Met in ieder geval een super goed geluktequote:
neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Hmm. Dit is geen showcase van 'Simpelveld'?
Weeniet. Ze lachte wel leuk, maar ze deed met 2 handen tegelijkquote:
We zijn er weer iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
Iedereen weer veilig thuis? Het was iig stralend weer...wat een mooie dag hebben jullie gekozen.
Hmmm...die duimen ietsiepietsie lager misschien, maar dat is idd een gave fotoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn personal favorite van vandaag
[afbeelding]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...die duimen ietsiepietsie lager misschien, maar dat is idd een gave foto
Ze had bijvoorbeeld der handen kunnen wassenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoor
Gruwelijk lekker wijf welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was meer mee te doen geweest, was eigenlijk maar een snapje tussendoor
Tieten.. duhquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd waar je dat dan aan ziet
Volgende keer ben ik er weer bij hoorquote:
De becomplimenteerden zijn je dankbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gruwelijk lekker wijf welHoogstaand fotowerk bedoel ik natuurlijk
![]()
even snel rechtzetten nog, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Vooruit dan ik ook even snel de resultaten:
Janou:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
even snel rechtzetten nog, zou ik zeggen!.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Die Janou, Janou, Jennifer-foto is gaaf FrauBitch
Gave plaatjes...en niks rechtzetten, dat scheve heeft wel watquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
Janou, Janou en Jennifer:
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
Wat zij zegt en ze ziet er stoer uit zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gave plaatjes...en niks rechtzetten, dat scheve heeft wel wat
Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:19 schreef Toeps het volgende:
TeeVeePee
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzanne:
[afbeelding]
Zie je, ik had helemaal niet zo een grote tas bij mequote:
weet je... ik zal eens proberen te verwoorden wat er door me heen ging door je compliment:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!
Mooie foto, maar een tikkie aan de oranje kant, misschien mooier in zw/w?quote:
Precies! Hij past minstens 10x in mijn voorhoofd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie je, ik had helemaal niet zo een grote tas bij me![]()
![]()
kleur express zo wel een beetjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooie foto, maar een tikkie aan de oranje kant, misschien mooier in zw/w?
goeie apperatuur ook enzo weet jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeerr aangenaam verrast door dit resultaat! Fraubitch is een aanwinst als fotografe!
ok, dan is het een mooie foto in die kleurtoon alleen lijkt het of ze haar neus heeft verbrand zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef Re het volgende:
[..]
kleur express zo wel een beetje... zw/w zeker mooi ook
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."quote:
was ook erg lekker weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ok, dan is het een mooie foto in die kleurtoon alleen lijkt het of ze haar neus heeft verbrand zo![]()
Jahaaaa, we weten ondertussen wel dat die camera van jou af komtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
goeie apperatuur ook enzo weet je![]()
maar echt toppie
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
d' uhquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Het is niet de camera die de foto maakt, maar de fotograaf."![]()
mijn stopwoordjequote:
of nog schever zetten, dan hoort het gewoon zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, technisch 'foute' platen noemen we gewoon 'kunst'!
Nou worden jullie toch niet hebberig hequote:
Oh die TVP was niet bedoeld als "post mij ook eens"? Sorry danquote:
Plek zat, daarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Precies! Hij past minstens 10x in mijn voorhoofd!![]()
Da's Janou toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:18 schreef fraubitch het volgende:
Janou:
[afbeelding]
Er waren twee Janou'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's Janou toch helemaal niet?
oja, ik ben thuis
Die opstelling heeft nog nooit iemand iets geholpenquote:
ooooow..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Er waren twee Janou'sOnze Janou
en een andere Janou
Blijkbaar populaire naam daar in Limburg
Whahahaquote:
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht zietquote:
Fles steekt dat ding bijna in je oogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
shark zijn tanden komen hier niet zo mooi uit...wel die typische blik als ie een camera op zich gericht ziet
Weet je eens wat je zelf doet!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
en dan nog, het meeste gaat erlangsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
Een fan ziet dat gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Chanty het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! (6)
Ik ontken alles
Ik zou em niet herkennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan nog, het meeste gaat erlangs
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Pde Hoog met zonnebril op (maar ja, IR prikt daar gewoon doorheen)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[afbeelding]
PdeHoog en Vliegvrager
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Ik heb heel de dag met 'n polarisatie-filter gespeeld, misschien kun je van mij wat lucht jattenquote:
Mooie kleurenquote:
Wat zeg jij nou voor rare dingenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Die eerste foto... dat montuur is nu zo zwart, het lijkt er op getekendquote:
Ja...uitleggen is niet okquote:
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |