Zijn dat geen Ewoks?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst screenshot van de furlings![]()
http://xs103.xs.to/xs103/06282/omgthafurling.jpg
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst screenshot van de furlings![]()
http://xs103.xs.to/xs103/06282/omgthafurling.jpg
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.quote:
De homo's.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Dat was de pilot van de serie. Die staat weer op een aparte DVD.
Nee die serie staat ook weer op een aparte dvdquote:
Waar heb je dat plaatje gevonden dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.
Misschien hergebruik van attributen ofzo. De makeup voor de Priors is zo duur en ingewikkeld dat er op andere punten geld bespaard moet worden.
Ewoks komen van Star wars... Voor de rest lijkt het me fotosoep...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die rare startrekbeestjes? Daar hebben ze wel wat van weg ja.
Misschien hergebruik van attributen ofzo. De makeup voor de Priors is zo duur en ingewikkeld dat er op andere punten geld bespaard moet worden.
En die is erg lastig om te vinden in de winkels..... Ik heb maanden moeten zoeken....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Dat was de pilot van de serie. Die staat weer op een aparte DVD.
Ach verhip, die stomme file information altijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ewoks komen van Star wars... Voor de rest lijkt het me fotosoep...![]()
File change date and time: 2006:07:11 19:17:31
Software used: Adobe Photoshop CS2 Windows
De pilotdvd is ook gewoon uitgegeven in de zilveren boxstijl. Goede winkels hebben die ook gewoon netjes bij de rest van de seizoenen liggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:16 schreef Noedie het volgende:
[..]
En die is erg lastig om te vinden in de winkels..... Ik heb maanden moeten zoeken....
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
julie
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachtenquote:
Ligttie al in de winkel?????????quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachten
Wel iets nieuws dan maar (nog niet gepost hier volgens mij):
[afbeelding]![]()
7 en 1ste seizoen atlantisquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanaf welk seizoen gaan ze verder op Veronica?
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef DarKZeN het volgende:
is Science of Stargate een nieuwe serie van SG dan?
is dat de lowdown of weer wat anders?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:20 schreef Mirel het volgende:
Beide afleveringen beginnen op vrijdag om 9 uur PM in Amerika op de Sci-Fi Channel. Om 8 uur PM is er ook nog de nieuwe Science of Stargate, en dat is ook wel leuk om te kijken.
Bittorrent? Dat is toch voor n00bs?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:34 schreef roobje het volgende:
Stargate Sg-1 S10E01 WS DSR XviD-DIMENSION
Gentlemen, start your bittorrent clients!![]()
Mwa, met bittorrent had ik SG1 wel ff in 13 minuten binnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:03 schreef JK het volgende:
[..]
Bittorrent? Dat is toch voor n00bs?
Zo, SG1 zojuist aangezet, over 29 minuten issie binnen.
En als ie binnen is meteen Atlantis aanzetten, die is dan direct binnen nadat ik SG1 heb gezien.
Ik heb er zin in![]()
Ben benieuwd welke spannender wordt.
Ennuh Saviour, eerst naar het strand.. ben je gek ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Equinix Zet Atlantis aan
Is het mogelijk dat men al de info nog even in spoiler tags zet ?
Ik zou behoorlijk balen als ik hier kijk terwijl ik de afleveringen nog moet zien![]()
Nieuwe bittorrent links kunnen best heel erg rap zijn, maar hoe ouder het wordt, hoe lastiger te krijgen. Ik heb dan usenet en haal de volle bandbreedte, maarja... dat is maar 200kb/s. Goedkoop kabelabonnementje he, maar voor mij ruim voldoende. Dus dan ben je wel een half uurtje bezig voor 360mb. Ik kan hier wel 10mbit (of als ik meer betaal 100mbit) glasvezel krijgen voor 15 euro per maand meer, maar totaal geen interesse in. Kost me 15 euro per maand meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:05 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa, met bittorrent had ik SG1 wel ff in 13 minuten binnen![]()
Heb ze beide gezien, vond SG-1 de betere! Geweldig begin van dit seizoen, die Ori warriors zien er serieus evil uit en Adria.. damn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ook net (10-08-2006 is de release datum). Ik moet de helft nog zien van Season 9, dus ik wacht maar even op de DVD-release en dan kijk ik alles achter elkaar. Daarna begin ik gewoon met Seizoen 10, dat laat ik dan maar even staan op mijn HDD.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
no shit sherlock.waar denk je dat we allemaal op wachten
Wel iets nieuws dan maar (nog niet gepost hier volgens mij):
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |