Zijn dat deze?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Mukie het volgende:
Ow voor degenen die Sanne en of Nanda hebben gefotografeerd; je mag het plaatsen.Heb het ok gekregen.
ik heb alle negatieven op een witte tft gelegd, foto's gemaakt met de compact en die geïnverteerd zodat ik weet waar ik wat mee kan, maar die geflarede foto's zijn echt hopeloos... je kan het beeld wel naar voren halen, maar de sfeer is verloren...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had er ook een paar waar ik daar last van had, maar met wat creatief knip- en plakwerk heb ik er toch nog prettige platen van kunnen meken. Misschien kan Photoshop jou ook nog een beetje redden?
Dat suggereert dat je zoom niet helemaal lekker isquote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb alle negatieven op een witte tft gelegd, foto's gemaakt met de compact en die geïnverteerd zodat ik weet waar ik wat mee kan, maar die geflarede foto's zijn echt hopeloos... je kan het beeld wel naar voren halen, maar de sfeer is verloren...
maargoed, alles wat ik met primes gedaan heb is geweldig gelukt, dus weer wat geleerd
Liever foto's met veel flairquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Muk het volgende:
ik heb de eerste serie film klaar, en mijn vrees was terecht... m'n primes geven geweldige foto's, maar alles wat ik met de 80-200 gedaan heb kan ik weggooien
flare... heeeeel veel flare
Zei ze dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Liever foto's met veel flair
Ik heb net mijn 5 rolletjes weggebracht naar de H*MA
Hopelijk gaat alles goed, de jongedame die de rolletjes innam werkte daar net 1 uur ... op de 1 uur service
Ja idd. Op 1 of andere manier lukt het me om mensen dingen te laten zeggen die ze beter niet kunnen vertellenquote:
OMG!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Liever foto's met veel flair
Ik heb net mijn 5 rolletjes weggebracht naar de H*MA
Hopelijk gaat alles goed, de jongedame die de rolletjes innam werkte daar net 1 uur ... op de 1 uur service
nou lekker dan...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd. Op 1 of andere manier lukt het me om mensen dingen te laten zeggen die ze beter niet kunnen vertellen
Woensdag klaar, na tienen halen heb ik haar verteld, want dat wist ze ook niet
je vergeet scannen en postenquote:
Neuh, niet echt. Ze kwam over als een studente die net werk heeft. de eerste had ze goed ingevuld, dus de rest was klakkeloos kopieer werk...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
OMG!en je had niet de neiging om het zakje met rolletjes weer uit haar handen te trekken?
Nee, want dat gaat ie niet doenquote:
mooi toch.quote:
ohh ja dat kan natuurlijk ook. pardonquote:Op maandag 8 mei 2006 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je hebt ze niet dicht, je kijkt schuin naar beneden
quote:
dat zou flauw zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dus die foto's krijgen wij nooit te zien?
dat zou flauw zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er zelf een paar mislukte foto's tussen zitten. Zwaar overbelicht, maar ik ga eens proberen die de Hi-Key in te slepen. Kijken of er dan nog iets leuks van te fabriceren is.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Heeeeeeeeel erg flauw jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Je vindt het wel ERRUG flauw he Muuk?
Komop HM2! Dit topic heeft weer foto's nodig
zijn die van jou met BL nog leuk geworden?
Ik weet het, ik weet het..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Je vindt het wel ERRUG flauw he Muuk?
Komop HM2! Dit topic heeft weer foto's nodig
zijn die van jou met BL nog leuk geworden?
inderdaad want ik heb geen scanner, ik heb van 2 rolletjes tot nu toe een stuk of 6-7 echt bruikbare afdrukken, en daar zit niets bij wat verder niemand heeft...quote:
'meerdere bestanden verwerken' even aanzetten voor je gaat eten en na de maaltijd heb je je jpegjesquote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nog niet aan de Lotte foto's toe met RWA-jpg ombouwen,
Rawshooter essentials 2006 is een ideaal progje voor RAW'squote:Op maandag 8 mei 2006 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'meerdere bestanden verwerken' even aanzetten voor je gaat eten en na de maaltijd heb je je jpegjes
Ja ik lees daar vaak iets over, maar het probleem is (in mijn ogen) dat ik de foto's al 90graden draai in het RAW-menu voor ik PS2 induik en dat ik per foto al in de RAW foto ga zitten schuiven met de instellingen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Rawshooter essentials 2006 is een ideaal progje voor RAW's
Dat kan daarmee ook, maar het gaat nogal offtopic om daar hierover uit te wijden...ff verder in sc ofzo?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik lees daar vaak iets over, maar het probleem is (in mijn ogen) dat ik de foto's al 90graden draai in het RAW-menu voor ik PS2 induik en dat ik per foto al in de RAW foto ga zitten schuiven met de instellingen.![]()
Ik ben namlijk niet echt vaak zo tevreden met de automatisch Exposure en ga die vaak al bijpulken. Net als de Brightness/contrast/shadows.Of ben ik toch echt weer bezig om mijn "pond" zelfvertrouwen aan het inleveren voor een kilo perfectionisme??
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |