Tegen wie?quote:
Ik heb ze ook als achtergrondquote:
Ik geloof dat je me in de maling neemtquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Willen alle grappige users (lees: Bupatih, Sven, Paltos en Zhenar) ophouden met die o zo vermakelijke grapjes en gebbetjes?!!
!!
!!
Ik pis bijkans in mijn broek, joh!![]()
![]()
Neee, deze keer niet!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me in de maling neemt.
Ha grappig... wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Willen alle grappige users (lees: Bupatih, Sven, Paltos en Zhenar) ophouden met die o zo vermakelijke grapjes en gebbetjes?!!
!!
!!
![]()
Oeh, nee, laat het hem maar niet horen!quote:
En dan "Deze vuist op deze vuist..." spelen!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha grappig... wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...
[/Dada]
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
wellicht een idee: Maak van je hand een vuist, en stop hem in je anus...
[/Dada]
Stap 1: Voldaan...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Want ik zit naakt achter mijn pc!!!![]()
![]()
!!1
!!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, nee, laat het hem maar niet horen!![]()
Oh Bupatih, jouw subtiele vlijerij is als een vluchtige streling over mijn net geschoren balzakquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
!!
!!
![]()
Oeh..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan "Deze vuist op deze vuist..." spelen!!!!!!!
![]()
![]()
Hee, waar is Canisfire ineensquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [12a]
Oeh, dat schijnt het hotste tijdverdrijf te zijn in Parijs! Alle hippe mensen doen het, dus count me out!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh..Zhenar, doe je mee aan circle fistfucking?
Oh Zhenar, je maakt me hitsig als een roedel losgelaten wolven op Honduras!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh Bupatih, jouw subtiele vlijerij is als een vluchtige streling over mijn net geschoren balzak![]()
Niets zegt meer dan een kopie van je blote aarsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
He, ShowChatters.. Euh.. hoe zouden jullie een.. afscheidsbriefje schrijven?
Ik ben gedaan hier.. Ik wil niet meer terug komen.. Maar het is toch zo vriendelijk, hé? ... Laten weten dat ik toch nog aan ze dacht..![]()
Vriendelijk bedankt en het beste ermee. Je komt er wel weer over heen hoor. Moet je wel hoog springen. [flauw-lachje]quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Ik ben gedaan hier.. Ik wil niet meer terug komen.. Maar het is toch zo vriendelijk, hé? ... Laten weten dat ik toch nog aan ze dacht..![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Die is nog steeds lam van de spasmes die je mijn oogspieren de vorige keer bezorgde, gekkie!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh Zhenar, je maakt me hitsig als een roedel losgelaten wolven op Honduras!Mag ik je linkeroogbal likken?
quote:
wat te zetten in een afscheidsbriefje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Paltos het volgende:
Aja, ik heb net m'n stage bij een stel kutkoters afgewerkt!![]()
Spijker. Kop. Enzo.quote:
Met paarden nog wel!quote:
quote:
Missslaan. Plank. Enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Geintje ofcourse. Ik hou van je![]()
![]()
![]()
Kan je niet missen. Kan niet zonder je.![]()
Jij op onzedelijke wijze overdraagbare ziektes verspreidende, tot scheurens toe uitgewoonde smegmahoer!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Geintje ofcourse. Ik hou van je![]()
![]()
![]()
Kan je niet missen. Kan niet zonder je.![]()
Op Sven's edele delenquote:
Nee, die man vermaakt zich.quote:
Oh, Zhenar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is nog steeds lam van de spasmes die je mijn oogspieren de vorige keer bezorgde, gekkie!![]()
Maar mijn eeltige voetzool kan wel wat stimulatie gebruiken![]()
Wat doe je dan ook op een gaysitequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaien van binnen
Ik werd een beetje misselijk
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij op onzedelijke wijze overdraagbare ziektes verspreidende, tot scheurens toe uitgewoonde smegmahoer!
Ik hou van je![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op een gaysite?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaien van binnen
Ik werd een beetje misselijk
quote:Het is aan te bevelen eerst de anatomie van jou kont leren kennen.
Ik googlde op Fistfucking voor een plaatje voor Zhenar en zo.. en toen kwam ik dus daarquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op een gaysite?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Als ze niet kunnen spellen, kunnen ze me vast ook niets nuttigs bijbrengen over seks
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |