Met in ieder geval een super goed geluktequote:
neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Hmm. Dit is geen showcase van 'Simpelveld'?
Weeniet. Ze lachte wel leuk, maar ze deed met 2 handen tegelijkquote:
We zijn er weer iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen weer veilig thuis? Het was iig stralend weer...wat een mooie dag hebben jullie gekozen.
Hmmm...die duimen ietsiepietsie lager misschien, maar dat is idd een gave fotoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn personal favorite van vandaag
[afbeelding]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...die duimen ietsiepietsie lager misschien, maar dat is idd een gave foto
Ze had bijvoorbeeld der handen kunnen wassenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoor
Gruwelijk lekker wijf welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoor
Tieten.. duhquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd waar je dat dan aan ziet
Volgende keer ben ik er weer bij hoorquote:
De becomplimenteerden zijn je dankbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gruwelijk lekker wijf welHoogstaand fotowerk bedoel ik natuurlijk
![]()
even snel rechtzetten nog, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Vooruit dan ik ook even snel de resultaten:
Janou:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
even snel rechtzetten nog, zou ik zeggen!.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Die Janou, Janou, Jennifer-foto is gaaf FrauBitch
Gave plaatjes...en niks rechtzetten, dat scheve heeft wel watquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
Janou, Janou en Jennifer:
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
Wat zij zegt en ze ziet er stoer uit zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gave plaatjes...en niks rechtzetten, dat scheve heeft wel wat
Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:19 schreef Toeps het volgende:
TeeVeePee
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
Zie je, ik had helemaal niet zo een grote tas bij mequote:
weet je... ik zal eens proberen te verwoorden wat er door me heen ging door je compliment:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!
Mooie foto, maar een tikkie aan de oranje kant, misschien mooier in zw/w?quote:
Precies! Hij past minstens 10x in mijn voorhoofd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie je, ik had helemaal niet zo een grote tas bij me![]()
![]()
kleur express zo wel een beetjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooie foto, maar een tikkie aan de oranje kant, misschien mooier in zw/w?
goeie apperatuur ook enzo weet jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!
ok, dan is het een mooie foto in die kleurtoon alleen lijkt het of ze haar neus heeft verbrand zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef Re het volgende:
[..]
kleur express zo wel een beetje... zw/w zeker mooi ook
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."quote:
was ook erg lekker weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ok, dan is het een mooie foto in die kleurtoon alleen lijkt het of ze haar neus heeft verbrand zo![]()
Jahaaaa, we weten ondertussen wel dat die camera van jou af komtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
goeie apperatuur ook enzo weet je![]()
maar echt toppie
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
d' uhquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
mijn stopwoordjequote:
of nog schever zetten, dan hoort het gewoon zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!
Nou worden jullie toch niet hebberig hequote:
Oh die TVP was niet bedoeld als "post mij ook eens"? Sorry danquote:
Plek zat, daarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Precies! Hij past minstens 10x in mijn voorhoofd!![]()
Da's Janou toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
Er waren twee Janou'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's Janou toch helemaal niet?
oja, ik ben thuis
Die opstelling heeft nog nooit iemand iets geholpenquote:
ooooow..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er waren twee Janou'sOnze Janou
en een andere Janou
Blijkbaar populaire naam daar in Limburg
Whahahaquote:
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht zietquote:
Fles steekt dat ding bijna in je oogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht ziet
Weet je eens wat je zelf doet!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
en dan nog, het meeste gaat erlangsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
Een fan ziet dat gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Chanty het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! (6)
Ik ontken alles
Ik zou em niet herkennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan nog, het meeste gaat erlangs
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Pde Hoog met zonnebril op (maar ja, IR prikt daar gewoon doorheen)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[afbeelding]
PdeHoog en Vliegvrager
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Ik heb heel de dag met 'n polarisatie-filter gespeeld, misschien kun je van mij wat lucht jattenquote:
Mooie kleurenquote:
Wat zeg jij nou voor rare dingenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Die eerste foto... dat montuur is nu zo zwart, het lijkt er op getekendquote:
Ja...uitleggen is niet okquote:
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
dat zou ik nou nooit doen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopen
luie aap...posten nu!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
ben net mijn eerste kaartje aan het bekijken. En er zit wel wat leuks tussen. Maar dat komt morgen
ook ik duik nu mijn bed in.
Lui varkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:44 schreef RubberDuckey het volgende:En ik ben nog steeds niet thuis
Ik heb net foto`s zitten kijken @ flappie en er zitten leuke tussen, in de loop van de week miss wat foto`s, vakantie enzo
Nee hoorquote:
Topquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
!!! Dienstmededeling !!!
Informatie over namen van modellen en contactgegevens komt zo snel mogelijk via de mailWe moeten even wat tijd hebben om een ander in te richten
Mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Met toestemming van Debsterr geplaatst:
Deze foto vind ik bijzonder goed geslaagd. Al is de rest mislukt, mijn dag is goed![]()
[afbeelding]
Er zijn er meerderenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
omdat jij het bent,quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat jij het bent,
[afbeelding]
en? krijg je al moedergevoelens?
![]()
Mini-modellen mochten ook wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op lekkere wijven, gezien er iets stond over modellen
![]()
tja mini modellen zijnquote:
De modellen slapen nu denk ik. Die ellendige fotografen de hele dag.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja mini modellen zijn![]()
die geven ook meteen toestemming voor de foto's
heb ook nog andere foto's, maar die krijg je pas tezien als de modellen me mailen dat het online mag
* blackbully kijkt in mailbox
aww die is echtquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
tja, dan nog maar een foto van de kleine.
deze vind ik zelf echt supper. (kan zo aan de wand naar mijn mening
[afbeelding]
wie gaat er nu steeds offtopicquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
quote:
SIMPELVELD EN STOOMTREINENquote:Op zondag 7 mei 2006 02:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
het is laat maar ehhh. wat is er off-topic aan?
![]()
dit is SIMPELVELD, het is in een wagon, aan een STOOMTREIN.quote:
dan hierbij mijn excuses.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
dit is SIMPELVELD, het is in een wagon, aan een STOOMTREIN.
het is een model. (met vaders)
dus wat is je probleem? dat het niet iemand uit jou groepje is? en dus niet in dit topic thuis hoort?
soms zijn er van die momenten dat je je bijna druk gaat maken om de onwetendheid van sommige mensen hier
waarom?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan hierbij mijn excuses.
ik kan me namelijk niet herinneren dat er baby's aangemeld waren voor deze meet
zou misschien handig zijn als dat iets duidelijker was aangegeven
Hij is tof, maar ik heb het idee dat-ie wat onscherp isquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 06:21 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens mensen.Toeps is weer als gebruikelijk vroeg op.
Mooie foto's tot nu toe zeg!
die is ubergeniaalquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]LOL
[afbeelding]
Mukie had een "paar" dingetjes bij zich
Daar kan ik me nou helemaal in vinden! Leuke dag gehad Mukie, gister?quote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]beter iets wel mee hebben dan "shit vergeten"
Ik vond het superquote:Op zondag 7 mei 2006 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou helemaal in vinden! Leuke dag gehad Mukie, gister?
Aan het foto's laten maken bedoel je? Ja, dat ken ikquote:Op zondag 7 mei 2006 10:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond het super
Ben een beetje verslaafd eraan
Prachtige foto's toto nu toe zeg
3 Gig???quote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Goed, was gisteren pas om 02:00 uur thuis, net wakker, bezig met kopieren van de Imagetank naar de PC (3 gig over USB1.1) en een drukke dag vandaag![]()
Fotoosch komen nog![]()
Jups en dat friemelen aan je haar enzoquote:Op zondag 7 mei 2006 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aan het foto's laten maken bedoel je? Ja, dat ken ik. Vind je het gek, met al die supergoeie resultaten
!
Ben benieuwd hoe ze zijn gewordenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Zow na twee uur paniek vanochtend omdat mijn internet het ineens niet meer deed ga ik zo ook ff wat posten
Ik heb niet veel geschoten (had dan ook geen plan van aanpak), had nog wel Muuk en Sanne willen schieten en die geweldige mooie dame in het rode jurkje met witte stipjes maar helaas
Al die make-upquote:Op zondag 7 mei 2006 10:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups en dat friemelen aan je haar enzo
Vond het ook mega gezellig
Dan had je dat moeten zeggen, had ze zeker gedaan, ook al kwam ze als visagistequote:Op zondag 7 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:die geweldige mooie dame in het rode jurkje met witte stipjes maar helaas
Daar hebben we ervaring meequote:Op zondag 7 mei 2006 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, had ze zeker gedaan, ook al kwam ze als visagiste![]()
Weet ikquote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring meeKnappe dame
Kon ook goed modelleren
![]()
quote:
Uhm, slik, 520 RAWsquote:Op zondag 7 mei 2006 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3 Gig???hoeveel heb jij geknipst dan?? ik heb net 1,2 Gig vol.
![]()
Woooow die is gaaf!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
De lucht was beroerdEn groothoek is best tof, maar dan moeten wel alle mensen van het perron zijn verwijderd
Verder ben ik hier best wel blij mee
NIce P..quote:Op zondag 7 mei 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
De lucht was beroerdEn groothoek is best tof, maar dan moeten wel alle mensen van het perron zijn verwijderd
Verder ben ik hier best wel blij mee
Ik heb al een oliespuit vast moeten houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NIce P..![]()
Volgende keer maar een honkbalknuppel mee he??![]()
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring meeKnappe dame
Kon ook goed modelleren
![]()
Daar heb ik ook nog een foto vanquote:Op zondag 7 mei 2006 10:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb al een oliespuit vast moeten houden![]()
* PdeHoog wijst naar Echnadarrquote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?
ah please?![]()
Ligt eraan wat de plannen zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?
ah please?![]()
Ik werk van voor naar achter, maar heb geen leuke foto van jequote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef Toeps het volgende:
Mooie foto's weer, puckzz en P!
(Enne, waar blijf ik?Die forehead-fisheye was leuk, maarre... )
quote:
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
Puckzzzz...Wat een leuke foto![]()
Haar zonnebril was wel erg moeilijk voor foto's, speigelde echt heel erg.
Ik zag mezelf redelijk veel in haar bril tijdens het fotograferen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.
BloodyLotte:
[afbeelding]
bij deze dan een uitnodiging om nog eens te komen, en ook achter te komen kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat ik niet ff achter ben gaan kijken
Die is heel mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.
BloodyLotte:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij deze dan een uitnodiging om nog eens te komen, en ook achter te komen kijken
Mooie fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
BloodyLotte:
[afbeelding]
quote:
omdat ik vind dat ik nooit leuk op foto's staquote:
Ynske denkt dat ze niet blijft plakken op CCD'squote:
tof, moet je ff goed plannen, ga ik met je meequote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil iig nog wel een keer terug
Margraten moet nog een uitgebreider gedaan worden
Maar dan moet er wel een betere lichtval zijn
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafdquote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik vind dat ik nooit leuk op foto's sta
Dat magquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof, moet je ff goed plannen, ga ik met je meeals je dat goed vind
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafd![]()
.
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfaltquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
En om dan gelijk ff te gaan zeuren: er was vrij expliciet gemeld dat het NIET toegestaan was om in de rails te komen in verband met veiligheidsvoorschriften etc.![]()
En dan mogen jullie me misschien weer een zeurpiet vinden omdat er geen trein reed etc., maar goed....we zijn daar wel te gast en op deze manier kunnen we het dus verpesten voor andere groepen die dit misschien ook eens willen doen.
Beetje jammer, mensen
Joh...volgende keer beterquote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Klare het volgende:
Damn, wat een super foto`s! Ik baal echt zo ontzettend dat ik er niet bij kon zijn!
Lieve Puckzzz....ook daar kunnen treinen rijdenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfalt
Ik heb me keurig gehouden aan de regel dat je niet op het spoor mocht komen.
er waren een darkmanta en een evenstar, er is mij verzocht om de kleine mee te nemen, dat diegene er uiteindelijk niets mee gedaan heeft vind ik jammer, maar blackbully en ronald wel voornamelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan hierbij mijn excuses.
ik kan me namelijk niet herinneren dat er baby's aangemeld waren voor deze meet
zou misschien handig zijn als dat iets duidelijker was aangegeven
zo viesquote:
Het was idd een meter van het asfalt vandaan en er stonden 4 onderhouds mensen daar bij in de buurt die geen woord zeiden.. Als dat wel zo was, waren we wel verkast..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
En om dan gelijk ff te gaan zeuren: er was vrij expliciet gemeld dat het NIET toegestaan was om in de rails te komen in verband met veiligheidsvoorschriften etc.![]()
En dan mogen jullie me misschien weer een zeurpiet vinden omdat er geen trein reed etc., maar goed....we zijn daar wel te gast en op deze manier kunnen we het dus verpesten voor andere groepen die dit misschien ook eens willen doen.
Beetje jammer, mensen
die is echt super, waar heb je die auto vandaan gehaald?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfalt
Naja deze nog ff en dan ga ik maar es ff wat anders doen.
[afbeelding]
Hoi Toepsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:45 schreef Toeps het volgende:
Ja zeg Pee, als ik één meter naast een trein sta die aan het spoor is verankerd (dat wrak), denk ik niet dat 'ie ineens over me heen zal rijden. Ik snap de regels, maarre...
Wat een geluk nog dat er niemand is overreden door bejaarde kapotte vastgelaste treinen!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi Toeps
Ik ga hier niet meer over in discussieHet is al geschied en het is een mooi leerpuntje voor de volgende keer
dat maakt vind ik er een romantische sfeer omheen zegmaar, hoe moet ik t omschrijven gewoon nahquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
mukie je staat super op de foto's :y ze zijn ehct mooi geworden, ook de kiekjes van debster zijn zeer goed geschoten en bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
Het wazige geeft een mooie zachtheid aan de foto's, vind ik danquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
iddquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafd![]()
.
die van de kleine zijn echtquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
mukie je staat super op de foto's :y ze zijn ehct mooi geworden, ook de kiekjes van debster zijn zeer goed geschoten en bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
mooie foto's en meiden, maar deze.... iedere expressie is weggesoept, lijkt wel, de huid is als was, zonde.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
psst tis een zijquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
die van de kleine zijn echt
wil um zoo meenemen
die stond daar geparkeerd.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is echt super, waar heb je die auto vandaan gehaald?
laat ik daar nou es niets aan gedaan hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
mooie foto's en meiden, maar deze.... iedere expressie is weggesoept, lijkt wel, de huid is als was, zonde.
En we zijn de traditionele groepsfoto ook vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef Ynske het volgende:
@ el Marz... wat had jij aan gister? kan me geen gezicht bij je naar voren halen
ik zei ook, lijkt wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik daar nou es niets aan gedaan hebbenze heeft een hele egale bleke huid, wat ik gewoon schitterend vind en erg bij haar vind passen
checkquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En we zijn de traditionele groepsfoto ook vergeten
Ieder zijn eigen smaak. Maar sommeige dames waren ook wel iets te zwaar onderhanden genomen door de visa's. Dat viel bij FB en Desterr erg op. Het stond wel, maar paste niet bij het beeld wat je van hun had. Bl was juist wel passend gedaan vond ik. En die fel rode lippenstift verstevige het effect ook nog eens lekker.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zei ook, lijkt wel.
danis het een kwestie van teveel make up of belichting, maar ik heb andere foto's gezien van BL, en daar is het niet zo 'maskerachtig', het gezicht, vandaar.
wit shirt, legerpetje, baard hehequote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef Ynske het volgende:
@ el Marz... wat had jij aan gister? kan me geen gezicht bij je naar voren halen
ik ben een limbo, dus voor mij is dan alles umquote:Op zondag 7 mei 2006 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
psst tis een zij![]()
ja een klein fotomodelletje in spe![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
checkvandaag om 5 uur in simpelveld
of je moet m maar fotosoepen
Qau outfit herkend en erkend.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef elmarz het volgende:
[..]
wit shirt, legerpetje, baard hehe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
mooi warmquote:
jah wat wil je nuquote:
heb je wel gelijk in... k had niet zo'n goede timingquote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
@muuk ik ben maar importje he![]()
@elmarz erg mooie foto's alleen de laatste vind ik minder een lach bij een droevige foto klopt niet in mijn ogen. maar dat ligt in dit geval ana het model.
Ja idd, Nicole's blik van de Dogville coverquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Die tweede foto van elmarz lijkt Toeps precies op Nicole Kidman
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:beter iets wel mee hebben dan "shit vergeten"
ik was mijn metalen ringen van de foftbox vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaan
Toch een groepsfotoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
de groep. D100-IR met peleng fisheye van Xilantof....
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef cyberrobin het volgende:
Ik hoop niet dat het een rare vraag is maar: Dat infrarood he.. hoe doen jullie dat?![]()
![]()
Ziet er wel leuk uit!
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.
Dan is de camera niet meer geshikt voor 'normale" fotografie.
Yup die zijn er, maar dan worden opnames al gauw meerdere seconden lang, dus dan krijg je weer andere problemen.. bewegende mensen, wind, etc.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef blackbully het volgende:
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?
Met compensatielensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
-Marjo- in actie-Debsterr aan het fotograferen...
[afbeelding]
Het is je vergeven. Minder tof was het dat je me bijna mijn lippenstift over mijn gezicht ramde met dat scherm.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zag mezelf redelijk veel in haar bril tijdens het fotograferen.![]()
Maar bij die foto van jou kwam het effect een stuk beter uit ja..
Die arme Lotte, die helemaal gek ven het reflectiescherm werdSowwie Lot
![]()
hey kun je die banner niet aanklikbaar maken voor een groter formaat?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Een pano van 550 pixels breed
[afbeelding]
later, later, het origineel is meer dan 20 000 pixels breed en dat wil je echt nietquote:Op zondag 7 mei 2006 17:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey kun je die banner niet aanklikbaar maken voor een groter formaat?
dit is net niks. maar denk dat hij groot wel tof is
hey wat leuk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:19 schreef BlackRebel het volgende:
hehe, leuk om simpelveld zo op fok tegen te komen
*een inwoner uit simpelveld
@BL: Check enzo..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens weer tijdelijk mijn msnadres in mijn profiel gezet. Dus mensen met toffe kiekjes kunnen me toevoegen en dan wat toesturen, oid.
Gaaafquote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Een pano van 550 pixels breed
[afbeelding]
Er zit al een camera voor en de ander zit dicht, dus da's toch echt niet nodig?quote:
Damn...dat moet ik ook hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.
Dan is de camera niet meer geshikt voor 'normale" fotografie.
Jaquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef blackbully het volgende:
zo, eerste serie foto's heb ik gehad.
nog een hoop foto's tegaan.
[afbeelding]
blijft een mooi kindje.
(nu maar eens kijken wat ik van de grotere kinderen kan maken)
yup.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die is echt cool
Heb je die met dat mini-lensje gedaan
uhuhquote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDie dusdanig goed beviel dat je hem zelf ook moest hebben he
![]()
Je hebt je duidelijk voorbereid Ptjequote:
Hoe bedoel jequote:
Dankquote:
Je hebt je ingeleefd in het thema bedoel ik.quote:
Oh datquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt je ingeleefd in het thema bedoel ik.
En dan doe je zo je best om een model voor PdH op te maken met een zacht doekje en wat roet en olie...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh datJa
Ik heb Muuk van te voren gestalked zodat ze een blauw overall mee zou nemen en we hebben vervolgens wat roet uit de loc gescored om dat gezicht zwart te krijgen
Het enige vervelende was dat ik met Muuk en Shark en Xil naar buiten ging en vervolgens het complete fotografenkorps achter ons aan trok om de shoot bijna volledig over te nemen![]()
hee man... kan ik er wat aan doen dat ik geen inspiratie hebquote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh datJa
Ik heb Muuk van te voren gestalked zodat ze een blauw overall mee zou nemen en we hebben vervolgens wat roet uit de loc gescored om dat gezicht zwart te krijgen
Het enige vervelende was dat ik met Muuk en Shark en Xil naar buiten ging en vervolgens het complete fotografenkorps achter ons aan trok om de shoot bijna volledig over te nemen![]()
Jij was lief hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan doe je zo je best om een model voor PdH op te maken met een zacht doekje en wat roet en olie...![]()
Maar waardering?
Goed idee hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh datJa
Ja, dat heb je nou eenmaal bij grote meets...maar we zijn er dan ook om van elkaar te leren, en ja...zie het als een compliment danquote:Het enige vervelende was dat ik met Muuk en Shark en Xil naar buiten ging en vervolgens het complete fotografenkorps achter ons aan trok om de shoot bijna volledig over te nemen![]()
*zonnebril paktquote:Op zondag 7 mei 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
Ik kon het niet laten, het jurkje smeekte er gewoon om:
<nog ff verwijderd>
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:04 schreef pea4fun het volgende:
Ja, dat heb je nou eenmaal bij grote meets...maar we zijn er dan ook om van elkaar te leren, en ja...zie het als een compliment dan![]()
Als ik me niet vergis was dat zelfs een ideetje wat Ron en jij P en ik een hele tijd geleden al hebben uit zitten broeden. maar toen de meeting vastere vormen aan begon te nemen kwamen er steeds meer mensen die het idee wilden delen. waardoor ron en ik beide hebben gezegd dat wij er wel vanaf zagen. het idee was gewoon niet bijster origineel, en wanneer je met zo'n grote groep bent gaan er gewoon mensen mee. dat had je wel kunnen verwachten....quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het mag dan een compliment zijn, maar het is strontvervelend en bovendien uitermate irritant
Maar goed...ik heb uiteindelijk met veel vliegwerk toch nog de foto kunnen maken die ik in gedachten had
En de rest van Mukie's foto's zijn ook niet geheel onaardig geworden
Mukie is tof
Ik had maar een idee en dat heb ik maar naar een paar mensen echt geuit:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat zelfs een ideetje wat Ron en jij P en ik een hele tijd geleden al hebben uit zitten broeden. maar toen de meeting vastere vormen aan begon te nemen kwamen er steeds meer mensen die het idee wilden delen. waardoor ron en ik beide hebben gezegd dat wij er wel vanaf zagen. het idee was gewoon niet bijster origineel, en wanneer je met zo'n grote groep bent gaan er gewoon mensen mee. dat had je wel kunnen verwachten....
mochten we haar foto's al posten dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:27 schreef RonaldV het volgende:
Ik kon het niet laten, het jurkje smeekte er gewoon om:
Jij geeft het woord "wit" een nieuwe definitiequote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik ben niet verbrand, en dat zonder zonnebrandcrčme. Sterker nog, ik heb niet eens een kleurtje.Ik heb gewoon geen pigment ofzo.
Ik zag al aardig wat modelfoto's langskomen, vandaar. Maar je hebt gelijk, ik zal hem even verwijderen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mochten we haar foto's al posten dan?
Geen fok!-sterquote:
Halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |