Als je dat niet weet, dan ben je geen echte fan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef s0k het volgende:
He, furlings? Wat zijn dat![]()
Pff, ik heb alles tot nu toe gezien, maar er gaat geen lichtje bij me branden. Mss moet ik maar weer opnieuw gaan beginnen
Nope. Should I? (Ik hou niet van spoilers).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:12 schreef NJ het volgende:
Heb je de lekkermakende voorstukjes in dit topic ook al bekeken?
Ik moet eerlijk zeggen dat de eerste afleveringen een beetje Suske en Wiske en de Teletijdmachine waren, ja. Maar dat is in latere seizoenen aardig bijgetrokken hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens wat afleveringen of stukjes van SG gezien, maar wat is dat ongelofelijke bagger zeg.
Dan heb ik Babylon 5 nog hoger staan...
als je enkele stukjes van elke willekeurige serie kijkt is het kut! je kan een serie immers niet beoordelen op enkele stukjes.... dit kan je enkel als je een paar complete afleveringen gezien hebt, en als het ff kan in achtereenvolgende volgorde, zodat je enigsinds de verhaallijn leert kennen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens wat afleveringen of stukjes van SG gezien, maar wat is dat ongelofelijke bagger zeg.
Dan heb ik Babylon 5 nog hoger staan...
Tja, als ik aan SG denk, zie ik die carnavalstaferelen met die Egyptische maskers en die slangenkoppen voor me. En die bolle neger met dat ding op z'n voorhoofd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef Noedie het volgende:
[..]
als je enkele stukjes van elke willekeurige serie kijkt is het kut! je kan een serie immers niet beoordelen op enkele stukjes.... dit kan je enkel als je een paar complete afleveringen gezien hebt, en als het ff kan in achtereenvolgende volgorde, zodat je enigsinds de verhaallijn leert kennen.
Dat vond ik juist aantrekkelijk aan stargate. Die Egyptische dierenhelmen, de gebouwen, etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen seizoen 1 was nog erg sterk gericht op de egyptische cultuur. Na seizoen 2 wordt het echt veel gaver. En 10 seizoenen, da's een record. Dan moeten toch heel wat andere mensen de serie goed vinden
Op de Engelse uitvoering (klik) staat de pilot welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:28 schreef Itsme-HcK het volgende:
Over Egyptische cultuur gesproken, er waren op Veronica helemaal aan het begin een paar aflevering die alles inluidden.
Dat Apophis de aarde overviel en dat Teal'C overliep enzo, maar die staan niet op de DVD van seizoen 1.
Iemand een idee of die te krijgen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |