die is echt super, waar heb je die auto vandaan gehaald?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfalt
Ik heb me keurig gehouden aan de regel dat je niet op het spoor mocht komen.
Naja deze nog ff en dan ga ik maar es ff wat anders doen.
[afbeelding]
Hoi Toepsquote:Op zondag 7 mei 2006 11:45 schreef Toeps het volgende:
Ja zeg Pee, als ik één meter naast een trein sta die aan het spoor is verankerd (dat wrak), denk ik niet dat 'ie ineens over me heen zal rijden. Ik snap de regels, maarre...
Wat een geluk nog dat er niemand is overreden door bejaarde kapotte vastgelaste treinen!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi Toeps
Ik ga hier niet meer over in discussieHet is al geschied en het is een mooi leerpuntje voor de volgende keer
dat maakt vind ik er een romantische sfeer omheen zegmaar, hoe moet ik t omschrijven gewoon nahquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
mukie je staat super op de foto's :y ze zijn ehct mooi geworden, ook de kiekjes van debster zijn zeer goed geschoten en bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
Het wazige geeft een mooie zachtheid aan de foto's, vind ik danquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
iddquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafd![]()
.
die van de kleine zijn echtquote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
mukie je staat super op de foto's :y ze zijn ehct mooi geworden, ook de kiekjes van debster zijn zeer goed geschoten en bb die foto van darkmanta met arwen isergens vind ik het wazige juist mooi .
mooie foto's en meiden, maar deze.... iedere expressie is weggesoept, lijkt wel, de huid is als was, zonde.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfalt
[afbeelding]
psst tis een zijquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
die van de kleine zijn echt
wil um zoo meenemen
die stond daar geparkeerd.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is echt super, waar heb je die auto vandaan gehaald?
laat ik daar nou es niets aan gedaan hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
mooie foto's en meiden, maar deze.... iedere expressie is weggesoept, lijkt wel, de huid is als was, zonde.
En we zijn de traditionele groepsfoto ook vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef Ynske het volgende:
@ el Marz... wat had jij aan gister? kan me geen gezicht bij je naar voren halen
ik zei ook, lijkt wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
laat ik daar nou es niets aan gedaan hebbenze heeft een hele egale bleke huid, wat ik gewoon schitterend vind en erg bij haar vind passen
checkquote:Op zondag 7 mei 2006 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En we zijn de traditionele groepsfoto ook vergeten
Ieder zijn eigen smaak. Maar sommeige dames waren ook wel iets te zwaar onderhanden genomen door de visa's. Dat viel bij FB en Desterr erg op. Het stond wel, maar paste niet bij het beeld wat je van hun had. Bl was juist wel passend gedaan vond ik. En die fel rode lippenstift verstevige het effect ook nog eens lekker.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zei ook, lijkt wel.
danis het een kwestie van teveel make up of belichting, maar ik heb andere foto's gezien van BL, en daar is het niet zo 'maskerachtig', het gezicht, vandaar.
wit shirt, legerpetje, baard hehequote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef Ynske het volgende:
@ el Marz... wat had jij aan gister? kan me geen gezicht bij je naar voren halen
ik ben een limbo, dus voor mij is dan alles umquote:Op zondag 7 mei 2006 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
psst tis een zij![]()
ja een klein fotomodelletje in spe![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
checkvandaag om 5 uur in simpelveld
of je moet m maar fotosoepen
Qau outfit herkend en erkend.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:09 schreef elmarz het volgende:
[..]
wit shirt, legerpetje, baard hehe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grtz,
el Marz.
mooi warmquote:
jah wat wil je nuquote:
heb je wel gelijk in... k had niet zo'n goede timingquote:Op zondag 7 mei 2006 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
@muuk ik ben maar importje he![]()
@elmarz erg mooie foto's alleen de laatste vind ik minder een lach bij een droevige foto klopt niet in mijn ogen. maar dat ligt in dit geval ana het model.
Ja idd, Nicole's blik van de Dogville coverquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Die tweede foto van elmarz lijkt Toeps precies op Nicole Kidman
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:beter iets wel mee hebben dan "shit vergeten"
ik was mijn metalen ringen van de foftbox vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaan
Toch een groepsfotoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
de groep. D100-IR met peleng fisheye van Xilantof....
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef cyberrobin het volgende:
Ik hoop niet dat het een rare vraag is maar: Dat infrarood he.. hoe doen jullie dat?![]()
![]()
Ziet er wel leuk uit!
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.
Dan is de camera niet meer geshikt voor 'normale" fotografie.
Yup die zijn er, maar dan worden opnames al gauw meerdere seconden lang, dus dan krijg je weer andere problemen.. bewegende mensen, wind, etc.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef blackbully het volgende:
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |