dat zou ik nou nooit doen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopen
luie aap...posten nu!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
ben net mijn eerste kaartje aan het bekijken. En er zit wel wat leuks tussen. Maar dat komt morgen
ook ik duik nu mijn bed in.
Lui varkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:44 schreef RubberDuckey het volgende:En ik ben nog steeds niet thuis
Ik heb net foto`s zitten kijken @ flappie en er zitten leuke tussen, in de loop van de week miss wat foto`s, vakantie enzo
Nee hoorquote:
Topquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
!!! Dienstmededeling !!!
Informatie over namen van modellen en contactgegevens komt zo snel mogelijk via de mailWe moeten even wat tijd hebben om een ander in te richten
Mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Met toestemming van Debsterr geplaatst:
Deze foto vind ik bijzonder goed geslaagd. Al is de rest mislukt, mijn dag is goed![]()
[afbeelding]
Er zijn er meerderenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
omdat jij het bent,quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat jij het bent,
[afbeelding]
en? krijg je al moedergevoelens?
![]()
Mini-modellen mochten ook wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op lekkere wijven, gezien er iets stond over modellen
![]()
tja mini modellen zijnquote:
De modellen slapen nu denk ik. Die ellendige fotografen de hele dag.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja mini modellen zijn![]()
die geven ook meteen toestemming voor de foto's
heb ook nog andere foto's, maar die krijg je pas tezien als de modellen me mailen dat het online mag
* blackbully kijkt in mailbox
aww die is echtquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
tja, dan nog maar een foto van de kleine.
deze vind ik zelf echt supper. (kan zo aan de wand naar mijn mening
[afbeelding]
wie gaat er nu steeds offtopicquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
quote:
SIMPELVELD EN STOOMTREINENquote:Op zondag 7 mei 2006 02:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
het is laat maar ehhh. wat is er off-topic aan?
![]()
dit is SIMPELVELD, het is in een wagon, aan een STOOMTREIN.quote:
dan hierbij mijn excuses.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
dit is SIMPELVELD, het is in een wagon, aan een STOOMTREIN.
het is een model. (met vaders)
dus wat is je probleem? dat het niet iemand uit jou groepje is? en dus niet in dit topic thuis hoort?
soms zijn er van die momenten dat je je bijna druk gaat maken om de onwetendheid van sommige mensen hier
waarom?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan hierbij mijn excuses.
ik kan me namelijk niet herinneren dat er baby's aangemeld waren voor deze meet
zou misschien handig zijn als dat iets duidelijker was aangegeven
Hij is tof, maar ik heb het idee dat-ie wat onscherp isquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 06:21 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens mensen.Toeps is weer als gebruikelijk vroeg op.
Mooie foto's tot nu toe zeg!
die is ubergeniaalquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]LOL
[afbeelding]
Mukie had een "paar" dingetjes bij zich
Daar kan ik me nou helemaal in vinden! Leuke dag gehad Mukie, gister?quote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]beter iets wel mee hebben dan "shit vergeten"
Ik vond het superquote:Op zondag 7 mei 2006 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou helemaal in vinden! Leuke dag gehad Mukie, gister?
Aan het foto's laten maken bedoel je? Ja, dat ken ikquote:Op zondag 7 mei 2006 10:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vond het super
Ben een beetje verslaafd eraan
Prachtige foto's toto nu toe zeg
3 Gig???quote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Goed, was gisteren pas om 02:00 uur thuis, net wakker, bezig met kopieren van de Imagetank naar de PC (3 gig over USB1.1) en een drukke dag vandaag![]()
Fotoosch komen nog![]()
Jups en dat friemelen aan je haar enzoquote:Op zondag 7 mei 2006 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aan het foto's laten maken bedoel je? Ja, dat ken ik. Vind je het gek, met al die supergoeie resultaten
!
Ben benieuwd hoe ze zijn gewordenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Zow na twee uur paniek vanochtend omdat mijn internet het ineens niet meer deed ga ik zo ook ff wat posten
Ik heb niet veel geschoten (had dan ook geen plan van aanpak), had nog wel Muuk en Sanne willen schieten en die geweldige mooie dame in het rode jurkje met witte stipjes maar helaas
Al die make-upquote:Op zondag 7 mei 2006 10:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups en dat friemelen aan je haar enzo
Vond het ook mega gezellig
Dan had je dat moeten zeggen, had ze zeker gedaan, ook al kwam ze als visagistequote:Op zondag 7 mei 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:die geweldige mooie dame in het rode jurkje met witte stipjes maar helaas
Daar hebben we ervaring meequote:Op zondag 7 mei 2006 10:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten zeggen, had ze zeker gedaan, ook al kwam ze als visagiste![]()
Weet ikquote:Op zondag 7 mei 2006 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring meeKnappe dame
Kon ook goed modelleren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |