abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:28:11 #1
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37295903
Stargate gevonden in Peru ?

Sommige herkennen de film of serie van 'Stargate SG1' wel en beschouwen het als science-fiction, maar in Peru is het volgende gevonden ...!!

Jorge Luis, een locale gids wilde zich voorbereiden op zijn werk en tijdens zijn bergtocht heeft hij deze tempel gevonden. Naar zijn eigen zeggen viel de man bijna flauw toen hij de constructie voor het eerst zag omdat hij al jarenlang dromen hierover had. In deze dromen zag hij de kleine deur open staan waar blauw licht uit kwam.

Na de eerdere ontdekking van de "deur" dit jaar was het gebied snel overspoeld met archeologen en inca kenners. Het bleek dat de lokale indianen van deze regio een legende hadden welke sprak over "een doorgang naar het land van de goden". Volgens de legende gingen helden van lang geleden door de "deur" om daar een glorieus en onstervelijk leven te leiden. Tijdens speciale gebeurtenissen kwam zo'n held wel eens terug met enkele goden om het land van het koningrijk te inspecteren.

Een andere legende spreekt over de tijd dat de spanjaarden Peru veroverden die de edelstenen en goud van de Inca's buit maakten. één Inca priester van de temepel van zeven stralen met de naam Amaru Meru vluchte van zijn tempel met de heilige gouden schijf, ook wel de sleutel van de goden van de zeven stralen, en verschuilde zich in de bergen van Hayu Marca. UIteindelijk kwam hij bij de "deur" die bewaakt werd door shamen priesters. Na een ritueel opende de "deur" en volgens de legende kwam er een blauw licht uit de tunnel. Amaru Meu heeft de schijf aan de shamen gegeven en is door de "deur" gegaan en nooit meer gezien.

Archeologen hebben ontdekt dat er een uitsparing naast de doorgang is waar een kleine schijf precies in zou passen.

De deur naar de goden zal op een dag open gaan en de deur zal vele malen groter zijn dan hij nu is zodat de goden met hun "zonneschepen" kunnen terugkeren.

In dit gebied worden al enige jaren meer UFO's waargenomen.

Meer informatie gevonden op http://www.ufoarea.com/aas_stargate.html

Wat the hell is dit..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:42:20 #2
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37296669
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_37296803
Waarom zijn foto's van zo'n potentiele grootste ontdekkingen altijd zo vaag?
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:55:21 #4
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37297186
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom zijn foto's van zo'n potentiele grootste ontdekkingen altijd zo vaag?
Nee hor, ik heb er nog meer op internet gevonden die ZEER duidelijk zijn!

Kijk op de link eronder bij het eerste bericht, en daar zijn emer duidelijkere foto's!
pi_37303789
En wat is het verschil tussen deze "deur" en de schijndeuren die je veel ziet in Egyptische graftombes?

Beide zijn geen "echte" deuren, maar symbolische deuren naar het "afterlife"...

Lijkt me een zelfde functie hebben, tenzij alle Egyptische tombes een prive stargate hadden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 26 april 2006 @ 09:51:15 #6
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37304068
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:36 schreef The_stranger het volgende:
En wat is het verschil tussen deze "deur" en de schijndeuren die je veel ziet in Egyptische graftombes?

Beide zijn geen "echte" deuren, maar symbolische deuren naar het "afterlife"...

Lijkt me een zelfde functie hebben, tenzij alle Egyptische tombes een prive stargate hadden...
Denk het niet, lees het bericht, dit echt een deur, maar er moet een soort disk in ofzo om m te openen, die deuren zijn heel anders dan deze, lezen.
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 10:08:11 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37304442
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Denk het niet, lees het bericht, dit echt een deur, maar er moet een soort disk in ofzo om m te openen, die deuren zijn heel anders dan deze, lezen.
Jij leest selectief. Plaats eens foto's van de deur die open is (ow dat kan niet want daar is een schijf voor nodig ) Ik voorspel, dat als het al een echte deur is, je door die deur kunt lopen en dan in de berg staat, maar niet in een of andere Godenwereld.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 april 2006 @ 10:11:09 #8
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37304494
Kunnen ze die rots niet even doorlichten met een spectrometer o.i.d. Is dit geneuzel ook in 1 klap opgelost...ik wil wedden dat het een massief stuk rots is.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 10:26:11 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37304788
Betreffende foto is al een keer voorbij gekomen hier, weet niet of het topic daar ook over ging. Dat is al een hele tijd geleden, daarna heb i ker niets meer over gehoord, en nu komt t weer voorbij. Dus of TS loopt achter, of er is nog steeds niets mee gedaan, en dan denk ik dat ik wel weet waarom er geen berichten meer over komen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 26 april 2006 @ 10:37:02 #10
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37305046
Ziet er idd wel spooky uit. Al vind ik het wel sterk dat we weten dat er zo'n poort is maar we nog nooit iets eruit hebben zien komen. Ik bedoel een webcam is toch zo geplaatst? ennuh is die disk niet na te maken?

Stargate zou wel erg bruut zijn natuurlijk
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 26 april 2006 @ 10:37:36 #11
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37305053
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Betreffende foto is al een keer voorbij gekomen hier, weet niet of het topic daar ook over ging. Dat is al een hele tijd geleden, daarna heb i ker niets meer over gehoord, en nu komt t weer voorbij. Dus of TS loopt achter, of er is nog steeds niets mee gedaan, en dan denk ik dat ik wel weet waarom er geen berichten meer over komen.
Dr zijn veel meer foto's van als je zoekt op internet, klick op de link in het startbericht. Als het een stuk rots was, waarom zijn er dan toen het gevonden is honderden deskundigen naartoe gegaan? omdat het een rots is?

Als je hier bent om mn topic af te zeiken, ga dan lekker buiten spelen ofzo. I
  woensdag 26 april 2006 @ 10:40:29 #12
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37305117
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er idd wel spooky uit. Al vind ik het wel sterk dat we weten dat er zo'n poort is maar we nog nooit iets eruit hebben zien komen. Ik bedoel een webcam is toch zo geplaatst? ennuh is die disk niet na te maken?

Stargate zou wel erg bruut zijn natuurlijk
Ja vag hijs 7 meter hoog en 7 meter breed en de bevolking die daar woont, zegt het vroeger een poort was naar het rijk van de goden. Er is daar ook veel UFO activiteit in dat gebied.zoals je in het bericht zult lezen.

Volgens sommigen, die hun handen op de smalle deur gelegd hebben, voelden zij een energiestroom, maar ook waren er vreemde ervaringen zoals visioenen van sterren, kolommen van vuur en het geluid van ongewone ritmische muziek. Anderen zeggen dat zij tunnels waargenomen hebben in het inwendige van het bouwwerk

Het wordt nog allemaal onderzocht wat het nu precies is, maar wie meer kan vinden hoor ik t graag.
pi_37317748
Ik denk dat dit te maken heeft Killath met wijsheid waarover de Inca's beschikten..ze wisten dat je op 1 of andere manier een deur door kunt gaan en vervolgens aan de andere kant komt. Ik wil bij deze ook graag even refereren naar de muziekband The Doors. De zanger van de band, Jim Morisson was hard op weg de deur te " zien" .. als je naar zijn teksten luisterd of de film ziet met Val Kilmer(geregiseerd DOOR Oliver Stone) zie je dat hij een revolutie wilde starte..met zijn muziek..je hoeft er niet van te houden, maar een leven zoals Jim sprak mij persoonlijk geweldig aan..feit blijft dat Jim zichzelf met zijn verslavingen niet onder controle had..alleen zijn gevoel had hij in controle, niet zijn leven. De Doors kwamen erg dicht bij een universele wijsheid die wanneer men de deur passeert voor iedereen beschikbaar is.

Kom ik op het volgende punt, wat is universele wijsheid..?? Het is iets wat je gewoon weet. Je hebt geen beeld ervan gekregen, je basseerd het op je eigen ervaringen en niet op die van anderen. Je luistert naar je gevoel en niet naar anderen..op zijn tijd corrigeert universele wijsheid je gevoelens, wanneer dit nodig blijkt te zijn..ales gaat zo automatisch, maar toch kun je nog steeds afwijken en uniek zijn(Pakje Chesterfield: everyone is an original, oude spreuk van hun).

Om daartoe te komen beste topicstarter dien je eerst deze deur door te gaan..een deur met daarachter honderd kilometer steen! Er kan zelfs een metalen plaat achter zitten van +- 100 meter dikte, maar je kan er doorheen vliegen op een bepaalde manier..er zijn spreuken aanwezig in deze wereld die je "wakker" kunnen maken op een manier die heel veel skeptici niet voor mogelijk houden. Wanneer je de waarheid tegenkomt over jezelf als persoon zijnde zul je instinctief moeten handelen en sterk moeten zijn..op deze manier ga je de mythische deur DOOR en beuk je dwars door 100 kilometer steen en 100 meter gewapend beton! Er is maar een manier om te ontwaken..en dat is door absoluut jezelf te zijn en ontwetend te blijven gedurende een bepaalde periode van je leven..wanneer jouw tijd komt om te ontwaken..zul je dit zelf wel merken..succes met het vinden van de deur..deze is niet ver weg..deuren zijn overal beste topicstarter..maar zie het allemaal iets meer figuurlijk! En als je dat niet wilt zien..dan zou ik een reis maken en erachter komen dat je niet DOOR de de deur kan lopen zoals jij denkt DOOR die deur te lopen..iig heel veel succes met je topic..ik vond de plaatjes erg leuk..het bewijst iig geval dat ze in Peru weten waarover ze spreken..nou ja dat ze zich er mee bezig houden iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door nowchangeher op 26-04-2006 18:05:17 ]
  woensdag 26 april 2006 @ 19:06:16 #14
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_37319545
Ik denk dat het langzaam tijd word dat dromenvanger zijn mening eens gaat geven hier.....
pi_37324283
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat staat er dus niet

Alleen in een legende gaat de deur open, in dit geval is er niets dat daar op wijst. Met andere woorden, precies zoals door de mij al genoemde Egyptische schijndeuren.

Toegegeven, het is moeilijk te zijn, maar voor zover ik het kan zien, is het "slechts" een inkeping in een rots, met in het midden een "gat". Vooral de bodem lijkt naadloss over te gaan van "deur" in "drempel". Plus de grote barst van linksonder naar rechtsboven loopt door zowel de deur als de rots heen, wat een "gewone" deur dus al tegenhoudt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_37324947
Ooowww!
Ik kan me een aflevering van Stargate SG-1 herinneren waar een andere beschaving ook een stargate vindt in een rots, ongeveer zoals op deze foto's. Zie je allemaal archeologen eraan werken wordt de gate geactiveerd en komt opeens SG-1 door de gate lopen
pi_37325490
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_37327620
het zijn dezefde reusachtige stenen als die in tiahunacu zijn gebruikt of op malta of baalbek
volgens von daniken is de regel: hoe groter de stenen hoe ouder het bouwwerk.

en dan die naden, naadloos op elkaar

dit is van voor de zondvloed(12000 jaar geleden) heb ik zo een vermoeden.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  woensdag 26 april 2006 @ 23:04:08 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_37329275
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 26 april 2006 @ 23:10:53 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37329512
Dit bericht is al zo'n 10 jaar oud, toch blijft 't me boeien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:14:45 #21
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37340537
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:10 schreef popolon het volgende:
Dit bericht is al zo'n 10 jaar oud, toch blijft 't me boeien.
Ja mij ook, ik geloof gewoon niet dat de mens zomaar is verschenen of in de hedendaagse evolutietheorie. Er zijn duizende dingen op aarde die niet door de mens is gemaakt of heeft kunnen maken, en toch ontkennen.
pi_37345275
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja mij ook, ik geloof gewoon niet dat de mens zomaar is verschenen of in de hedendaagse evolutietheorie. Er zijn duizende dingen op aarde die niet door de mens is gemaakt of heeft kunnen maken, en toch ontkennen.
zoals wat dan?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 27 april 2006 @ 15:49:04 #23
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_37347127
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

zoals wat dan?
Misschien formuleerde hij het niet zo goed, maar hij bedoelde dat er genoeg op aarde te vinden is, wat in een ver verleden is gemaakt, waar je de vraagtekens kan zetten bij de technieken die gebruikt zouden zijn.

Ik acht de kans klein dat de mens dit alles op eigen houtje heeft ontdekt.. en zo ook weer is vergeten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 27 april 2006 @ 16:00:31 #24
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_37347517
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Misschien formuleerde hij het niet zo goed, maar hij bedoelde dat er genoeg op aarde te vinden is, wat in een ver verleden is gemaakt, waar je de vraagtekens kan zetten bij de technieken die gebruikt zouden zijn.

Ik acht de kans klein dat de mens dit alles op eigen houtje heeft ontdekt.. en zo ook weer is vergeten.
kan het niet beter verwoorden.
pi_37348526
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarom zou de mens het niet hebben kunne maken?

en vooral,, waarom denk jij dat ze vergeten zijn en waarom zou dat zo vreemd zijn?
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')