quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ik had je al gezien in de EFF2006 omgeving (en geen foto's gemaakt)
Staat op de foto van EchnaDarr, niet op ééntje van mijquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]is zij dat ook???
dan ben je een hele goede visagiste fem-me en een hele mooie vrouw als ik het zo maar even gewoon mag zeggen, wat een schitterende klassieke gelaatstrekken heb je
![]()
Ik bereik zelf ook de beste foto's met modellen die ik langer ken of die mijn vrienden/bekenden zijn. Die zijn veel makkelijker te regisseren en die weten door jouw foto's te bekijken ook al beter hoe ze op een foto kunnen staan. Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar tip je ook juist een probleem aan waar ik meerdere malen mee heb gekampt. ik had het wel in mijn hoofd maar kon het -en dat terwijl ik het soms voordeed- niet echt overbengen naar het model (nee niet jij BL) gewoon omdat ze te zenuwachtig / onzeker waren of gewoon zaten te geiten
het model moet zich ook even inleven in de rol die jij wilt neerzetten. en daar ontbrak het een beetje aan in sommige gevallen
Dat vind ik weer een voorbeeld van een goede foto. De blik van Toeps spreekt de kijker (denk ik) meteen aan, je wordt echt in dat beeld getrokken.quote:
nee op een grote meet als deze is dat zeker niet mogelijk. daarom ben ik meer van de 'one on one' shoots, zodat ik echt de tijd kan nemen om het model duidelijk te maken welke richting ik op wil. Die shoot met Toeps en mijn kevertje is daar een goed voorbeeld van alhoewel dat weer door de weergoden werd verpest want ze had het zo koud, dat concentreren op je 'werk' een beetje moeilijk werdquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik bereik zelf ook de beste foto's met modellen die ik langer ken of die mijn vrienden/bekenden zijn. Die zijn veel makkelijker te regisseren en die weten door jouw foto's te bekijken ook al beter hoe ze op een foto kunnen staan. Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.
Dat klopt, maar ik denk dat we toch best een leuk resultaat hebben bereikt over het algeheel bekekenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
Toch wel jammer, want je bouwt niet zomaar ff de ideale band op met een model op een meet.
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Begrijp ik nou goed dat een afgeschermde site niet nodig is deze meet?
hahaha.. groothoek bij een model... dat krijgt ze een onwijs brede neus/gezichtquote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Soms moeten jullie 's wat minder klooien met je objectieven en wat meer interactie regelen met je modellen.
Waarom toch ook al die enorme telelenzen? Met een groothoek, heel dicht bij je model, kun je ook hele mooie foto's maken die veel meer betrokken zijn.
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel, want dit is de enige foto die ik eigenlijk hier wil plaatsen..
Rest is nog lang niet klaar en wil ik ook niet openbaar hebben.. Pas na goedkeuring van de modellen..
![]()
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:06 schreef Fem_me het volgende:
Wa! wat een warm welkom! dank jullie wel!
@ blackbully: bij deze toestemming: van mij mogen ze online
ik niet, maar wil ze wel zienquote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
blij te horen, heb we lwat mooie foto's van je kunnen schieten vind ik.
jamaar, en ik danquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het heeft idd weinig zin om dat nu nog te doen
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto'squote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet. Iedereen post hier al zijn modellen. Een aantal andere fotografen heeft zijn eigen "invite-only" afgeschermde plekje al gemaakt. Het lijkt me dus een beetje onzin om daarnaast nog een plek te maken voor de meet, zoals we dat in het verleden deden.
Er wordt al aan gewerktquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dus dan heb ik voor nop zitten knutselen met mijn foto's![]()
Lees de post boven jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef Falanx het volgende:
plzz maak gewoon een afgeschermde site. anders moet ik 20.000 sites af wil ik al de pics zien. ik zou het liever centraal hebben. kan dat echt niet alsnog?
Dit is inderdaad dezelfde dame:quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Staat op de foto van EchnaDarr, niet op ééntje van mijEchna heeft de eer
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar, en ik dan
dan moeten we dus overal invites gaan aanvragen, beetje erg omslachtig
litteken kan je nog wegsoepen..quote:
dank jequote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, de ZSLM wou ook kijken. Ik zal dan toch maar wat in elkaar knutselen. Je hoort zsm van me.
Mooi rood is niet lelijk inderdaad!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Phoenixx het volgende:
Toen ik deze foto zag:
[afbeelding]
blééf dat zelfde liedje maar door mijn hoofd spoken:
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
ja sharky - het is een diepgeworteld country&western-jeugdtrauma...
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie dameTijd voor een zonnebril ben ik bang
eerlijk gezegd weet ik niet of je dat echt moet doen, ok de foto is zonder meer voor in een blaadje maar t hoort gewoon bij haarquote:
ehm... Xilantof en ik waren aan het wachten op Debsterr.. en zij stond daar zo'n beetje, en mijn camera's waren werkeloos...van het een kwam het anderquote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!
rode jurk... stier, etc.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
Opvallende verschijning. Ik weet niet wie haar bij de make-uptafel wegtrok, maar ik was er wel blij mee. Goed plan van die persoon!
Dat was na 3 shots ook voorbijquote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Fem_me het volgende:
Ja, ik ben bang voor de camera, wist je dat niet?![]()
![]()
mja, wat je wilt hoor, maar ik denk dat je twee dingetjes vergeet. Ten eerste is zo'n meet op de eerste plaats bedoeld om een leuke dag te hebben en pas in de tweede plaats voor de mooie foto's. De omstandigheden zijn niet ideaal en dat weet je vantevoren. Met dat in het achterhoofd vind ik dat er nog heel wat behoorlijke (en bekoorlijke) platen zijn langsgekomen. Ten tweede zie je in dit topic hooguit wat eerste probeersels, het echt interessante werk is bij veel mensen nog in bewerking.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
Soms moeten jullie 's wat minder klooien met je objectieven en wat meer interactie regelen met je modellen.
Waarom toch ook al die enorme telelenzen? Met een groothoek, heel dicht bij je model, kun je ook hele mooie foto's maken die veel meer betrokken zijn.
Just my [afbeelding], ik ben ook geen alwetende, maar het valt me gewoon op.
Leuk!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Heb daarna niet echt meer in de weg gestaan, toch?
Schoentjes:
[afbeelding]
Met groothoek natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Natuurlijk staat het Scandalous en jou vrij om ons op de volgende meet te komen laten zien hoe het wel moet.
Hoi zit ze niet zo te plagenquote:
Heb ik nou een groothoek note?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi zit ze niet zo te plagenZe bedoelen het erg goed,alleen het klinkt zo bot omdat we er juist een heerlijke ontspannen dag van hebben gemaakt met toch wel leuke foto's Al heb ik er niet zo veel gemaakt en staat de mooiste denk ik hier al online
Maar ja ik leer elke keer wat bij
Je kent mijn regel, note = banquote:
hmmm tijd voor een groothoek modellen meet?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm tijd voor een groothoek modellen meet?
![]()
Ik blijf erbij, wat een prachtige damequote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rode jurk... stier, etc.
[afbeelding]
Jeujquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
rode jurk... stier, etc.
[afbeelding]
Ja, lekker ding, da's zeker.quote:
oe ik wil dan weeeeeeer meedoenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mja, wat je wilt hoor, maar ik denk dat je twee dingetjes vergeet. Ten eerste is zo'n meet op de eerste plaats bedoeld om een leuke dag te hebben en pas in de tweede plaats voor de mooie foto's. De omstandigheden zijn niet ideaal en dat weet je vantevoren. Met dat in het achterhoofd vind ik dat er nog heel wat behoorlijke (en bekoorlijke) platen zijn langsgekomen. Ten tweede zie je in dit topic hooguit wat eerste probeersels, het echt interessante werk is bij veel mensen nog in bewerking.
Natuurlijk staat het Scandalous en jou vrij om ons op de volgende meet te komen laten zien hoe het wel moet.
saai? dat rood en groen springt eruitquote:Op maandag 8 mei 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, lekker ding, da's zeker.
enniewee
Ik heb er nog wagonladingen vol van dit soort pics. Maar ga ze lekker niet allemaal posten
[afbeelding]
Oja, dit zijn de onbewerkte klote versies, dus vergeef me de saaie kleuren
Ik geloof dat je deze dame ook erg mooi vondquote:
bitch slappen die gozerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over mijn meisje he![]()
Eens kijken hoe lang dat duurt op deze manierquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzoquote:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's ziequote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ze dat niet was was ze een "onwijs lekker ding". Nu is ze 'gewoon' een "lekker ding". zitten per 13 in een blik enzo
Het word tijd dat ze hier waar ik woon eens een blik opentrekken
[afbeelding]
ze was toppie qua poseren
Whateverquote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
is ze getrouwd danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
echnadarr?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
sexy is een beter woord... subtiel sexy!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
Ik weet wanneer ik moet afdrukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word echt jaloers als ik haar foto's zie
Wat heeft het met trouwen te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
Talentquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Muk het volgende:
[..]
is ze getrouwd dan![]()
een mooie meid zijn is 1, kunnen poseren is een tweede.... hoe doet ze dat?
edit:
[..]
echnadarr?
okee.. Dat IR vind ik zooo Subtiel sexyquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Muk het volgende:
sexy is een beter woord... subtiel sexy!
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanquote:
Ik doel meer op die van jouquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die moet ik eerst uitsorteren waarna VV ze mag bewerken en dan komen ze hier ooit eens te staanMaar vooralsnog wacht ik op de deskundige hulp mijn mijn vriend om me te helpen met uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |