Ik denk dat dit te maken heeft Killath met wijsheid waarover de Inca's beschikten..ze wisten dat je op 1 of andere manier een deur door kunt gaan en vervolgens aan de andere kant komt. Ik wil bij deze ook graag even refereren naar de muziekband The Doors. De zanger van de band, Jim Morisson was hard op weg de deur te " zien" .. als je naar zijn teksten luisterd of de film ziet met Val Kilmer(geregiseerd DOOR
![]()
Oliver Stone) zie je dat hij een revolutie wilde starte..met zijn muziek..je hoeft er niet van te houden, maar een leven zoals Jim sprak mij persoonlijk geweldig aan..feit blijft dat Jim zichzelf met zijn verslavingen niet onder controle had..alleen zijn gevoel had hij in controle, niet zijn leven. De Doors kwamen erg dicht bij een universele wijsheid die wanneer men de deur passeert voor iedereen beschikbaar is.
Kom ik op het volgende punt, wat is universele wijsheid..?? Het is iets wat je gewoon weet. Je hebt geen beeld ervan gekregen, je basseerd het op je eigen ervaringen en niet op die van anderen. Je luistert naar je gevoel en niet naar anderen..op zijn tijd corrigeert universele wijsheid je gevoelens, wanneer dit nodig blijkt te zijn..ales gaat zo automatisch, maar toch kun je nog steeds afwijken en uniek zijn(Pakje Chesterfield: everyone is an original, oude spreuk van hun).
Om daartoe te komen beste topicstarter dien je eerst deze deur door te gaan..een deur met daarachter honderd kilometer steen! Er kan zelfs een metalen plaat achter zitten van +- 100 meter dikte, maar je kan er doorheen vliegen op een bepaalde manier..er zijn spreuken aanwezig in deze wereld die je "wakker" kunnen maken op een manier die heel veel skeptici niet voor mogelijk houden. Wanneer je de waarheid tegenkomt over jezelf als persoon zijnde zul je instinctief moeten handelen en sterk moeten zijn..op deze manier ga je de mythische deur DOOR
![]()
en beuk je dwars door 100 kilometer steen en 100 meter gewapend beton! Er is maar een manier om te ontwaken..en dat is door absoluut jezelf te zijn en ontwetend te blijven gedurende een bepaalde periode van je leven..wanneer jouw tijd komt om te ontwaken..zul je dit zelf wel merken..succes met het vinden van de deur..deze is niet ver weg..deuren zijn overal beste topicstarter..maar zie het allemaal iets meer figuurlijk! En als je dat niet wilt zien..dan zou ik een reis maken en erachter komen dat je niet DOOR
![]()
de de deur kan lopen zoals jij denkt DOOR
![]()
die deur te lopen..iig heel veel succes met je topic..ik vond de plaatjes erg leuk..het bewijst iig geval dat ze in Peru weten waarover ze spreken..nou ja dat ze zich er mee bezig houden iig.
[ Bericht 0% gewijzigd door nowchangeher op 26-04-2006 18:05:17 ]