Volgens mij is het antwoord Abydos.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:58 schreef DarthNick het volgende:
mijn beurt nu?
welke planeet ligt het kortste bij de buurt van de aarde die via de Stargate te bereiken is?
Hebben ze daar ook bier?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef Mirel het volgende:
ja, abydos!
Getuige seizoen 1 aflevering 1quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Wel een zeer sterke zelfgemaakte drank.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef DarthNick het volgende:
tvp
Linea/ Ke'Raquote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef sleepflower het volgende:
Oh ja, ik ben aan de beurt.
Welke "destroyer of worlds" raakte in seizoen 3 haar geheugen kwijt? Beide namen a.u.b.
Precies, ik zit nog steeds op de dvd-box van seizoen 2 te wachtenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:
da's uit Dead Like Me. Keitoffe serie was dat.
Um, volgens mij General West?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
komt nog wel
maar dus de volgende: wie had voor generaal hammond de leiding over cheyenne mountain?
Lol, ik heb ook (bijna) al mijn antwoorden van Gateworld moeten halen hoor...quote:Op zondag 30 april 2006 22:25 schreef metallicattim het volgende:
Poeh moet toegeven dat ik veel vragen niet weet, mn geheugen laat me echt veel in de steek merk ik
Camulus, Yu en Amaterasu, als ik het goed spel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke 3 Goa'uld kwamen in New Order naar Aarde, om een verdrag te bespreken?
Haha, nou ik was eerst in de war met Fair Game, dat waren ook 3 Goa'uld die een verdrag kwamen bespreken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip, da's snel. en ik dacht nog wel een redelijk lastige gevonden te hebben
Ja, maar volgens Gateworld komen ze een ras tegen dat de replicators had gemaakt ofzo, iig beetje jammer...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef TechXP het volgende:
Waren de replicators niet vernietigd? UItgeschakeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asschen? Wie/wat zijn dat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:13 schreef mkpinteman het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe zie die ori aan gaan pakken. Ik denk dat ze hulp uit een onverwachte hoek zullen krijgen. Het is al bekend dat de furlings ook in seizoen 10 komen. Misschien hebben die wel de meest geavacneerde technologie.
Of misschien de Asschen wel. Die lijken mij nog wel een keer terug te moeten komen. Ze waren zo geavanceerd.
Wat ik wel een beetje jammer vind is die dochter van vala die voorbestemd is om een machtig figuur te worden. Een beetje Luke skywalker achtig.
uit de afleveringen 2001 en 2010. Die gasten die eerst superaardig doen en technologie delen, maar stiekem de bevolking uitroeien en de planeet overnemenquote:
Volgens mij had een van de makers gezegd dat die mogelijk zouden komen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:02 schreef roobje het volgende:
http://www.gateworld.net/omnipedia/races/links/aschen.shtml
Hoe weet je trouwens dat de furlings in seizoen 10 komen, daar heb ik niks over gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gateworld.net/news/2006/01/newseasonepisodetitlesreve.shtml
Je bedoelt toch niet S10 he? komt toch pas 14/7 of ben ik weer eens niet goed op de hoogte?quote:
Ewoksquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef mkpinteman het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als het wapen van merlijn straks de key bleek te zijn om de ori te verslaan. Het zou leuk zijn als carter of iemand anders van het sgc zef de oplossing zou vinden. Anders blijft het elke keer hetzelfde.
De kracht van de asgard valt me een beetje tegen. had er toch meer van verwacht. Tenminste één lori schip weg ofzo. Daar staan ze dan, met hun sublieme asgard technologie. NOT.
En die furlings, ik stel me er die kleine beertjes uit return of de jedi bij voor, hoe heten die dingen ook weer:S. Wat zouden die nu kunnen doen?
De Ori zijn van de dezelfde oorsprong als de Alterans (Ancients). Ze bestaan al enorm lang en dat geeft hen wel de tijd om hele toffe technologie te ontwikkelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:18 schreef mkpinteman het volgende:
De kracht van de asgard valt me een beetje tegen. had er toch meer van verwacht. Tenminste één lori schip weg ofzo. Daar staan ze dan, met hun sublieme asgard technologie. NOT.
Afgelopen seizoen was het zo dat Canada geen mid-season break van Atlantis had, dus ipv een paar maanden wachten gingen ze gewoon door en waren ze ook een stuk eerder klaar, maar naar mijn weten zijn ze nog nooit eerder begonnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef DarKZeN het volgende:
Maar gaat Canada niet eerdere uitzenden dan Amerika dan? Heeft iemand een link ofzo waaruit je die info kunt halen??
lol, is dat echt waar? Ik vond hem er al zoveel op lijken, maar het leek me zo raar :pquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ok dan, weer een vraag verzinnen...
Dit is meer een productie-vraagje: Van welke serie kwam de koffietent-set uit Threads (seizoen 8)?
Ja zeker, ik twijfelde eerst ook maar het kon haast niet anders, en later stond het ook op de IMDB, dus dan is het waarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
lol, is dat echt waar? Ik vond hem er al zoveel op lijken, maar het leek me zo raar :p
http://www.gateworld.net/(...)targatefilmthi.shtmlquote:But MGM has big plans. Executive vice president Charles Cohen (see related story) says MGM “intends” to develop a theatrical movie “derived from the series over the last 10 years” that would ideally “dovetail” into a third Stargate television show.
Theatricals would “not in any way impair” SG1's television run, he asserts. He believes it's possible for three Stargate series to air concurrently, not unlike the Law & Order franchise. “If you look at SG-1 — with bringing in Claudia [Black], Ben [Browder] and Beau [Bridges] — we've retooled the series with it still being SG-1. I'd like to see SG-1 go another 10 years. I love the show. I'd like to keep it on forever and keep adding to it.”
Wow, een 3e serie, nog meer te kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef LSDsmurf het volgende:
Gateworld heeft nog een interessant nieuwtje: MGM is een nieuwe Stargate film aan het plannen en ook een 3de serie die bij deze film zou aansluiten!
[..]
http://www.gateworld.net/(...)targatefilmthi.shtml
Als je het zo bekijkt lijken die "Machtige Ancients" niet eens zo machtig, maar eigelijk meer de grote losersquote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ori en alterans zaten gezellig in een stelsel maar kregen wat meningverschillen, de alterans vertrokken en vestigden zich in onze melkweg, virus brak uit, alterans verkassen naar pegasus. daar worden ze verjaagd door de wraith en de overgebleven ancients (alterans) keren terug naar aarde.
Ff een herinnering; dit begint dus zometeen om 19:05quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:41 schreef boneyard het volgende:
komend weekend begint seizoen 7 bij veronica, eerste aflevering is de laatste van seizoen 6 en daarna dus de eerste van seizoen 7. ze liggen lekker op schema om in september met stargate atlantis te gaan beginnen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:30 schreef Mirel het volgende:
Het kalekoppen gedoe was een traditie van de Jaffa, maar sinds seizoen 8 liet ie haar groeien, toen die zeker was dat de goa'uld verslagen konden worden. Toch vraag ik me af waarom we dan zovaak Jaffa mét haar hebben gezien, vrije en Goa'uld volgelingen, zoals de First Prime van Anubis.
Ik zeg photoshop. Teal'c lijkt wel een pop.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef roobje het volgende:
Check Teal'C ineens 10 jaar jonger te zijn geworden;
[afbeelding]
Overactieve make-up afdeling of photoshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |