Tegen wie?quote:
Ik heb ze ook als achtergrondquote:
Ik geloof dat je me in de maling neemtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Willen alle grappige users (lees: Bupatih, Sven, Paltos en Zhenar) ophouden met die o zo vermakelijke grapjes en gebbetjes?!!
!!
!!
Ik pis bijkans in mijn broek, joh!![]()
![]()
Neee, deze keer niet!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me in de maling neemt.
Ha grappig... wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Willen alle grappige users (lees: Bupatih, Sven, Paltos en Zhenar) ophouden met die o zo vermakelijke grapjes en gebbetjes?!!
!!
!!
![]()
Oeh, nee, laat het hem maar niet horen!quote:
En dan "Deze vuist op deze vuist..." spelen!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha grappig... wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...
[/Dada]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...
[/Dada]
Stap 1: Voldaan...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zit naakt achter mijn pc!!!![]()
![]()
!!1
!!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, nee, laat het hem maar niet horen!![]()
Oh Bupatih, jouw subtiele vlijerij is als een vluchtige streling over mijn net geschoren balzakquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
!!
!!
![]()
Oeh..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan "Deze vuist op deze vuist..." spelen!!!!!!!
![]()
![]()
Hee, waar is Canisfire ineensquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [12a]
Oeh, dat schijnt het hotste tijdverdrijf te zijn in Parijs! Alle hippe mensen doen het, dus count me out!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh..Zhenar, doe je mee aan circle fistfucking?
Oh Zhenar, je maakt me hitsig als een roedel losgelaten wolven op Honduras!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh Bupatih, jouw subtiele vlijerij is als een vluchtige streling over mijn net geschoren balzak![]()
Niets zegt meer dan een kopie van je blote aarsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
He, ShowChatters.. Euh.. hoe zouden jullie een.. afscheidsbriefje schrijven?
Ik ben gedaan hier.. Ik wil niet meer terug komen.. Maar het is toch zo vriendelijk, hé? ... Laten weten dat ik toch nog aan ze dacht..![]()
Vriendelijk bedankt en het beste ermee. Je komt er wel weer over heen hoor. Moet je wel hoog springen. [flauw-lachje]quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Ik ben gedaan hier.. Ik wil niet meer terug komen.. Maar het is toch zo vriendelijk, hé? ... Laten weten dat ik toch nog aan ze dacht..![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Die is nog steeds lam van de spasmes die je mijn oogspieren de vorige keer bezorgde, gekkie!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh Zhenar, je maakt me hitsig als een roedel losgelaten wolven op Honduras!Mag ik je linkeroogbal likken?
quote:
wat te zetten in een afscheidsbriefje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
Aja, ik heb net m'n stage bij een stel kutkoters afgewerkt!![]()
Spijker. Kop. Enzo.quote:
Met paarden nog wel!quote:
quote:
Missslaan. Plank. Enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Geintje ofcourse. Ik hou van je![]()
![]()
![]()
Kan je niet missen. Kan niet zonder je.![]()
Jij op onzedelijke wijze overdraagbare ziektes verspreidende, tot scheurens toe uitgewoonde smegmahoer!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Geintje ofcourse. Ik hou van je![]()
![]()
![]()
Kan je niet missen. Kan niet zonder je.![]()
Op Sven's edele delenquote:
Nee, die man vermaakt zich.quote:
Oh, Zhenar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is nog steeds lam van de spasmes die je mijn oogspieren de vorige keer bezorgde, gekkie!![]()
Maar mijn eeltige voetzool kan wel wat stimulatie gebruiken![]()
Wat doe je dan ook op een gaysitequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaien van binnen
Ik werd een beetje misselijk
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij op onzedelijke wijze overdraagbare ziektes verspreidende, tot scheurens toe uitgewoonde smegmahoer!
Ik hou van je![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op een gaysite?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaien van binnen
Ik werd een beetje misselijk
quote:Het is aan te bevelen eerst de anatomie van jou kont leren kennen.
Ik googlde op Fistfucking voor een plaatje voor Zhenar en zo.. en toen kwam ik dus daarquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op een gaysite?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Als ze niet kunnen spellen, kunnen ze me vast ook niets nuttigs bijbrengen over seks
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Vieze vuile teringlijer met je beschimmelde verneukte lul![]()
![]()
Ik hou ook van jouIk kan helaas door die ziektes geen kinderen meer krijgen, maar zullen we Sven adopteren
?
Da's waar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik kan het ook niet en kijk eens wat ik jou bijgebracht heb![]()
![]()
Count me...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Ik ga zo baggeren in ONZ, wie doet er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Klinkt beter dan strijken. I'm in!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaen dan slaan we hem net zolang totdat hij gehoorzaam onze bierflesjes openmaakt met zijn inmiddels tot bloedens toe beschadigde tanden
![]()
![]()
Ach, ja, joh!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Zhenar!Maak me gek!!!
!!
Oh nee, dat ben ik al, sinds je me elke dag twintig inwendige stokslagen gaf!
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja, joh!Negeer me maar weer.
De eerste de beste aftandse stinkhoer komt binnenvallen met haar vieze smegma-praatjes en meneer is me al weer vergeten!.
Moet ik je leeggeprikte endeldarm eruit trekken ofzo?quote:
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ja, joh!Negeer me maar weer.
De eerste de beste aftandse stinkhoer komt binnenvallen met haar vieze smegma-praatjes en meneer is me al weer vergeten!.
Lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik je leeggeprikte endeldarm eruit trekken ofzo?
Ga toch met een breinaald in je oogbal prikken.
Mits het gebeurt op die ene foto waar ik in mijn blauwe konijnenpak een pak Fristi rectaal inbreng.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!![]()
![]()
![]()
Ben je jezelf in de tussentijd ook anaal aan het bevredigen door middel van een twintigtal kaarsenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben me al aan het aftrekken op jouw posts, is dat dan niet erkenning genoeg?!![]()
![]()
![]()
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijktquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mits het gebeurt op die ene foto waar ik in mijn blauwe konijnenpak een pak Fristi rectaal inbreng.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je jezelf in de tussentijd ook anaal aan het bevredigen door middel van een twintigtal kaarsen?
Ja, gek.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijkt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop je je wijsvinger parmantig op je lip hebt geplaatst en zo schattig betrapt in de camera kijkt![]()
![]()
![]()
Kijk eens naar de reacties van Dizer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, doe dat topic eens open. Hij was TTT-waardig.
Krijg griep en struikel bij het hinkelen, wicht.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef rena het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bupa, net als ik dacht dat je niet lager in mijn achting kon zakken, flik je het
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Krijg griep en struikel bij het hinkelen, wicht.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef rena het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bupa, net als ik dacht dat je niet lager in mijn achting kon zakken, flik je het
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag je niet hoe Zhensational daar op insprongquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens naar de reacties van Dizer.![]()
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, gek.Mijn moeder kwam toen binnen met melk en koekjes.
Kom jij ook nog ff slijmen, frigide schurftzak?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is de owner van sho op irc trouwens?
Nog eeeeeeven!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:! En toch is het een kopie van ShowChat in dat topic.
!
Hij gaat zometeen op slot, hoor.
Ja, ik zat te wachten tot Sven zou zeggen: "Ik", aangezien hij de 'owner' is, volgens mij.quote:
Beter dan dat gooien met stoere scheldwoorden van jou kantquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom jij ook nog ff slijmen, frigide schurftzak?
Maak er dan wat beters van, lamlendige eikelbijter.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik zat te wachten tot Sven zou zeggen: "Ik", aangezien hij de 'owner' is, volgens mij.
Je vergeet de [/wannabupatih]-tag onder aan je bericht.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan dat gooien met stoere scheldwoorden van jou kant![]()
![]()
![]()
Scheld mijn Erik niet uit heKOM AAN ERIK EN JE KOMT AAN MIJ, EN JE WEET DAT IK NIET WIL DAT JIJ MIJ AANRAAKT
![]()
Dat mag alleen mijn harem![]()
En dan doorverkopen voor vet veel geld!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee niemand dus,ik heb hem maar even geregged
Het is nu literair gewordenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak er dan wat beters van, lamlendige eikelbijter.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je vergeet de [/wannabupatih]-tag onder aan je bericht.
Let op je woorden, meneertje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom jij ook nog ff slijmen, frigide schurftzak?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan doorverkopen voor vet veel geld!
Ik was het wel, maar ik ben er zolang niet op geweest dat dat verlopen is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee niemand dus,ik heb hem maar even geregged
Na jah maakt niet uit ik geef het wachtwoord wel doorquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was het wel, maar ik ben er zolang niet op geweest dat dat verlopen is.
bupatih@fok.nlquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Na jah maakt niet uit ik geef het wachtwoord wel door
quote:
Niks, maar let er op, voor dat je het weet worden ze gejat.quote:
Met mij eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens,overbodig om te zeggen wel![]()
quote:
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah.Het mag wel wat grappiger allemaal.
Begin eerst maar eens met die rena weg te krijgen daar.
Doe niet naar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah.Het mag wel wat grappiger allemaal.
Begin eerst maar eens met die rena weg te krijgen daar.
Waarom denk ik aan Clearasil en puisten als jij postquote:
Jaloezie bij iemand die lager in de rangorde staat, het IQ heeft van een stel bierdopjes en de humor heeft van een schuurspons gaat een beetje moeilijk, hè?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Jaloezie is geen goede eigenschap, B. Ga daar eerst maar eens aan werken![]()
![]()
Je moeder.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaloezie bij iemand die lager in de rangorde staat, het IQ heeft van een stel bierdopjes en de humor heeft van een schuurspons gaat een beetje moeilijk, hè?![]()
Wat ben je... bitchy!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaloezie bij iemand die lager in de rangorde staat, het IQ heeft van een stel bierdopjes en de humor heeft van een schuurspons gaat een beetje moeilijk, hè?![]()
Verwacht je een antwoord? Want dat heb ik niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom denk ik aan Clearasil en puisten als jij post
Ja. En als het je niet bevalt, flikker je maar op! En neem die rena mee!quote:
Slimmer dan jij ooit zult zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim zeker?Lamenielachen.
![]()
![]()
![]()
Nee omdat het zo isquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verwacht je een antwoord? Want dat heb ik niet.
Ja, eng hequote:
Whehehe. Ma Flodder knapper dan ik?quote:
Niet bevalt?! Ik knap uit mijn broek van geilheid!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En als het je niet bevalt, flikker je maar op! En neem die rena mee!
Rena is voor een vrouwmensch best te pruimen.quote:
==doe eens niet==quote:
Oh nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Deze moet je nog editten, Buup: Zhensational: Trilogy
quote:=plaatje van Sven en pberends weg=
Dat moet wel het meest gaye topic zijn waar ik ook in heb gepostquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Deze moet je nog editten, Buup: Zhensational: Trilogy
Missie geslaagd dacht ik toch welquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Sorry Buupquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Missie geslaagd dacht ik toch wel!
!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Ik heb nu al 2 keer mijzelf gequotetetquote:
quote:
Mwoah.quote:
Idool is meervoudquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:42 schreef rena het volgende:
[..]
BehoorlijkJullie kunnen er wat van zeg, mijn nieuwe idool
![]()
![]()
Zou ik nu eindelijk een note hebben?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
quote:
Heeft Zhenar er ook eindelijk één?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah.Ik heb aardig wat notes kunnen zetten.
!
No shit, Sherlock.quote:
Dat is een krab.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze was anders wel ranziger hoor
Zhensational: Trilogy
Google maar naar 'tarrel'.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Google maar naar 'tarrel'.
Dan snap je het wel.
DOE DAT DAN EENS!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.Echt, als ik zou meeposten, had je nu gewoon een regelrechte reeks in ONZ met je Zhensational.
Zhensational moet heulegaar geen reeks zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.Echt, als ik zou meeposten, had je nu gewoon een regelrechte reeks in ONZ met je Zhensational.
Ik zie alleen maar oude of jonge mensenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Google maar naar 'tarrel'.
Dan snap je het wel.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb expres geen note gezet bij Zhenar!![]()
![]()
!!!
!!!!! [insert dijenkletser]
Heb ik nu een note gekregen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb expres geen note gezet bij Zhenar!![]()
![]()
!!!
!!!!! [insert dijenkletser]
Jij had er al 8quote:
Het is een poepkontje, in het Engels ook wel "jingleberry" genoemd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar oude of jonge mensen
Is tarrel een anderwoord voor een bisexuele-pedofiel?
Ik heb er nu zo'n 25 denk ikquote:
Gyllian Anderson a.k.a Dana Scullyquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Dizer wie is die chick in je ava?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]Daar was ik al bang voor.
Misschien moet ik toch maar eens tubgirl in ONZ posten [afbeelding]
Google nou maar gewoon op het woord 'tarrel'.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar oude of jonge mensen
Is tarrel een ander woord voor een bisexuele-pedofiel?
welke chick?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Dizer wie is die chick in je ava?
Doe dat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DOE DAT DAN EENS!![]()
Ik roep je wel als Zhensational IV: The Reckoning open gaat.![]()
Ohquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Google nou maar gewoon op het woord 'tarrel'.
Eerste of tweede link ofzo.
Niet bij Google-Afbeeldingen, dus!!!
Wantquote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat ik na 2 maanden nog weet waar ze over gaan
?
Nee.quote:
Damn... wat een lekker dingquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Google nou maar gewoon op het woord 'tarrel'.
Eerste of tweede link ofzo.
Niet bij Google-Afbeeldingen, dus!!!
Van wat ik kan zien is het niet veel soeps.quote:
Wat weet jij er nou van?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien is het niet veel soeps.
Goden gruwelijke groothoofd bosmongoolquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Jongens, ik wéét dat ik creatief ben met woorden, maar enige intelligentie of blijk van woordenschat van jullie kant zou wel fijn zijn.
Wat heeft Scully voor een rare plekken op haar schouder op dat plaatje van fortunecity dat het eigenlijk niet doet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goden gruwelijke groothoofd bosmongool
Sorry dit moest even
Laat je vooral gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Goden gruwelijke groothoofd bosmongool
Sorry dit moest even
Geen idee ik kom niet verder dan haar gezichtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft Scully voor een rare plekken op haar schouder op dat plaatje van fortunecity dat het eigenlijk niet doet?
Goede vraag, eigenlijk.quote:
Ooit heb je een vriendin,en dan zeg ik nanananana die lijkt nergens opquote:
Sjampienjon.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Jongens, ik wéét dat ik creatief ben met woorden, maar enige intelligentie of blijk van woordenschat van jullie kant zou wel fijn zijn.
Ik geloof niet dat hij een vriendin ooit krijgtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ooit heb je een vriendin,en dan zeg ik nanananana die lijkt nergens op![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ooit heb je een vriendin,en dan zeg ik nanananana die lijkt nergens op![]()
Sorry, wat zei jequote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je buurvrouw met een grindtegel in een pak vla.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whihihihihihi!!! Ik las 'baggerava'.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
Nippleslip! Maar wat een baggerava weer, Diz.
Ik zei niks, ik tikte oethommel,en zet maar een foto neer,dan kunnen we haar vergelijken met Scullyquote:
Ik verslikte me in mijn speeksel bij het lezen van die zinquote:
Dank jequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
Nippleslip! Maar wat een baggerava weer, Diz.
Nee, jij trekt volle zalen.quote:
Lees hem is 4 keer danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn speeksel bij het lezen van die zin![]()
![]()
Lees nog eens terug, spook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei niks, ik tikte oethommel,en zet maar een foto neer,dan kunnen we haar vergelijken met Scully
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
(Whaha, ik zei 'trekt'!
!
!)
Er is geen kerel die sowieso meer bij zich laat doen door haarquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
(Whaha, ik zei 'trekt'!
!
!)
Zet je gaydar eens aan SLET!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zei niks, ik tikte oethommel,en zet maar een foto neer,dan kunnen we haar vergelijken met Scully
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Anders wel sexiest vrouw op aarde gekozen in 1996quote:
"eens"quote:
Rot op met je kindersites.quote:
quote:
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders wel sexiest vrouw op aarde gekozen in 1996
she has also been voted the world's most beautiful woman by People magazine and the world's sexiest woman by FHM
Dat is 10 jaar geledenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anders wel sexiest vrouw op aarde gekozen in 1996
she has also been voted the world's most beautiful woman by People magazine and the world's sexiest woman by FHM
Ik ben uit die kleuterklasquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rot op met je kindersites.
Ga je kleuterklas ermee vervelen.
Nee dat is je overgevoeligheid voor Clearasilquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Echt, de tranen rollen over mijn wangen.
Toedels!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
Hé, strijknicht, ga je nog slapen of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geledenToen had Columbus nog niet eens Amerika ontdekt
![]()
Je eerste menstruatiequote:
We zien de foto niet, ellendig stuk kadaver.quote:
quote:
Oh nee, dat is het nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is je overgevoeligheid voor Clearasil
Dat is de grapquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We zien de foto niet, ellendig stuk kadaver.
quote:
Om tochquote:
Een foto van je vriend danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het niet.
Serieus, ben je nou gewoon zo dom, of is het echt nog niet doorgedrongen?
ALBERT VERLINDE OOK EN NET ZO IRRIquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
ERIK IS HOMO SPOOK
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
ERIK IS HOMO SPOOK
Net geen 5 keer in een minuutquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
5
Om toch? Om wat?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
ERIK IS HOMO SPOOK
Oh jah, en dat was ook toen jij nog dacht dat sex met mannen fout wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geledenToen had Columbus nog niet eens Amerika ontdekt
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Sven, houd je bek!!!
Denk eens aan al die mensen die nog leven!!!!!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh jah, en dat was ook toen jij nog dacht dat sex met mannen fout was
quote:
Jij moet zelf je bek houden, grafjostiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Sven, houd je bek!!!
Denk eens aan al die mensen die nog leven!!!!!
Whehe, ik zei "je"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij moet zelf je bek houden, grafjosti.
jostiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen respect voor de overlevenden!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is die hete strijkbout tegen zijn lul aan het leggen, lamzak.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, je sterretje is nog geen rondje.. ik bedoel je plusje is nog geen minnetje.. blijf nou nog even hier![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, je sterretje is nog geen rondje.. ik bedoel je plusje is nog geen minnetje.. blijf nou nog even hier![]()
Ga toch naar bed en word nooit meer wakker!!1111onu!!!uno!!!!!nou!!!!!uon!!!!!!quote:
SMquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is die hete strijkbout tegen zijn lul aan het leggen, lamzak.
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef rena het volgende:
[..]
O MY GOOOOOOOOOOOOD. Boo fucking hoo.
Dramaqueen![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:05 schreef rena het volgende:
[..]
O MY GOOOOOOOOOOOOD. Boo fucking hoo.
Dramaqueen![]()
quote:
quote:
Ha-ha. Weer zo'n gevatte reply!quote:
Tut, tut.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha-ha. Weer zo'n gevatte reply!
Ga toch de wc-bril schoonlikken, feeks.
Stop die pleeborstel in je reet en fluit de tunes van The Power Rangers, terwijl je hinkelend door de keuken rent!
The horrorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:08 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij bloeit er een liefde tussen rena en spook
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut.Ik pak mensen niet op hun uiterlijk.
En al helemaal geen vaste klanten uit ShowChat.
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:08 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij bloeit er een liefde tussen Erik en Spook?quote:
Ik bedoelde de text hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:08 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet sowieso zelf al goed genoeg hoe ik er uit zie.
Niet dus.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij bloeit er een liefde tussen Erik en Spook?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:08 schreef Dizer het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik bedoelde de text hoor,niemand ziet eruit op !fok
quote:
Oeh.. kneedbaar dus..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hou niet van harde liefde.![]()
Je zou het niet verwachten, maar van binnen ben ik een zachtgekookt eitje![]()
![]()
Zachte, warme liefde![]()
Kut, en het was zeker ook nog niet eens je gezichtquote:
Een soort Brokeback Mountain, maar dan voor levensmoeë mensen?quote:
Je werkt alle ShowChatdames systematisch af?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. kneedbaar dus..The way I like my women.. is the way I like my playdo (of zo iets..)
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, en het was zeker ook nog niet eens je gezicht![]()
!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een soort Brokeback Mountain, maar dan voor levensmoeë mensen?
Ik moet er nog 1.. maar die is koppigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je werkt alle ShowChatdames systematisch af?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je werkt alle ShowChatdames systematisch af?
Goeie film The running manquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Of andersom. Ik werk alle Heren af.![]()
Doe je mee?
Ik wacht het even af.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Of andersom. Ik werk alle Heren af.![]()
Doe je mee?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |