Heb je haar ook weer!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
Pas maar op... voor je het weet heb je een buzzer aan je broek
En haar ook.quote:
net nou ik zoveel gepost hebquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Onze stats-goeroe is gewoon een avondje stappen![]()
Er mag geen SC meer van ons alles buzzerquote:
Dan vraag ik je gewoon even hoeveel ik nog moet posten om jou in te halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er mag geen SC meer van ons alles buzzer
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan vraag ik je gewoon even hoeveel ik nog moet posten om jou in te halen
Tja, zolang die nieuwe cijfers er nog niet zijn, weet ik zelf ook geen concrete aantallen... Wachten duurt wel erg lang, vind je ook niet??quote:
issie familie van PDD?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er mag geen SC meer van ons alles buzzer
Wachten op Arcee duurt sowieso langquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, zolang die nieuwe cijfers er nog niet zijn, weet ik zelf ook geen concrete aantallen... Wachten duurt wel erg lang, vind je ook niet??
Owja... in een zwart verleden hadden we die ook nogquote:
Als jij zo in één post twee antwoorden kan geven, heb ik je eerder ingehaald dan je lief is...quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wachten op Arcee duurt sowieso lang
Damn... wat je al niet moet om OT te blijven :}
[..]
Owja... in een zwart verleden hadden we die ook nog
Zou zomaar kunnen dus.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij zo in één post twee antwoorden kan geven, heb ik je eerder ingehaald dan je lief is...
Dat Arcee nog de stats post of dat Vm mij volgende week inhaalt?quote:
Ik zelf denk het eerste, maar ik kan natuurlijk fout zitten!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat Arcee nog de stats post of dat Vm mij volgende week inhaalt?
Ikzelf denk momenteel geen van beidequote:Op vrijdag 28 april 2006 01:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zelf denk het eerste, maar ik kan natuurlijk fout zitten!
Dat laatste. Mits genoeg red bull en weinig slaap.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat Arcee nog de stats post of dat Vm mij volgende week inhaalt?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:30 schreef Tiemie het volgende:
Static heeft Arcee gewoon ontvoerd, om te voorkomen dat zijn nieuwe postcount bekend wordt gemaakt.
En ik een klap met een hamer krijgquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat laatste. Mits genoeg red bull en weinig slaap.
Misslijk mannetje die static.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
de stats zijn op
Heeft static dan toch zijn zin gekregen?
Morgen de stats van 2 dagenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
321. 321) 20160 01573 0094 006 DaMook
Wat houden die cijfetjes nu eigenlijk allemaal inBen ik vergeten na zo lang niets om stats geven
321 = plek nu
321 = vorige plek
20160 = posts nu
01573 =
0094 =
006 =
DaMook =
Moet jij vooral zeggen, beschimeld stuk ellende welke nog in de linkerbal van je vader vriendjes probeert te maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
Misslijk mannetje die static.
Ik dacht al waar blijf je.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:58 schreef static het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen, beschimeld stuk ellende welke nog in de linkerbal van je vader vriendjes probeert te maken.
Denken moet je overlaten aan mensen die die kwalificatie hebben. Jij bent er geen van.quote:
Jouw infantiele perceptie die totaal niet terzake is. Next.quote:Het leven buiten Nederland heeft je er niet vrolijker opgemaakt iig.
Echt sterk terugkomen doe je niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:18 schreef static het volgende:
[..]
Denken moet je overlaten aan mensen die die kwalificatie hebben. Jij bent er geen van.
[..]
Jouw infantiele perceptie die totaal niet terzake is. Next.
Wat jij wilt kneusquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:37 schreef static het volgende:
Je staat gewoon met je bek vol tanden.
jeps, ik ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 06:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Kom vanavond nog wel even terug om nog een keer te kijken
U riep ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:16 schreef Bjoro het volgende:
is Bruce117 ook niet aanwezig dan ?
zoonquote:
misschien voor 1 keertje een poging doen Arcee te vervangen ?quote:
Los van het feit dat dat bijna niet te doen is, kan ik niet bij de dagcijfers/totaalcijfers.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien voor 1 keertje een poging doen Arcee te vervangen ?
Oke , wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dat bijna niet te doen is, kan ik niet bij de dagcijfers/totaalcijfers.
Dit is meer iets voor dolle_hond (zoals hij hierboven zelf al aangeeft).
Ik kan wel allerlei lijstjes maken per subforum.
Zoals ik nu al maandelijks voor SPT, PUB en VBL doe.
Dus helaas, dat gaat niet lukken
misschien moeten we jou die truc dan maar s lerenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dat bijna niet te doen is, kan ik niet bij de dagcijfers/totaalcijfers.
Dit is meer iets voor dolle_hond (zoals hij hierboven zelf al aangeeft).
Ik kan wel allerlei lijstjes maken per subforum.
Zoals ik nu al maandelijks voor SPT, PUB en VBL doe.
Dus helaas, dat gaat niet lukken
Vanavond is prima.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoon
ik heb wel gedownd middernacht, maar dat ligt thuis......
dus evt. vanavond kan ik de stand posten, maar niet de dagcijfers, want gisteren heb ik niet gedownd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |