vanaf de a2 moet je de a76 richting heerlen hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie komt er niet?
Ik ben te vroeg wakker is nog helemaal niet nodig om vroeg mijn bed uit te komen maarja...verrekte werkritme ook
Kan iemand mij trouwens nog vertellen welke afslag ik moet nemen als ik op de A2 rijdt? Ik bedoel, ik heb nog niet eens een routeplanner geraadpleegd en weet dus alleen nog maar dat ik op de A2 richting maastricht moet rijden. verder weet ik nog niets
I know. Vind het ook jammer, maar helaas......dit kreeg ik door van Rubberduck. Die heeft de SMS nl. gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en gisteren zei ze nog dat ze er zin in had en ECHT wel ging
WWhhyyyy ??? GOD why are you so evil??!!!??? WHY???quote:
* PdeHoog schopt Mukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:06 schreef Muk het volgende:
[..]
vanaf de a2 moet je de a76 richting heerlen hebben
quote:
daar staat het al aangegeven neem ik aanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt Muk
Je vergeet de N281
Simpelveld natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk dat is beter dan die routebeschrijvingen die vertellen dat je na 25394 meter linksaf de Pierlalastraat in moet
dus de A76 richting Heerlen en de N281 richting?????
zou ik maar niet vanuit gaan.quote:
kerkrade (oost geloof ik)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kijk dat is beter dan die routebeschrijvingen die vertellen dat je na 25394 meter linksaf de Pierlalastraat in moet
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetquote:
eerlijk gezecht nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetEn die is over het algemeen redelijk goed
volgens de ANWB ook. En die lui maken die bordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De afslag naar de N281 zou idd Simpelveld aan moeten geven volgens routenetEn die is over het algemeen redelijk goed
wedden van niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:39 schreef blackbully het volgende:
zo, spullen al bijna allemaal bij elkaar.
tasje met nikon en lensjes.
tasje met laptop. (moet me kaartjes toch ergends op legen)
statief voor camera
statiefjes voor flitsers
flightcase met flitsers softbox en plu's
haspel
morgen nog koffie voor onderweg en een kar pakken(ga het echt niet allemaal naar de wagen sjouwen)
pfff. had beter een vrouw en model kunnen spelen, had ik minder zooi gehad![]()
de a76 autobaan heerlen - geleen zeg maar zijn er 4 waarvan er iets van 3 niet werkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:33 schreef blackbully het volgende:
ehhh op de N weg daar kom je er geloof ik wel 4 tegen (flitspalen dus)
en welke is dat dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
de a76 autobaan heerlen - geleen zeg maar zijn er 4 waarvan er iets van 3 niet werken
a76 Heerlen richting kerkrade.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:09 schreef Puckzzz het volgende:
das de a2 vanuit eindhoven richting geleen, daarna door naar heerlenquote:
Gaan jullie naar aruba met school?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben in mijn hele leven 2 keer verbrand. Een keer na een dagje op het strand in Aruba met school en een keer op de zonnebank. Dus tja.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:10 schreef Mukie het volgende:
Ik vond het super in ieder geval.
Dank de organisatie en alle mensjes die nog gekomen zijn.
En ben errrrrug benieuwd naar de foto's
WZZquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
@ organisatie: super geregeld. de soep en broodjes waren lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |