Misschien zoiets?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:05 schreef Mirel het volgende:
Ik wil dat kanon aan de zijkant van de Orion wel eens in actie zien, ik hoop tenminste dat het een kanon is.
Gaaf stukje! Het brengt nogmaals wat interessante punten: 10 seizoenen! Dat is echt een hele prestatiequote:
Pff 14 juli pas ik denk dat ik ze maar ga opsparen en dan in 1 keer kijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
Bijna bijna bijna!
Dat heb ik al is geprobeerd maar ben gewoon te nieuwsgiering na elke afleveringquote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef Ogala het volgende:
[..]
Pff 14 juli pas ik denk dat ik ze maar ga opsparen en dan in 1 keer kijk!
Season finale van S1 was zó tof.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat is de enige juiste mening. Atlantis is inderdaad gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
heheheh ik dacht eerst ook dat Atlantis heel erg kut zou zijn, maar toen ik het eenmaal keek besefte ik ook dat het gewoon te goed wasquote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik neem het terug. Atlantis is geweldig.![]()
![]()
!
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtig inderdaad. En dan in de openingsaflevering van S2, zo mooi.
(ff maar in spoiler, ik weet niet of je S2 al hebt gezien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Jawel heb natuurlijk het hele seizoen al gezien, maar natuurlijk wel ff lekker om hem nogmaals te kijken als opfrisser voor het nieuwe seizoen!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
7 september als het goed is.
heb je nog niks van s9 gezien?
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?? Heb nog geen previews gezien waarin ze aangekondigd worden....quote:
4e post van boven op deze pagina.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Noedie het volgende:
[..]
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?? Heb nog geen previews gezien waarin ze aangekondigd worden....![]()
Ik heb tot en met DVD 4 (seizoen 9 zal uit 6 dvd's bestaan), elke maand komt er eentje uit.. gewoon Stargate SG-1 volume XX , tegenwoordig volgen ze gewoon de juiste afleveringen ipv lukraak wat op een DVD te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef Noedie het volgende:
Wanneer komt de DVD van S9 eigenlijk een keertje uit!? Zou natuurlijk lekker zijn om eerst nog ff snel heel S9 te kijken voordat S10 over 1,5 week begint!
Maar dat gaat zeker niet meer lukken he....
ah die had ik nog gemist.....quote:
Nee, 11quote:
Je moet blij zijn dat de serie nog bestaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Mirel het volgende:
Wordt zeker weer in de avond uitgezonden he?
Hoeveel series ken jij die 's ochtends uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:16 schreef Mirel het volgende:
Wordt zeker weer in de avond uitgezonden he?
Stoer om de SG-1 crew in Atlantis te zien!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef roobje het volgende:
Nieuwe promo. Staan wel wat nieuwe beelden in maar niet echt spoilers voor zover ik het weet.
Op Gateworld staat al een spoiler over die aflevering :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Crazykill het volgende:
Wat doet SG-1 eigenlijk in AtlantisWillen ze de Wraith tegen de Ori laten vechten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |