dat zou ik nou nooit doen hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik ga niet bij elke foto van jou roepen dat ie goed is hoor, dan ga je naast je schoenen lopen
luie aap...posten nu!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
ben net mijn eerste kaartje aan het bekijken. En er zit wel wat leuks tussen. Maar dat komt morgen
ook ik duik nu mijn bed in.
Lui varkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:44 schreef RubberDuckey het volgende:En ik ben nog steeds niet thuis
Ik heb net foto`s zitten kijken @ flappie en er zitten leuke tussen, in de loop van de week miss wat foto`s, vakantie enzo
Nee hoorquote:
Topquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
!!! Dienstmededeling !!!
Informatie over namen van modellen en contactgegevens komt zo snel mogelijk via de mailWe moeten even wat tijd hebben om een ander in te richten
Mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Met toestemming van Debsterr geplaatst:
Deze foto vind ik bijzonder goed geslaagd. Al is de rest mislukt, mijn dag is goed![]()
[afbeelding]
Er zijn er meerderenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fles steekt dat ding bijna in je oogik schrok me rot van die lens plots naast me
omdat jij het bent,quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat jij het bent,
[afbeelding]
en? krijg je al moedergevoelens?
![]()
Mini-modellen mochten ook wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op lekkere wijven, gezien er iets stond over modellen
![]()
tja mini modellen zijnquote:
De modellen slapen nu denk ik. Die ellendige fotografen de hele dag.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja mini modellen zijn![]()
die geven ook meteen toestemming voor de foto's
heb ook nog andere foto's, maar die krijg je pas tezien als de modellen me mailen dat het online mag
* blackbully kijkt in mailbox
aww die is echtquote:Op zondag 7 mei 2006 02:00 schreef blackbully het volgende:
tja, dan nog maar een foto van de kleine.
deze vind ik zelf echt supper. (kan zo aan de wand naar mijn mening
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |