Dat klopt, maar ik denk dat we toch best een leuk resultaat hebben bereikt over het algeheel bekekenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Begrijp ik nou goed dat een afgeschermde site niet nodig is deze meet?
hahaha.. groothoek bij een model... dat krijgt ze een onwijs brede neus/gezichtquote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Soms moeten jullie 's wat minder klooien met je objectieven en wat meer interactie regelen met je modellen.
Waarom toch ook al die enorme telelenzen? Met een groothoek, heel dicht bij je model, kun je ook hele mooie foto's maken die veel meer betrokken zijn.
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..
Rest is nog lang niet klaar en wil ik ook niet openbaar hebben.. Pas na goedkeuring van de modellen..
![]()
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:06 schreef Fem_me het volgende:
Wa! wat een warm welkom! dank jullie wel!
@ blackbully: bij deze toestemming: van mij mogen ze online
ik niet, maar wil ze wel zienquote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.
jamaar, en ik danquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doen
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
Er wordt al aan gewerktquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto's![]()
Lees de post boven jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef Falanx het volgende:
plzz maak gewoon een afgeschermde site. anders moet ik 20.000 sites af wil ik al de pics zien. ik zou het liever centraal hebben. kan dat echt niet alsnog?
Dit is inderdaad dezelfde dame:quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Staat op de foto van EchnaDarr, niet op ééntje van mijEchna heeft de eer
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar, en ik dan
dan moeten we dus overal invites gaan aanvragen, beetje erg omslachtig
litteken kan je nog wegsoepen..quote:
dank jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.
Mooi rood is niet lelijk inderdaad!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Phoenixx het volgende:
Toen ik deze foto zag:
[afbeelding]
blééf dat zelfde liedje maar door mijn hoofd spoken:
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
ja sharky - het is een diepgeworteld country&western-jeugdtrauma...
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie dameTijd voor een zonnebril ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |