quote:
Uhm, slik, 520 RAWsquote:Op zondag 7 mei 2006 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3 Gig???hoeveel heb jij geknipst dan?? ik heb net 1,2 Gig vol.
![]()
Woooow die is gaaf!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
De lucht was beroerdEn groothoek is best tof, maar dan moeten wel alle mensen van het perron zijn verwijderd
Verder ben ik hier best wel blij mee
NIce P..quote:Op zondag 7 mei 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
De lucht was beroerdEn groothoek is best tof, maar dan moeten wel alle mensen van het perron zijn verwijderd
Verder ben ik hier best wel blij mee
Ik heb al een oliespuit vast moeten houdenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NIce P..![]()
Volgende keer maar een honkbalknuppel mee he??![]()
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?quote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring meeKnappe dame
Kon ook goed modelleren
![]()
Daar heb ik ook nog een foto vanquote:Op zondag 7 mei 2006 10:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb al een oliespuit vast moeten houden![]()
* PdeHoog wijst naar Echnadarrquote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?
ah please?![]()
Ligt eraan wat de plannen zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik dr hebben? en dr kleertjes ook?
ah please?![]()
Ik werk van voor naar achter, maar heb geen leuke foto van jequote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef Toeps het volgende:
Mooie foto's weer, puckzz en P!
(Enne, waar blijf ik?Die forehead-fisheye was leuk, maarre... )
quote:
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
Puckzzzz...Wat een leuke foto![]()
Haar zonnebril was wel erg moeilijk voor foto's, speigelde echt heel erg.
Ik zag mezelf redelijk veel in haar bril tijdens het fotograferen.quote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.
BloodyLotte:
[afbeelding]
bij deze dan een uitnodiging om nog eens te komen, en ook achter te komen kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat ik niet ff achter ben gaan kijken
Die is heel mooiquote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dit geval kwam de reflectie van de raampjes erg mooi uit vond ik, geeft een soort diepte weer.
BloodyLotte:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij deze dan een uitnodiging om nog eens te komen, en ook achter te komen kijken
Mooie fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
BloodyLotte:
[afbeelding]
quote:
omdat ik vind dat ik nooit leuk op foto's staquote:
Ynske denkt dat ze niet blijft plakken op CCD'squote:
tof, moet je ff goed plannen, ga ik met je meequote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil iig nog wel een keer terug
Margraten moet nog een uitgebreider gedaan worden
Maar dan moet er wel een betere lichtval zijn
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafdquote:Op zondag 7 mei 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik vind dat ik nooit leuk op foto's sta
Dat magquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof, moet je ff goed plannen, ga ik met je meeals je dat goed vind
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mezelf. Nu ben ik er aan verslaafd![]()
.
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfaltquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
En om dan gelijk ff te gaan zeuren: er was vrij expliciet gemeld dat het NIET toegestaan was om in de rails te komen in verband met veiligheidsvoorschriften etc.![]()
En dan mogen jullie me misschien weer een zeurpiet vinden omdat er geen trein reed etc., maar goed....we zijn daar wel te gast en op deze manier kunnen we het dus verpesten voor andere groepen die dit misschien ook eens willen doen.
Beetje jammer, mensen
Joh...volgende keer beterquote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef Klare het volgende:
Damn, wat een super foto`s! Ik baal echt zo ontzettend dat ik er niet bij kon zijn!
Lieve Puckzzz....ook daar kunnen treinen rijdenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dit was bij de loods, ze zat 1 meter vandaan van waar het spoor overging in asfalt
Ik heb me keurig gehouden aan de regel dat je niet op het spoor mocht komen.
er waren een darkmanta en een evenstar, er is mij verzocht om de kleine mee te nemen, dat diegene er uiteindelijk niets mee gedaan heeft vind ik jammer, maar blackbully en ronald wel voornamelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan hierbij mijn excuses.
ik kan me namelijk niet herinneren dat er baby's aangemeld waren voor deze meet
zou misschien handig zijn als dat iets duidelijker was aangegeven
zo viesquote:
Het was idd een meter van het asfalt vandaan en er stonden 4 onderhouds mensen daar bij in de buurt die geen woord zeiden.. Als dat wel zo was, waren we wel verkast..quote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooie foto![]()
En om dan gelijk ff te gaan zeuren: er was vrij expliciet gemeld dat het NIET toegestaan was om in de rails te komen in verband met veiligheidsvoorschriften etc.![]()
En dan mogen jullie me misschien weer een zeurpiet vinden omdat er geen trein reed etc., maar goed....we zijn daar wel te gast en op deze manier kunnen we het dus verpesten voor andere groepen die dit misschien ook eens willen doen.
Beetje jammer, mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |