Lijkt me ook flinke makeup of photoshop ja. Christopher Judge is echt duidelijk ouder geworden.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef roobje het volgende:
Check Teal'C ineens 10 jaar jonger te zijn geworden;
[afbeelding]
Overactieve make-up afdeling of photoshop?
Ja hoi. Briljante serie dus. Heb er zelfs BSG voor laten liggen. Maar die ga ik nu weer inhalen. Nouja, nu... na Atlantis dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef NJ het volgende:
Welkom, J.
Weet je wat nou het leuke is? Atlantis is net zo briljant als SG1.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hoi. Briljante serie dus. Heb er zelfs BSG voor laten liggen. Maar die ga ik nu weer inhalen. Nouja, nu... na Atlantis dus..
Ik ben er al in begonnen, ben nu halverwege seizoen 1. Leuke serie, maar ik ben eigenlijk nog aan het herstellen van het feit dat O'Neill eruit is in SG1 dus nog meer nieuwe gezichten trek ik erg slecht.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Weet je wat nou het leuke is? Atlantis is net zo briljant als SG1.
Ik was ooit wel aan de serie begonnen maar toendertijd meer bezig met andere series, SG-1 schoof toen onder de mat. Collega van mij was enthousiast aan het vertellen over SG-1 dus ik dacht 'Hmm maar een keertje weer gaan kijken'.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef Jarno het volgende:
Ik was er trouwens wel vroeg bij want de film heb ik gezien toen -ie nét op VHS uit was. Ben alleen nooit aan de serie begonnen.
Voor dit soort dingen zou ik een iPod video willen. Ik zit dagelijks een uurtje in de trein, kun je mooi een aflevering wegtikken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik was ooit wel aan de serie begonnen maar toendertijd meer bezig met andere series, SG-1 schoof toen onder de mat. Collega van mij was enthousiast aan het vertellen over SG-1 dus ik dacht 'Hmm maar een keertje weer gaan kijken'.
Komt die collega met seizoen 1 t/m 7 aanzetten op dvd 'hier! kijkvoer!'
Het was een heerlijke zomer met laptop buiten, koptelefoon op en een biertje ernaast.
Kinderen kosten veel geldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zou ik een iPod video willen. Ik zit dagelijks een uurtje in de trein, kun je mooi een aflevering wegtikken.
Jup 't wordt aardig heftig als ik dat allemaal mag geloven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:29 schreef NJ het volgende:
Ik heb net op Gateworld even wat spoilers doorgelezen. Mên, wat heb ik een zin in die nieuwe seizoenen!!
Bij die 2e gate was het gaaf. Die was dus nóg groter. Als dat ding dan activeert, echt zo'n mooi shot is dat, met Samantha die er een beetje hulpeloos boven zweeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Jarno het volgende:
Die superstargate was echt briljant. In die aflevering dat ze de eerste keer dat ding aan het bouwen waren zat ik echt van OMG OMG OMG!!!
Orion? Wasda? (Is best lang geleden dat ik Atlantis heb gekekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef roobje het volgende:
Was de 2e supergate groter? Hmm dat heb ik denk ik gemist, ik dacht dat ze even groot waren. Je hoort trouwens niemand over Atlantis, ik ben wel benieuwd wat die Orion allemaal kan hoorAls die in actie komt tenminste..
De positieve kant daarvan is: je hebt nog héél veel afleveringen te gaan! Seizoen na seizoen wordt het alleen maar gaver. En de afleveringen die we hier nu bespreken lijken in niets meer op de beginseizoenen van SG-1. Misschien moet je hier maar niet te veel lezen, er zijn hier vaak spoilers.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:24 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik loop echt achter vergeleken met jullie.
Ik heb pas net seizoen 1 op DVD gekocht.(volgende week seizoen 2)
Véél groter. Van de eerste supergate was ééns segment ongeveer 10 meter lang. Dat wordt gezegd en lijkt ook te kloppen als je kijkt naar het stuk dat botste tegen de Prometheus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef roobje het volgende:
Was de 2e supergate groter? Hmm dat heb ik denk ik gemist, ik dacht dat ze even groot waren. Je hoort trouwens niemand over Atlantis, ik ben wel benieuwd wat die Orion allemaal kan hoorAls die in actie komt tenminste..
De Orion is een Ancient slagschip, van dezelfde klasse als de vernietigde Aurora. De Ancientnaam ervan is Hypopheralcus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Orion? Wasda? (Is best lang geleden dat ik Atlantis heb gekeken)
Dat weet ik, ik heb alles wel gevolgd op Veronica.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De positieve kant daarvan is: je hebt nog héél veel afleveringen te gaan! Seizoen na seizoen wordt het alleen maar gaver. En de afleveringen die we hier nu bespreken lijken in niets meer op de beginseizoenen van SG-1. Misschien moet je hier maar niet te veel lezen, er zijn hier vaak spoilers.
Het begint met een b en eindigt op ittorrent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:25 schreef Itsme-HcK het volgende:
Dat weten we, dat was 2 weken geleden op Veronica.
Waarom kan ik toch geen Amerikaanse zenders kijken?
Nieuwsgroepen zijn de bom!quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het begint met een b en eindigt op ittorrent.
Ooooo diequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
De Orion is een Ancient slagschip, van dezelfde klasse als de vernietigde Aurora. De Ancientnaam ervan is Hypopheralcus.
[afbeelding]
De Orion werd gebruikt om mensen te redden van een vulkaanuitbarsting in de aflevering Inferno
Ik denk dat ze het over Vala hebben.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef Mirel het volgende:
Welke engelse-accent chick precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |