Camulus, Yu en Amaterasu, als ik het goed spel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke 3 Goa'uld kwamen in New Order naar Aarde, om een verdrag te bespreken?
Haha, nou ik was eerst in de war met Fair Game, dat waren ook 3 Goa'uld die een verdrag kwamen bespreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip, da's snel. en ik dacht nog wel een redelijk lastige gevonden te hebben
Ja, maar volgens Gateworld komen ze een ras tegen dat de replicators had gemaakt ofzo, iig beetje jammer...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef TechXP het volgende:
Waren de replicators niet vernietigd? UItgeschakeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asschen? Wie/wat zijn dat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:13 schreef mkpinteman het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe zie die ori aan gaan pakken. Ik denk dat ze hulp uit een onverwachte hoek zullen krijgen. Het is al bekend dat de furlings ook in seizoen 10 komen. Misschien hebben die wel de meest geavacneerde technologie.
Of misschien de Asschen wel. Die lijken mij nog wel een keer terug te moeten komen. Ze waren zo geavanceerd.
Wat ik wel een beetje jammer vind is die dochter van vala die voorbestemd is om een machtig figuur te worden. Een beetje Luke skywalker achtig.
uit de afleveringen 2001 en 2010. Die gasten die eerst superaardig doen en technologie delen, maar stiekem de bevolking uitroeien en de planeet overnemenquote:
Volgens mij had een van de makers gezegd dat die mogelijk zouden komen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:02 schreef roobje het volgende:
http://www.gateworld.net/omnipedia/races/links/aschen.shtml
Hoe weet je trouwens dat de furlings in seizoen 10 komen, daar heb ik niks over gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gateworld.net/news/2006/01/newseasonepisodetitlesreve.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |