Met excuus. Maar ik heb wel veel plaatjes voor je bij elkaar gezetquote:
Dit wordt een werk-IE-killer morgen ben ik bangquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met excuus. Maar ik heb wel veel plaatjes voor je bij elkaar gezet
Ja ik had hem geplaatst en toen dacht ik. nee Spook dit is een kutop zonder foto'squote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
maar nog niet alles zo tezienquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
idd ik mis die van arwen en papa van jou nogquote:
IE doet het vooralsnog prima hierquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een werk-IE-killer morgen ben ik bang
Klopt. Ik zat het halve vorige topic te kopieren, en toen dacht ik: misschien is teruglinken wel net zo handigquote:
ja ik weet het.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd ik mis die van arwen en papa van jou nog
* DevilsAndDust is helemaal vertederdquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja ik weet het.
ik loop me hier ook op te vreten dat hij nog niet geplaatst is![]()
[afbeelding]
heb jij niks dan?quote:
Volgens mij heb ik geen foto's van jou gemaakt afgelopen zaterdagquote:Op maandag 8 mei 2006 06:41 schreef Toeps het volgende:
TVP!
Zitten mooie foto's tussen. Helaas nog niet veel van mezelf gezien. Shark, Xil, Meneer PeterEOSdinges, schiet es op!![]()
Jawel toch?! Met Xil.quote:Op maandag 8 mei 2006 06:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen foto's van jou gemaakt afgelopen zaterdag
Oja?quote:Op maandag 8 mei 2006 07:11 schreef Toeps het volgende:
Jawel toch?! Met Xil.
ik kijk veel te lief kreeg ik te horenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef blackbully het volgende:
gewoon maar blijven spammen dan (voor zover er al toestemming is)
[afbeelding]
kijkt ze niet lief naar ........
Jaquote:
Het dame in het rode jurkje mag voortaan Jolien genoemd worden als mijn informatie correct isquote:Op maandag 8 mei 2006 08:16 schreef Xilantof het volgende:
Toffe foto Puckzzz!
Wanneer horen we of we van de dame in het rode jurkje foto's mogen plaatsen? Ik heb daar namelijk ook wel wat moois van denk ik.
Ik zal een lijst op sturen van dames wiens email ik wil, en naam--ik heb subfolders aangemaakt met de naam vh model, want dat werkt toch wel handiger merkte ik...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Het dame in het rode jurkje mag voortaan Jolien genoemd worden als mijn informatie correct isEn een mail-adres kun je bij mij regelen
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:11 schreef Falanx het volgende:
meest gehoorde reactie zaterdag:
zo jij bent gelukkig een stuk rustiger als je avatar![]()
je hebt ze niet dicht, je kijkt schuin naar benedenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:06 schreef Falanx het volgende:
[..]
haha krijg het nog voor elkaar er met mijn ogen dicht op te staan
Met dank aan de fotofgrafenquote:
dr zit beweiging in, das altijd goedquote:
is een filtertjequote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Moet er per se een stukje trein op de foto?
[afbeelding]
Als je meer van dit hebt, natuurlijk nietquote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
dat sowiesoquote:Op maandag 8 mei 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is een filtertje
wij gaan binnenkort ff wat afspreken![]()
Mooiquote:Op maandag 8 mei 2006 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
mits met bronvermelding van schoenenquote:Op maandag 8 mei 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
Mogen we de foto's die hier al "open en bloot" staan, ook op onze eigen site c.q. Livejournal zetten? Natuurlijk met verwijzing naar de fotograaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |