en dan nog, het meeste gaat erlangsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
Een fan ziet dat gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef Chanty het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! (6)
Ik ontken alles
Ik zou em niet herkennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan nog, het meeste gaat erlangs
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Pde Hoog met zonnebril op (maar ja, IR prikt daar gewoon doorheen)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[afbeelding]
PdeHoog en Vliegvrager
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Ik heb heel de dag met 'n polarisatie-filter gespeeld, misschien kun je van mij wat lucht jattenquote:
Mooie kleurenquote:
Wat zeg jij nou voor rare dingenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je met een potloodje gespeeld hebt![]()
Die eerste foto... dat montuur is nu zo zwart, het lijkt er op getekendquote:
Ja...uitleggen is niet okquote:
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopenquote:
dat zou ik nou nooit doen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopen
luie aap...posten nu!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
ben net mijn eerste kaartje aan het bekijken. En er zit wel wat leuks tussen. Maar dat komt morgen
ook ik duik nu mijn bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |