Volgens mij is het antwoord Abydos.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:58 schreef DarthNick het volgende:
mijn beurt nu?
welke planeet ligt het kortste bij de buurt van de aarde die via de Stargate te bereiken is?
Hebben ze daar ook bier?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef Mirel het volgende:
ja, abydos!
Getuige seizoen 1 aflevering 1quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Wel een zeer sterke zelfgemaakte drank.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef DarthNick het volgende:
tvp
Linea/ Ke'Raquote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef sleepflower het volgende:
Oh ja, ik ben aan de beurt.
Welke "destroyer of worlds" raakte in seizoen 3 haar geheugen kwijt? Beide namen a.u.b.
Precies, ik zit nog steeds op de dvd-box van seizoen 2 te wachtenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
da's uit Dead Like Me. Keitoffe serie was dat.
Um, volgens mij General West?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
komt nog wel
maar dus de volgende: wie had voor generaal hammond de leiding over cheyenne mountain?
Lol, ik heb ook (bijna) al mijn antwoorden van Gateworld moeten halen hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 22:25 schreef metallicattim het volgende:
Poeh moet toegeven dat ik veel vragen niet weet, mn geheugen laat me echt veel in de steek merk ik
Camulus, Yu en Amaterasu, als ik het goed spel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke 3 Goa'uld kwamen in New Order naar Aarde, om een verdrag te bespreken?
Haha, nou ik was eerst in de war met Fair Game, dat waren ook 3 Goa'uld die een verdrag kwamen bespreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip, da's snel. en ik dacht nog wel een redelijk lastige gevonden te hebben
Ja, maar volgens Gateworld komen ze een ras tegen dat de replicators had gemaakt ofzo, iig beetje jammer...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef TechXP het volgende:
Waren de replicators niet vernietigd? UItgeschakeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asschen? Wie/wat zijn dat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:13 schreef mkpinteman het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe zie die ori aan gaan pakken. Ik denk dat ze hulp uit een onverwachte hoek zullen krijgen. Het is al bekend dat de furlings ook in seizoen 10 komen. Misschien hebben die wel de meest geavacneerde technologie.
Of misschien de Asschen wel. Die lijken mij nog wel een keer terug te moeten komen. Ze waren zo geavanceerd.
Wat ik wel een beetje jammer vind is die dochter van vala die voorbestemd is om een machtig figuur te worden. Een beetje Luke skywalker achtig.
uit de afleveringen 2001 en 2010. Die gasten die eerst superaardig doen en technologie delen, maar stiekem de bevolking uitroeien en de planeet overnemenquote:
Volgens mij had een van de makers gezegd dat die mogelijk zouden komen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:02 schreef roobje het volgende:
http://www.gateworld.net/omnipedia/races/links/aschen.shtml
Hoe weet je trouwens dat de furlings in seizoen 10 komen, daar heb ik niks over gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gateworld.net/news/2006/01/newseasonepisodetitlesreve.shtml
Je bedoelt toch niet S10 he? komt toch pas 14/7 of ben ik weer eens niet goed op de hoogte?quote:
Ewoksquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef mkpinteman het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als het wapen van merlijn straks de key bleek te zijn om de ori te verslaan. Het zou leuk zijn als carter of iemand anders van het sgc zef de oplossing zou vinden. Anders blijft het elke keer hetzelfde.
De kracht van de asgard valt me een beetje tegen. had er toch meer van verwacht. Tenminste één lori schip weg ofzo. Daar staan ze dan, met hun sublieme asgard technologie. NOT.
En die furlings, ik stel me er die kleine beertjes uit return of de jedi bij voor, hoe heten die dingen ook weer:S. Wat zouden die nu kunnen doen?
De Ori zijn van de dezelfde oorsprong als de Alterans (Ancients). Ze bestaan al enorm lang en dat geeft hen wel de tijd om hele toffe technologie te ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef mkpinteman het volgende:
De kracht van de asgard valt me een beetje tegen. had er toch meer van verwacht. Tenminste één lori schip weg ofzo. Daar staan ze dan, met hun sublieme asgard technologie. NOT.
Afgelopen seizoen was het zo dat Canada geen mid-season break van Atlantis had, dus ipv een paar maanden wachten gingen ze gewoon door en waren ze ook een stuk eerder klaar, maar naar mijn weten zijn ze nog nooit eerder begonnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef DarKZeN het volgende:
Maar gaat Canada niet eerdere uitzenden dan Amerika dan? Heeft iemand een link ofzo waaruit je die info kunt halen??
lol, is dat echt waar? Ik vond hem er al zoveel op lijken, maar het leek me zo raar :pquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ok dan, weer een vraag verzinnen...
Dit is meer een productie-vraagje: Van welke serie kwam de koffietent-set uit Threads (seizoen 8)?
Ja zeker, ik twijfelde eerst ook maar het kon haast niet anders, en later stond het ook op de IMDB, dus dan is het waarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
lol, is dat echt waar? Ik vond hem er al zoveel op lijken, maar het leek me zo raar :p
http://www.gateworld.net/(...)targatefilmthi.shtmlquote:But MGM has big plans. Executive vice president Charles Cohen (see related story) says MGM “intends” to develop a theatrical movie “derived from the series over the last 10 years” that would ideally “dovetail” into a third Stargate television show.
Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”
Wow, een 3e serie, nog meer te kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef LSDsmurf het volgende:
Gateworld heeft nog een interessant nieuwtje: MGM is een nieuwe Stargate film aan het plannen en ook een 3de serie die bij deze film zou aansluiten!
[..]
http://www.gateworld.net/(...)targatefilmthi.shtml
Als je het zo bekijkt lijken die "Machtige Ancients" niet eens zo machtig, maar eigelijk meer de grote losersquote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ori en alterans zaten gezellig in een stelsel maar kregen wat meningverschillen, de alterans vertrokken en vestigden zich in onze melkweg, virus brak uit, alterans verkassen naar pegasus. daar worden ze verjaagd door de wraith en de overgebleven ancients (alterans) keren terug naar aarde.
Ff een herinnering; dit begint dus zometeen om 19:05quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:41 schreef boneyard het volgende:
komend weekend begint seizoen 7 bij veronica, eerste aflevering is de laatste van seizoen 6 en daarna dus de eerste van seizoen 7. ze liggen lekker op schema om in september met stargate atlantis te gaan beginnen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:30 schreef Mirel het volgende:
Het kalekoppen gedoe was een traditie van de Jaffa, maar sinds seizoen 8 liet ie haar groeien, toen die zeker was dat de goa'uld verslagen konden worden. Toch vraag ik me af waarom we dan zovaak Jaffa mét haar hebben gezien, vrije en Goa'uld volgelingen, zoals de First Prime van Anubis.
Ik zeg photoshop. Teal'c lijkt wel een pop.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef roobje het volgende:
Check Teal'C ineens 10 jaar jonger te zijn geworden;
[afbeelding]
Overactieve make-up afdeling of photoshop?
Lijkt me ook flinke makeup of photoshop ja. Christopher Judge is echt duidelijk ouder geworden.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef roobje het volgende:
Check Teal'C ineens 10 jaar jonger te zijn geworden;
[afbeelding]
Overactieve make-up afdeling of photoshop?
Ja hoi. Briljante serie dus. Heb er zelfs BSG voor laten liggen. Maar die ga ik nu weer inhalen. Nouja, nu... na Atlantis dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef NJ het volgende:
Welkom, J.
Weet je wat nou het leuke is? Atlantis is net zo briljant als SG1.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hoi. Briljante serie dus. Heb er zelfs BSG voor laten liggen. Maar die ga ik nu weer inhalen. Nouja, nu... na Atlantis dus..
Ik ben er al in begonnen, ben nu halverwege seizoen 1. Leuke serie, maar ik ben eigenlijk nog aan het herstellen van het feit dat O'Neill eruit is in SG1 dus nog meer nieuwe gezichten trek ik erg slecht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Weet je wat nou het leuke is? Atlantis is net zo briljant als SG1.
Ik was ooit wel aan de serie begonnen maar toendertijd meer bezig met andere series, SG-1 schoof toen onder de mat. Collega van mij was enthousiast aan het vertellen over SG-1 dus ik dacht 'Hmm maar een keertje weer gaan kijken'.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
Ik was er trouwens wel vroeg bij want de film heb ik gezien toen -ie nét op VHS uit was. Ben alleen nooit aan de serie begonnen.
Voor dit soort dingen zou ik een iPod video willen. Ik zit dagelijks een uurtje in de trein, kun je mooi een aflevering wegtikken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik was ooit wel aan de serie begonnen maar toendertijd meer bezig met andere series, SG-1 schoof toen onder de mat. Collega van mij was enthousiast aan het vertellen over SG-1 dus ik dacht 'Hmm maar een keertje weer gaan kijken'.
Komt die collega met seizoen 1 t/m 7 aanzetten op dvd 'hier! kijkvoer!'
Het was een heerlijke zomer met laptop buiten, koptelefoon op en een biertje ernaast.
Kinderen kosten veel geldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zou ik een iPod video willen. Ik zit dagelijks een uurtje in de trein, kun je mooi een aflevering wegtikken.
Jup 't wordt aardig heftig als ik dat allemaal mag geloven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:29 schreef NJ het volgende:
Ik heb net op Gateworld even wat spoilers doorgelezen. Męn, wat heb ik een zin in die nieuwe seizoenen!!
Bij die 2e gate was het gaaf. Die was dus nķg groter. Als dat ding dan activeert, echt zo'n mooi shot is dat, met Samantha die er een beetje hulpeloos boven zweeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Jarno het volgende:
Die superstargate was echt briljant. In die aflevering dat ze de eerste keer dat ding aan het bouwen waren zat ik echt van OMG OMG OMG!!!
Orion? Wasda? (Is best lang geleden dat ik Atlantis heb gekekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef roobje het volgende:
Was de 2e supergate groter? Hmm dat heb ik denk ik gemist, ik dacht dat ze even groot waren. Je hoort trouwens niemand over Atlantis, ik ben wel benieuwd wat die Orion allemaal kan hoorAls die in actie komt tenminste..
De positieve kant daarvan is: je hebt nog héél veel afleveringen te gaan! Seizoen na seizoen wordt het alleen maar gaver. En de afleveringen die we hier nu bespreken lijken in niets meer op de beginseizoenen van SG-1. Misschien moet je hier maar niet te veel lezen, er zijn hier vaak spoilers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik loop echt achter vergeleken met jullie.
Ik heb pas net seizoen 1 op DVD gekocht.(volgende week seizoen 2)
Véél groter. Van de eerste supergate was ééns segment ongeveer 10 meter lang. Dat wordt gezegd en lijkt ook te kloppen als je kijkt naar het stuk dat botste tegen de Prometheus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef roobje het volgende:
Was de 2e supergate groter? Hmm dat heb ik denk ik gemist, ik dacht dat ze even groot waren. Je hoort trouwens niemand over Atlantis, ik ben wel benieuwd wat die Orion allemaal kan hoorAls die in actie komt tenminste..
De Orion is een Ancient slagschip, van dezelfde klasse als de vernietigde Aurora. De Ancientnaam ervan is Hypopheralcus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Orion? Wasda? (Is best lang geleden dat ik Atlantis heb gekeken)
Dat weet ik, ik heb alles wel gevolgd op Veronica.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De positieve kant daarvan is: je hebt nog héél veel afleveringen te gaan! Seizoen na seizoen wordt het alleen maar gaver. En de afleveringen die we hier nu bespreken lijken in niets meer op de beginseizoenen van SG-1. Misschien moet je hier maar niet te veel lezen, er zijn hier vaak spoilers.
Het begint met een b en eindigt op ittorrent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef Itsme-HcK het volgende:
Dat weten we, dat was 2 weken geleden op Veronica.
Waarom kan ik toch geen Amerikaanse zenders kijken?
Nieuwsgroepen zijn de bom!quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het begint met een b en eindigt op ittorrent.
Ooooo diequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
De Orion is een Ancient slagschip, van dezelfde klasse als de vernietigde Aurora. De Ancientnaam ervan is Hypopheralcus.
[afbeelding]
De Orion werd gebruikt om mensen te redden van een vulkaanuitbarsting in de aflevering Inferno
Ik denk dat ze het over Vala hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef Mirel het volgende:
Welke engelse-accent chick precies?
Misschien zoiets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef Mirel het volgende:
Ik wil dat kanon aan de zijkant van de Orion wel eens in actie zien, ik hoop tenminste dat het een kanon is.
Gaaf stukje! Het brengt nogmaals wat interessante punten: 10 seizoenen! Dat is echt een hele prestatiequote:
Pff 14 juli pas ik denk dat ik ze maar ga opsparen en dan in 1 keer kijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
Bijna bijna bijna!
Dat heb ik al is geprobeerd maar ben gewoon te nieuwsgiering na elke afleveringquote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef Ogala het volgende:
[..]
Pff 14 juli pas ik denk dat ik ze maar ga opsparen en dan in 1 keer kijk!
Season finale van S1 was zķ tof.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is de enige juiste mening. Atlantis is inderdaad gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
heheheh ik dacht eerst ook dat Atlantis heel erg kut zou zijn, maar toen ik het eenmaal keek besefte ik ook dat het gewoon te goed wasquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik neem het terug. Atlantis is geweldig.![]()
![]()
!
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtig inderdaad. En dan in de openingsaflevering van S2, zo mooi.
(ff maar in spoiler, ik weet niet of je S2 al hebt gezien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Jawel heb natuurlijk het hele seizoen al gezien, maar natuurlijk wel ff lekker om hem nogmaals te kijken als opfrisser voor het nieuwe seizoen!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
7 september als het goed is.
heb je nog niks van s9 gezien?
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?? Heb nog geen previews gezien waarin ze aangekondigd worden....quote:
4e post van boven op deze pagina.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Noedie het volgende:
[..]
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?? Heb nog geen previews gezien waarin ze aangekondigd worden....![]()
Ik heb tot en met DVD 4 (seizoen 9 zal uit 6 dvd's bestaan), elke maand komt er eentje uit.. gewoon Stargate SG-1 volume XX , tegenwoordig volgen ze gewoon de juiste afleveringen ipv lukraak wat op een DVD te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef Noedie het volgende:
Wanneer komt de DVD van S9 eigenlijk een keertje uit!? Zou natuurlijk lekker zijn om eerst nog ff snel heel S9 te kijken voordat S10 over 1,5 week begint!
Maar dat gaat zeker niet meer lukken he....
ah die had ik nog gemist.....quote:
Nee, 11quote:
Je moet blij zijn dat de serie nog bestaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Mirel het volgende:
Wordt zeker weer in de avond uitgezonden he?
Hoeveel series ken jij die 's ochtends uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Mirel het volgende:
Wordt zeker weer in de avond uitgezonden he?
Stoer om de SG-1 crew in Atlantis te zien!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef roobje het volgende:
Nieuwe promo. Staan wel wat nieuwe beelden in maar niet echt spoilers voor zover ik het weet.
Op Gateworld staat al een spoiler over die aflevering :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Crazykill het volgende:
Wat doet SG-1 eigenlijk in AtlantisWillen ze de Wraith tegen de Ori laten vechten ofzo
Ben erg blij dat ze eindelijk gaan komen, maar het kan natuurlijk ook een hele erge teleurstelling worden! Als het enkel een "fly-by" wordt dan is het echt balen, maar als ze daadwerkelijk enige rol gaan spelen, dan lijkt het me wel cool!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben blij dat we furlings gaan zien, maar heb nog geen idee hoe en wat, dus nog niks verpest.
Ze maken ons natuurlijk al een paar seizoenen lekker met die Furlings. Dus misschien komen ze wel weer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Noedie het volgende:
[..]
Ben erg blij dat ze eindelijk gaan komen, maar het kan natuurlijk ook een hele erge teleurstelling worden! Als het enkel een "fly-by" wordt dan is het echt balen, maar als ze daadwerkelijk enige rol gaan spelen, dan lijkt het me wel cool!
Huh? Dus die Asgards kenden The Ancients? Ik dacht altijd dat die daarna pas kwamen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Furlings is het 4e ras van de grote alliantie, die ooit bestond uit Asgard, Nox, Ancients en dus de Furlings.
http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Great_Races
Ze zijn niet uitgestorven, wel verdreven. De meeste ancients zijn nu 'ascended', maar zeker nog niet allemaal !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik begin me toch een beetje af te vragen hoe de Ancients ooit uit hebben kunnen sterven...
Ze hadden een alliantie van 4 grootmachten, met allerlei krachten en technologieën, en ze worden verslagen door een kwaad spiegelbeeld.
Een beetje ironisch.
De Ancients zaten technologisch veel verder dan de Asgard. Niet zomaar enkele duizenden jaren voorsprong maar eerder honderd duizenden of misschien zelfs miljoenen jaren. Zoals Thor in seizoen 8 zei:quote:Hoe kan het dan dat die Asgards na zoveel jaren nog steeds de Ancients niet hebben ingehaald... ??
quote:THOR: You cannot even begin to comprehend the extent of what was unfolding in O'Neill's mind. Our scientists, long ago, extracted parts of the Ancient library of knowledge and learned much from it. But we have been studying it for as long as I can remember, and we have barely scratched the surface.
Ja maar als ze dus samenwerkten dan zouden ze toch wel wat meer kennis krijgen van ze? Bijvoorbeeld dat wapen om de Replicators te vernietigen (of waren die er toen nog nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:15 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
De Ancients zaten technologisch veel verder dan de Asgard. Niet zomaar enkele duizenden jaren voorsprong maar eerder honderd duizenden of misschien zelfs miljoenen jaren. Zoals Thor in seizoen 8 zei:
[..]
Als je dat niet weet, dan ben je geen echte fan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef s0k het volgende:
He, furlings? Wat zijn dat![]()
Pff, ik heb alles tot nu toe gezien, maar er gaat geen lichtje bij me branden. Mss moet ik maar weer opnieuw gaan beginnen
Nope. Should I? (Ik hou niet van spoilers).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:12 schreef NJ het volgende:
Heb je de lekkermakende voorstukjes in dit topic ook al bekeken?
Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste afleveringen een beetje Suske en Wiske en de Teletijdmachine waren, ja. Maar dat is in latere seizoenen aardig bijgetrokken hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens wat afleveringen of stukjes van SG gezien, maar wat is dat ongelofelijke bagger zeg.
Dan heb ik Babylon 5 nog hoger staan...
als je enkele stukjes van elke willekeurige serie kijkt is het kut! je kan een serie immers niet beoordelen op enkele stukjes.... dit kan je enkel als je een paar complete afleveringen gezien hebt, en als het ff kan in achtereenvolgende volgorde, zodat je enigsinds de verhaallijn leert kennen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens wat afleveringen of stukjes van SG gezien, maar wat is dat ongelofelijke bagger zeg.
Dan heb ik Babylon 5 nog hoger staan...
Tja, als ik aan SG denk, zie ik die carnavalstaferelen met die Egyptische maskers en die slangenkoppen voor me. En die bolle neger met dat ding op z'n voorhoofd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef Noedie het volgende:
[..]
als je enkele stukjes van elke willekeurige serie kijkt is het kut! je kan een serie immers niet beoordelen op enkele stukjes.... dit kan je enkel als je een paar complete afleveringen gezien hebt, en als het ff kan in achtereenvolgende volgorde, zodat je enigsinds de verhaallijn leert kennen.
Dat vond ik juist aantrekkelijk aan stargate. Die Egyptische dierenhelmen, de gebouwen, etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen seizoen 1 was nog erg sterk gericht op de egyptische cultuur. Na seizoen 2 wordt het echt veel gaver. En 10 seizoenen, da's een record. Dan moeten toch heel wat andere mensen de serie goed vinden
Op de Engelse uitvoering (klik) staat de pilot welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:28 schreef Itsme-HcK het volgende:
Over Egyptische cultuur gesproken, er waren op Veronica helemaal aan het begin een paar aflevering die alles inluidden.
Dat Apophis de aarde overviel en dat Teal'C overliep enzo, maar die staan niet op de DVD van seizoen 1.
Iemand een idee of die te krijgen zijn?
Zijn dat geen Ewoks?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst screenshot van de furlings![]()
http://xs103.xs.to/xs103/06282/omgthafurling.jpg
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst screenshot van de furlings![]()
http://xs103.xs.to/xs103/06282/omgthafurling.jpg
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.quote:
De homo's.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Dat was de pilot van de serie. Die staat weer op een aparte DVD.
Nee die serie staat ook weer op een aparte dvdquote:
Waar heb je dat plaatje gevonden dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.
Misschien hergebruik van attributen ofzo. De makeup voor de Priors is zo duur en ingewikkeld dat er op andere punten geld bespaard moet worden.
Ewoks komen van Star wars... Voor de rest lijkt het me fotosoep...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.
Misschien hergebruik van attributen ofzo. De makeup voor de Priors is zo duur en ingewikkeld dat er op andere punten geld bespaard moet worden.
En die is erg lastig om te vinden in de winkels..... Ik heb maanden moeten zoeken....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Dat was de pilot van de serie. Die staat weer op een aparte DVD.
Ach verhip, die stomme file information altijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ewoks komen van Star wars... Voor de rest lijkt het me fotosoep...![]()
File change date and time: 2006:07:11 19:17:31
Software used: Adobe Photoshop CS2 Windows
De pilotdvd is ook gewoon uitgegeven in de zilveren boxstijl. Goede winkels hebben die ook gewoon netjes bij de rest van de seizoenen liggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Noedie het volgende:
[..]
En die is erg lastig om te vinden in de winkels..... Ik heb maanden moeten zoeken....
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
julie
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachtenquote:
Ligttie al in de winkel?????????quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachten
Wel iets nieuws dan maar (nog niet gepost hier volgens mij):
[afbeelding]![]()
7 en 1ste seizoen atlantisquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanaf welk seizoen gaan ze verder op Veronica?
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef DarKZeN het volgende:
is Science of Stargate een nieuwe serie van SG dan?
is dat de lowdown of weer wat anders?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef Mirel het volgende:
Beide afleveringen beginnen op vrijdag om 9 uur PM in Amerika op de Sci-Fi Channel. Om 8 uur PM is er ook nog de nieuwe Science of Stargate, en dat is ook wel leuk om te kijken.
Bittorrent? Dat is toch voor n00bs?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:34 schreef roobje het volgende:
Stargate Sg-1 S10E01 WS DSR XviD-DIMENSION
Gentlemen, start your bittorrent clients!![]()
Mwa, met bittorrent had ik SG1 wel ff in 13 minuten binnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:03 schreef JK het volgende:
[..]
Bittorrent? Dat is toch voor n00bs?
Zo, SG1 zojuist aangezet, over 29 minuten issie binnen.
En als ie binnen is meteen Atlantis aanzetten, die is dan direct binnen nadat ik SG1 heb gezien.
Ik heb er zin in![]()
Ben benieuwd welke spannender wordt.
Ennuh Saviour, eerst naar het strand.. ben je gek ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Equinix Zet Atlantis aan
Is het mogelijk dat men al de info nog even in spoiler tags zet ?
Ik zou behoorlijk balen als ik hier kijk terwijl ik de afleveringen nog moet zien![]()
Nieuwe bittorrent links kunnen best heel erg rap zijn, maar hoe ouder het wordt, hoe lastiger te krijgen. Ik heb dan usenet en haal de volle bandbreedte, maarja... dat is maar 200kb/s. Goedkoop kabelabonnementje he, maar voor mij ruim voldoende. Dus dan ben je wel een half uurtje bezig voor 360mb. Ik kan hier wel 10mbit (of als ik meer betaal 100mbit) glasvezel krijgen voor 15 euro per maand meer, maar totaal geen interesse in. Kost me 15 euro per maand meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:05 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa, met bittorrent had ik SG1 wel ff in 13 minuten binnen![]()
Heb ze beide gezien, vond SG-1 de betere! Geweldig begin van dit seizoen, die Ori warriors zien er serieus evil uit en Adria.. damn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook net (10-08-2006 is de release datum). Ik moet de helft nog zien van Season 9, dus ik wacht maar even op de DVD-release en dan kijk ik alles achter elkaar. Daarna begin ik gewoon met Seizoen 10, dat laat ik dan maar even staan op mijn HDD.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachten
Wel iets nieuws dan maar (nog niet gepost hier volgens mij):
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |