ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:beter iets wel mee hebben dan "shit vergeten"
ik was mijn metalen ringen van de foftbox vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik was mijn favo lensje vergeten-die stond thuis nog te wachten om mee te gaan
Toch een groepsfotoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
de groep. D100-IR met peleng fisheye van Xilantof....
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef cyberrobin het volgende:
Ik hoop niet dat het een rare vraag is maar: Dat infrarood he.. hoe doen jullie dat?![]()
![]()
Ziet er wel leuk uit!
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.
Dan is de camera niet meer geshikt voor 'normale" fotografie.
Yup die zijn er, maar dan worden opnames al gauw meerdere seconden lang, dus dan krijg je weer andere problemen.. bewegende mensen, wind, etc.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef blackbully het volgende:
er zijn toch ook infrarood filters tekoop? werkt dat niet? of veel minder goed?
Met compensatielensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
-Marjo- in actie-Debsterr aan het fotograferen...
[afbeelding]
Het is je vergeven. Minder tof was het dat je me bijna mijn lippenstift over mijn gezicht ramde met dat scherm.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zag mezelf redelijk veel in haar bril tijdens het fotograferen.![]()
Maar bij die foto van jou kwam het effect een stuk beter uit ja..
Die arme Lotte, die helemaal gek ven het reflectiescherm werdSowwie Lot
![]()
hey kun je die banner niet aanklikbaar maken voor een groter formaat?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Een pano van 550 pixels breed
[afbeelding]
later, later, het origineel is meer dan 20 000 pixels breed en dat wil je echt nietquote:Op zondag 7 mei 2006 17:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey kun je die banner niet aanklikbaar maken voor een groter formaat?
dit is net niks. maar denk dat hij groot wel tof is
hey wat leuk!!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:19 schreef BlackRebel het volgende:
hehe, leuk om simpelveld zo op fok tegen te komen
*een inwoner uit simpelveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |