertussen wel dat die camera van jou af komtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
goeie apperatuur ook enzo weet je![]()
maar echt toppie
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gave plaatjes...en niks rechtzetten, dat scheve heeft wel wat
d' uhquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
mijn stopwoordjequote:
of nog schever zetten, dan hoort het gewoon zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!
Nou worden jullie toch niet hebberig hequote:
Oh die TVP was niet bedoeld als "post mij ook eens"? Sorry danquote:
Plek zat, daarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Precies! Hij past minstens 10x in mijn voorhoofd!![]()
Da's Janou toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Vooruit dan ik ook even snel de resultaten:
Janou:
[afbeelding]
Er waren twee Janou'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's Janou toch helemaal niet?
oja, ik ben thuis
Die opstelling heeft nog nooit iemand iets geholpenquote:
ooooow..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er waren twee Janou'sOnze Janou
en een andere Janou
Blijkbaar populaire naam daar in Limburg
Whahahaquote:
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht zietquote:
Fles steekt dat ding bijna in je oogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht ziet
Weet je eens wat je zelf doet!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
en dan nog, het meeste gaat erlangsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
Een fan ziet dat gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Chanty het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! (6)
Ik ontken alles
Ik zou em niet herkennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan nog, het meeste gaat erlangs
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Pde Hoog met zonnebril op (maar ja, IR prikt daar gewoon doorheen)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[afbeelding]
PdeHoog en Vliegvrager
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Ik heb heel de dag met 'n polarisatie-filter gespeeld, misschien kun je van mij wat lucht jattenquote:
Mooie kleurenquote:
Wat zeg jij nou voor rare dingenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Die eerste foto... dat montuur is nu zo zwart, het lijkt er op getekendquote:
Ja...uitleggen is niet okquote:
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |