@BL: Check enzo..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens weer tijdelijk mijn msnadres in mijn profiel gezet. Dus mensen met toffe kiekjes kunnen me toevoegen en dan wat toesturen, oid.
Gaaafquote:Op zondag 7 mei 2006 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Een pano van 550 pixels breed
[afbeelding]
Er zit al een camera voor en de ander zit dicht, dus da's toch echt niet nodig?quote:
Damn...dat moet ik ook hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'oude' Nikon D100 laten ombouwern naar infrarood only. Dan word het anti infrarood filter dat ervoor zit vervangen door een infrarood filter dat gewoon licht tegenhoud, en dat just IR doorlaat.
Dan is de camera niet meer geshikt voor 'normale" fotografie.
Jaquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef blackbully het volgende:
zo, eerste serie foto's heb ik gehad.
nog een hoop foto's tegaan.
[afbeelding]
blijft een mooi kindje.
(nu maar eens kijken wat ik van de grotere kinderen kan maken)
yup.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die is echt cool
Heb je die met dat mini-lensje gedaan
uhuhquote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDie dusdanig goed beviel dat je hem zelf ook moest hebben he
![]()
Je hebt je duidelijk voorbereid Ptjequote:
Hoe bedoel jequote:
Dankquote:
Je hebt je ingeleefd in het thema bedoel ik.quote:
Oh datquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt je ingeleefd in het thema bedoel ik.
En dan doe je zo je best om een model voor PdH op te maken met een zacht doekje en wat roet en olie...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh datJa
Ik heb Muuk van te voren gestalked zodat ze een blauw overall mee zou nemen en we hebben vervolgens wat roet uit de loc gescored om dat gezicht zwart te krijgen
Het enige vervelende was dat ik met Muuk en Shark en Xil naar buiten ging en vervolgens het complete fotografenkorps achter ons aan trok om de shoot bijna volledig over te nemen![]()
hee man... kan ik er wat aan doen dat ik geen inspiratie hebquote:Op zondag 7 mei 2006 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh datJa
Ik heb Muuk van te voren gestalked zodat ze een blauw overall mee zou nemen en we hebben vervolgens wat roet uit de loc gescored om dat gezicht zwart te krijgen
Het enige vervelende was dat ik met Muuk en Shark en Xil naar buiten ging en vervolgens het complete fotografenkorps achter ons aan trok om de shoot bijna volledig over te nemen![]()
Jij was lief hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan doe je zo je best om een model voor PdH op te maken met een zacht doekje en wat roet en olie...![]()
Maar waardering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |