*checkt profielquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Agiath het volgende:
Bij ons in de klas gaan tegenwoordig de "t-bag" quote's over en weer
De hele tijd met die zakken uit de broek lopen en nietsvermoedende mensen aangeven enzoEn ze dan uitmaken voor homo whhehehe
slechte verkapte tvp poging btw
why? (het was wel overdreven hoor)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
*checkt profiel
vwo.. dacht ik al![]()
Dat is wel erg kansloosquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Agiath het volgende:
Bij ons in de klas gaan tegenwoordig de "t-bag" quote's over en weer
De hele tijd met die zakken uit de broek lopen en nietsvermoedende mensen aangeven enzoEn ze dan uitmaken voor homo whhehehe
slechte verkapte tvp poging btw
Oke oke dat van dat zakken aangeven was gelogen... ben ik nu al minder kansloosquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:55 schreef Agiath het volgende:
Trouwens die stripper/vrouw van michael ---->![]()
Holly Valance
[afbeelding]
[afbeelding]
Sommige mensen kunnen de verleiding niet weerstaan om die spoilers toch te lezen (zoals ik)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja, net voor eerst een prison break topic doorgelezen, meteen laatste keer.. vol met spoilers buiten spoiler tags, en dan mensen zeiken op mensen die dat niet leuk vinden en gewoon zeggen 'ja stond al eerder buiten spoilertags'
jammer
ik kan echt niet bevatten wat een mens nou ooit leuk kan vinden aan spoilers, dat neemt toch 90% van de hele kijkervaring weg.
of kunnen jullie geen grijntje spanning aan ofzo
Precies, ik nam één blik op een pagina en gelijk poste iemand anders iets wat eerst goed en duidelijk in spoilers aangegeven stond...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja, net voor eerst een prison break topic doorgelezen, meteen laatste keer.. vol met spoilers buiten spoiler tags, en dan mensen zeiken op mensen die dat niet leuk vinden en gewoon zeggen 'ja stond al eerder buiten spoilertags'
jammer
ik kan echt niet bevatten wat een mens nou ooit leuk kan vinden aan spoilers, dat neemt toch 90% van de hele kijkervaring weg.
of kunnen jullie geen grijntje spanning aan ofzo
klopt je hebt gelijk. Telkens zijn er dan kleine dingen die het weer spannend moeten maken al is dat wel weer typisch prison break. Maar heb wel het gevoel of ze het nu echt aan het rekken en uitbuiten zijn.......quote:Op woensdag 26 april 2006 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Langzamerhand vind ik t langradig worden. Steeds bijna ontsnappen en dan weer gepakt worden maar ook niet etc etc. En buiten de gevangenis vind ik de verhaallijnen kut. Dat met die vader doet me ook niks.
En dan gaan ze in seizoen 2 nog verder met t verhaal. Hoop dat Michael dan toch echt al is ontsnapt.quote:Op woensdag 26 april 2006 07:00 schreef ASroma het volgende:
Maar heb wel het gevoel of ze het nu echt aan het rekken en uitbuiten zijn.......![]()
en was hij uit de bus ontsnapt???quote:Op woensdag 26 april 2006 08:54 schreef miss_bleu het volgende:ik had net een man bij mij in de bus zitten echt 2 druppels Wentworth Miller
![]()
wilde hem nog vangen, maar hij was al wegquote:Op woensdag 26 april 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en was hij uit de bus ontsnapt???
ja het is wel spannend. maar van het orginele idee blijft niets over.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef rthls het volgende:
Interesseert me niet of het te langdradig wordt, het blijft elke week spannend genoeg
ik denk dat hij tweener ergens voor laat naaienquote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis.
Tellertjes zijn weg (<-- echt?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:38 schreef mic_forever het volgende:
is er trouwens nog iets anders in de officiele episode 19, dan in de gelekte.?
Je hebt gelijk. Alhoewel het wel nu wat boeiender wordt met Nickquote:Op woensdag 26 april 2006 01:00 schreef SunChaser het volgende:
En buiten de gevangenis vind ik de verhaallijnen kut. Dat met die vader doet me ook niks.
'Michael is a good man, a good man', daar zal het wel aan liggen, pluspunt voor tweener is dat hij een bruikbare eigenschap heeft voor het teamquote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zou het iig enorm kut vinden als seizoen 2 scofield nog steeds vast zit.
In het begin was de serie echt super, Scofield wist precies hoe hij alles moest regelen, wie hij moest manipuleren en het was een kwestie van tijd voor die weg was.
Aflevering 14 (?) zouden ze al ontsnappen en dat werd gerekt (imo hadden ze al weg mogen zijn)
maargoed dat werd dus wat langer gemaakt, nu een paar rek afleveringen er tusen geflikkert.
En nu bij de cliffhanger van deze week lijkt het alsof ze helemaal niet meer wegkomen.
(of in de volgende aflevering leggen ze die bellock ofzo om of binden ze em vast of weet ik veel aangezien hij de enige is die het verteld is).
En die relatie met die dokter is ook finito nu natuurlijk
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef tartaarsaus het volgende:
echt niet lezen als je niets wil weten over komende afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Nee tuurlijk niet, als ik zie staan : ***SPOILERS THAT WAY ====>***quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezen..
Vooral NIET doen..ik herhaal: Vooral NIET doen..
Toch vrienden van 24![]()
dan lees ik het niet terug, en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minderRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Ik refereerde naar een paar 24-users, want die werden boos vanwege de spoilers. Majah, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minder![]()
hi![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)![]()
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)![]()
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
hi![]()
agreedquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.
Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.
Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht![]()
dat interview met Wade Williams op de fox site is trouwens hilarisch, met z'n 2 rollen wc-papier en stereo met 2 (!) cassetedecks![]()
![]()
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.
Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.
Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Michael wil altijd iedereen helpen, aangezien Tweener in de problemen zit met die homo in zijn cel denk ik dat Michael hem mee wilt nemen zodat ie niet word gekilled.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
![]()
D'r lag een dooie rat in de apparatuur op de dag dat Linc geëxecuteerd zou worden, dat vond hij toen al erg toevallig, nu zou er helemaal geen twijfel meer moeten zijn dat Michael daar toegang tot heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zitten![]()
Spoiler omtrent Bellick, Tweener, Micheal & het gat in de p.i. room:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spoiler omtrent Bellick, Tweener, Micheal & het gat in de p.i. room:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk gewoon in de OPquote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wanneer is 20 nou beschikbaar?
1-19 24 Apr 06 The Key
1-20 01 May 06 Tonight
1-21 08 May 06 Go
1-22 15 May 06 ? (Season finale!)'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
ik ga de spoilers NIET lezen.. ik ga de spoilers NIET! NIET NIET NIET NIET NIET!!!!!! LEZEN!!!!
Wees sterk Barra
stay frosty![]()
t'Zelfde hieroquote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga de spoilers NIET lezen.. ik ga de spoilers NIET! NIET NIET NIET NIET NIET!!!!!! LEZEN!!!!
Wees sterk Barra![]()
![]()
19 was echt Super
Nu gaat echt de pleuris los breken !Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Wat ik raar vind, die Michael is superinteligent en heeft zich 3 jaar voorbereid op zn uitbraak. Waarom alles met n tatoo op zn lichaam dan? Er zijn ook geheugengames om alles te onthouden. Bovendien zijn zn tatoo's alleen in t begin gebruikt, maar voor zulke triviale dingen die hij ook had kunnen onthouden.
En belangrijker. Hij heeft de gevangenis ontworpen, waarom geen uitbraak vanaf buitenaf, was veel makkelijker geweest.![]()
Micheal kreeg die plattegrond maar niet in zijn kop en als er wat mis ging met die leaps of faith van hem moest hij een ander plan kunnen verzinnen, hij kan moeilijk die blueprints mee naar binnen smokellen die vinden ze dan wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik raar vind, die Michael is superinteligent en heeft zich 3 jaar voorbereid op zn uitbraak. Waarom alles met n tatoo op zn lichaam dan? Er zijn ook geheugengames om alles te onthouden. Bovendien zijn zn tatoo's alleen in t begin gebruikt, maar voor zulke triviale dingen die hij ook had kunnen onthouden.
En belangrijker. Hij heeft de gevangenis ontworpen, waarom geen uitbraak vanaf buitenaf, was veel makkelijker geweest.
En een uitbraak van buitenaf had hij niet gered in zijn eentje denk ik, plus dat als je het van buitenaf doet de kans velen malen groter is dat de politie gelijk voor je neus staat.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
sorry hoor maar in Epi19 gebruiken ze nog zn tatoo's (teminste dat willen ze)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
En belangrijker. Hij heeft de gevangenis ontworpen, waarom geen uitbraak vanaf buitenaf, was veel makkelijker geweest.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Ja, om de pathway te fixen. Maar dat was meer om Mike even de whacksack in te krijgen. Krijg gewoon t gevoel dat ze t aan t rekken zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry hoor maar in Epi19 gebruiken ze nog zn tatoo's (teminste dat willen ze)![]()
Dat gevoel heb je niet, dat doen ze gewoonquote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, om de pathway te fixen. Maar dat was meer om Mike even de whacksack in te krijgen. Krijg gewoon t gevoel dat ze t aan t rekken zijn.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Wel jammer. T uitgangspunt is spannend. Jammer dat t complot zover is gezocht.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat gevoel heb je niet, dat doen ze gewoon![]()
Idd. Best zonde eigenlijk dat je weinig kanten met het concept uit kan, je kan geen 5 seizoenen over een gevangenisuitbraak maken. Nu is het maximum denk ik 2 seizoenen, als ze het nteressant willen houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel jammer. T uitgangspunt is spannend. Jammer dat t complot zover is gezocht.2000 light years from home![]()
Ze willen t spannend maken met die journalliste en die jongen die dubbelspel speelt en met die vader en met de vicepresident. Maar complotten met presidenten en vicepresidenten doen ze al bij 24![]()
lol ikke niet!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wie had verwacht dat abruzzi en savrinn elkaar kennen
stay frosty![]()
Savrinn is die dude die de ex van lincon helpt met het complot te ontrafelenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef SunChaser het volgende:
Wie is Savrinn?
Oja, wat is dat nu met DB Cooper? Snap dat verhaal niet helemaal
en DB Cooper is een ouwe dude die 1.5 mil dollar heeft gejat. en die dus 1.5 mil buiten die muren heeftDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Ow heet die Savrin. Dat ie een dubbelspel speelde was wel duidelijk ja.
Na Michael is die Pedo trouwens t leukste karakter in de serie, echt een dankbare rol![]()
![]()
2 seizoenen ook niet hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Best zonde eigenlijk dat je weinig kanten met het concept uit kan, je kan geen 5 seizoenen over een gevangenisuitbraak maken. Nu is het maximum denk ik 2 seizoenen, als ze het nteressant willen houden.
1 seizoen micheal eruit, 2de seizoen moet maar een spin off worden van mij part, als micheal er niet uit is aan het einde van S1 ga ik vloeken.
zoiezo de hele coolheid van de serie is al naar de klote sinds micheal aan het aanprutsen is.
De eerste paar afleveringen waren simpelweg GEWELDIG omdat die micheal echt alles voor elkaar had, hij wist wat hij moest doen en wat er nodig was, wie hij moest manipuleren en hoe hij dat voor elkaar moest boxen.
Nu word het eigenlijk 1 groot zooitjeRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Nou, zo negatief ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2 seizoenen ook niet hoor.
1 seizoen micheal eruit, 2de seizoen moet maar een spin off worden van mij part, als micheal er niet uit is aan het einde van S1 ga ik vloeken.
zoiezo de hele coolheid van de serie is al naar de klote sinds micheal aan het aanprutsen is.
De eerste paar afleveringen waren simpelweg GEWELDIG omdat die micheal echt alles voor elkaar had, hij wist wat hij moest doen en wat er nodig was, wie hij moest manipuleren en hoe hij dat voor elkaar moest boxen.
Nu word het eigenlijk 1 groot zooitje. De complot-verhaallijn is een beetje te vergezocht alleen.
2000 light years from home![]()
Not mequote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wie had verwacht dat abruzzi en savrinn elkaar kennen![]()
hi![]()
Ja het lijkt 24 welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, zo negatief ben ik ook weer niet hoor. De complot-verhaallijn is een beetje te vergezocht alleen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Maar dan snap ik de rol van Savrinn nog steeds niet, hij houdt dingen achter.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wie had verwacht dat abruzzi en savrinn elkaar kennen![]()
Bij 24 past het, bij Prison Break niet. Schoenmakert, blijf bij je leest. De reden waarom 24 populair is vanwege dat soort verhaallijnen, de reden waarom PB populair is vanwege de toffe stukken in de gevangenis.quote:2000 light years from home![]()
Ben ik in het 24 topic beland ofzo
Oh en Jack Bauer heeft een rotkop.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:09 schreef crossover het volgende:
Oh en Jack Bauer heeft een rotkop.![]()
![]()
![]()
Ik zeg niets![]()
hi![]()
ey alle 24 bitches... leave ... pleaseDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Ja, hij houdt dingen achter voor Veronica. Abruzzi wil dat hij V meeneemt naar dat ene adres, zodat Micheal dan zegt waar Febonnaci is. Zo kan hij Micheal bedreigen met Veronicaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar dan snap ik de rol van Savrinn nog steeds niet, hij houdt dingen achter...
hi![]()
Maar waarom doet Nick dat dat danquote:Op woensdag 26 april 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja, hij houdt dingen achter voor Veronica. Abruzzi wil dat hij V meeneemt naar dat ene adres, zodat Micheal dan zegt waar Febonnaci is. Zo kan hij Micheal bedreigen met Veronica..
?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef Merkie het volgende:
prison breek is cool maar ik snap nie waarom ze nie gewoon ontsnappen er gebeuren allemaal van die vervellende dingen in die cellenim a super-girl![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef Viviann het volgende:
prison breek is cool maar ik snap nie waarom ze nie gewoon ontsnappen er gebeuren allemaal van die vervellende dingen in die cellenDat is zegmaar om kijkers vast te houden enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prison breek is cool maar ik snap nie waarom ze nie gewoon ontsnappen er gebeuren allemaal van die vervellende dingen in die cellen![]()
![]()
![]()
![]()
prison breek is cool maar ik snap nie waarom ze nie gewoon ontsnappen er gebeuren allemaal van die vervellende dingen in die cellen![]()
![]()
Wil je er verder over praten![]()
?
hi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"![]()
Iemand die bij hem in de buurt woonde had een verzameling honkbal-kaartjes (heel populair in de VS), hij had ze gestolen voor wat extra geld, maar wist niet dat één van die kaarten zeer zeldzaam en $300.000 waard was.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het stukje waarom Tweener nou in de gevangenis zit volgte ik niet echt goed, weet het nog?
Voor die diefstal is hij gepakt.![]()
volgens mij heeft dat te maken met de waarde.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef dapluiz het volgende:
En door die waarde werd hij voor "grand larsony" aangeklaagd ofzo ?
in de vs is het net zoals in nl dat je langer de bak in zou moeten als je iets gestolen hebt van 400000 dan iets van 400 euroDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
OK, thx.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand die bij hem in de buurt woonde had een verzameling honkbal-kaartjes (heel populair in de VS), hij had ze gestolen voor wat extra geld, maar wist niet dat één van die kaarten zeer zeldzaam en $300.000 waard was.
Voor die diefstal is hij gepakt.![]()
Ik weet niet of dit mag maar Hier staat er eentje en die was binnen 5 minuten binnen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"![]()
En volgende week deze tijd hetzelfde liedje.. maar dan 21..quote:
Ben benieuwd of ze in aflevering 22 ontsnapt zijn. Begint nu lastig te worden en vraag me af hoe het verder moet nu. Misschien een seizoen 2?
Signature![]()
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat micheal het expres tegen tweener gezegt heeft over dat gat in die kantine, maar ik zou bij god niet weten waarom
Lijkt me een hele stomme fout om alles te plannen en het dan te verpesten door de verkeerde in vertrouwen te nemen ...![]()
Nou, daar komt hij weer hoorr voor de 10de keerquote:Op donderdag 27 april 2006 18:31 schreef dapluiz het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat micheal het expres tegen tweener gezegt heeft over dat gat in die kantine, maar ik zou bij god niet weten waarom
Lijkt me een hele stomme fout om alles te plannen en het dan te verpesten door de verkeerde in vertrouwen te nemen ...
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spoiler omtrent Bellick, Tweener, Micheal & het gat in de p.i. room:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Dat gevoel heb ik dus ook valstrik. Nu zal de pleuris echt losbreken nu bellick erachter is gekomenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:31 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt me een hele stomme fout om alles te plannen en het dan te verpesten door de verkeerde in vertrouwen te nemen ...Sometimes people write the things that they can't say !
Ik ga nu 16 kijken.
Moet wel zeggen dat ik in het begin niet snapte waarom er zoveel afleveringen waren, maar ik kwam er al snel genoeg achter.
![]()
De schrijvers hebben het verhaal uitgewerkt in detail tot seizoen 2/3. En ze hebben de grote lijnen voor 4/5 en zijn zeker van plan tot minimaal 5 door te gaan. Heb dit uit een artikel waar de schrijver geinterviewed wordt dus aardig betrouwbare bron (helaas geen link meer maar kan we zoeken als mensen dat willen).
*cheers*
p.s. wacht ook zwaaaaar op nr 20![]()
![]()
Oh en uiteraard breken ze in 1 uit. Ik verwacht zelf dat ze op het conspiracy theory thema verder gaan, de z.n. "shadow government".![]()
Ben wel benieuwd naar dat artikel, ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Supersymmetry het volgende:
De schrijvers hebben het verhaal uitgewerkt in detail tot seizoen 2/3. En ze hebben de grote lijnen voor 4/5 en zijn zeker van plan tot minimaal 5 door te gaan. Heb dit uit een artikel waar de schrijver geinterviewed wordt dus aardig betrouwbare bron (helaas geen link meer maar kan we zoeken als mensen dat willen).![]()
Je gaat je toch sterk afvragen wat er nog meer kan gebeuren voordat ze gaan ontsnappen. Spannendquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Supersymmetry het volgende:
De schrijvers hebben het verhaal uitgewerkt in detail tot seizoen 2/3. En ze hebben de grote lijnen voor 4/5 en zijn zeker van plan tot minimaal 5 door te gaan. Heb dit uit een artikel waar de schrijver geinterviewed wordt dus aardig betrouwbare bron (helaas geen link meer maar kan we zoeken als mensen dat willen)..
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat seizoen 2 ook maar een schijntje van de spanning van seizoen 1 zal hebben.
Als dat inderdaad het geval is zal ik gauw afhaken, want dat verhaal buiten de gevangenis boeit mij niet.![]()
Ben ik het mee eens.
Heb een vraagje: klopt het dat aflevering 16 begint met 3 years ago? Ik heb sterk het idee dat ik een verkeerde heb.
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:24 schreef Nashje het volgende:
Ben ik het mee eens.
Heb een vraagje: klopt het dat aflevering 16 begint met 3 years ago? Ik heb sterk het idee dat ik een verkeerde heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep
[ Bericht 3% gewijzigd door Geqxon op 27-04-2006 22:25:53 ]![]()
Kut, gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou, daar komt hij weer hoorr voor de 10de keer![]()
[..]
Ik kon me niet inhouden.. Sterf.
-![]()
Ik las het bericht van Nasje in de verkeerde context, schijnbaar moet deze user deze episode nog bekijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kut, gelezen.
Ik kon me niet inhouden.. Sterf.
Ik heb de spoilertags al geplaatst![]()
![]()
Waar waar waarquote:Op donderdag 27 april 2006 22:23 schreef RandomReader het volgende:
Weejoo ik heb een preview van 20 gezien, echt gruuuwelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Hm nog 3 afleveringen in seizoen 1 maar? Net 19 gezien en die was me toch ff een potje spannend zeg. Na de eerste 12 afleveringen gezien te hebben vond ik het gewoon een leuke serie, niet meer dan dat, maar hoe verder je in de serie komt hoe spannender het wordt, wat ook wel logisch is natuurlijk. Zit nu op het punt dat ik net zoals bij 24 niet kan wachten op de volgende aflevering.
Wat ik me trouwens afvraag he, ik weet natuurlijk niet of ze dit seizoen al ontsnappen, maar het zou wel lame zijn als ze de 2e keer weer falen, dus ik neem aan dat dit gewoon gaat gebeuren. Maar mijn inziens heeft de naam 'Prison Break' dan nog maar weinig betekenis in seizoen 2. Ben dus erg benieuwd naar wat ze nog allemaal van plan zijn met deze serie.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Het is even zoeken geweest maar toch eindelijk weer gevonden:
http://seattletimes.nwsou(...)7_prisonbreak11.html
Interview met een van de schrijvers en plannen voor de serie. Het feit dat ze het verhaal aan het uitwerken zijn wil natuurlijk niet zeggen dat de TV zenders ze ook kopen maar gelet op de kijkcijfers zie ik de toekomst redelijk rooskleurig in. Zal toch wel een groot gedeelte afhangen of ze de spanning vast kunnen houden en ik vraag me ook af of de naam Prison Break ook nog wel van toepassing is dan. Of komen ze toch weer vast te zitten en gaan weer eens uitbreken? Of misschien inbreken? Who knows...![]()
Nou, dat zal me een spanning opleverenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Supersymmetry het volgende:
De schrijvers hebben het verhaal uitgewerkt in detail tot seizoen 2/3. En ze hebben de grote lijnen voor 4/5 en zijn zeker van plan tot minimaal 5 door te gaan. Heb dit uit een artikel waar de schrijver geinterviewed wordt dus aardig betrouwbare bron (helaas geen link meer maar kan we zoeken als mensen dat willen).![]()
![]()
Hoezo? Zolang ze dat verhaal in de gevangenis niet te lang oprekken kan het alle kanten nog op.quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een spanning opleveren-![]()
Yup, en wat ik van seizoen 1 zie is dat ze aardig plotwendingen kunnen verzinnen zonder al te veel afbreuk aan het verhaal te doen. Je mag verwachten dat het voor de rest ook geldt.![]()
Toch vind ik het saai worden.
Het begint met iets waardoor heel het plan verneukt. Dat willlen ze rechtzetten. Dat resulteerd weer in dat het ietsjes erger word. En op het einde is alles weer goed.
En dat nu al 19 episodes lang.![]()
hier ben ik het wel mee eens. ik vind het nog steeds een leuke/spannende serie maar het idee van het masterplan word zo wel verneukt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Toch vind ik het saai worden.
Het begint met iets waardoor heel het plan verneukt. Dat willlen ze rechtzetten. Dat resulteerd weer in dat het ietsjes erger word. En op het einde is alles weer goed.
En dat nu al 19 episodes lang.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Seizoen 1 speelt zich af in een gevangenis, dat is per definitie benauwder en claustrofobischer dan een verhaallijn buiten de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo? Zolang ze dat verhaal in de gevangenis niet te lang oprekken kan het alle kanten nog op.
Elk moment kan Bellick om het hoekje kijken, bijvoorbeeld, of kan het gat ontdekt worden, of gebeurd er iets anders wat het hele plan in gevaar brengt.
Prison Break is zo spannend juist omdat het zich in een gevangenis afspeelt, het lijkt mij vrij onmogelijk om (geloofwaardig) dezelfde spanning te behouden als de gevangenis eenmaal geen deel meer uitmaakt van het verhaal (als ze ontsnapt zijn dus).![]()
Zoontje zit nog vast,quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 speelt zich af in een gevangenis, dat is per definitie benauwder en claustrofobischer dan een verhaallijn buiten de gevangenis.
Elk moment kan Bellick om het hoekje kijken, bijvoorbeeld, of kan het gat ontdekt worden, of gebeurd er iets anders wat het hele plan in gevaar brengt.
Prison Break is zo spannend juist omdat het zich in een gevangenis afspeelt, het lijkt mij vrij onmogelijk om (geloofwaardig) dezelfde spanning te behouden als de gevangenis eenmaal geen deel meer uitmaakt van het verhaal (als ze ontsnapt zijn dus)..
How's that for a story,.
-![]()
En dan gaat Scofield zijn ID en gezicht aanpassen zodat het lijkt alsof hij 16 is, de jeugdgevangenis in gaat, en daar met een lepel gaat graven om het zoontje te redden![]()
![]()
Gister 19 gezien, wat een cliffhanger weer
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"![]()
Nog 4 nachtjesss![]()
![]()
Heb trouwens ongelovelijk spoilers gelezen etc.
Dat wordt 3 x 42 minuten KNALLEN![]()
![]()
Prison break
hi![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Geqxon het volgende:
En dan gaat Scofield zijn ID en gezicht aanpassen zodat het lijkt alsof hij 16 is, de jeugdgevangenis in gaat, en daar met een lepel gaat graven om het zoontje te redden![]()
![]()
![]()
stay frosty![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:35 schreef Nashje het volgende:Das 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 heet BluffBlack and white, what kind of camouflage is that? Hiding out in an Oreo factory?![]()
Had ik eerst ook, echt dom idd...Black and white, what kind of camouflage is that? Hiding out in an Oreo factory?![]()
Joehoe, ben eindelijk weer bij.
Het is zéker een plannetje van Michael (en Tweener?) want nu heeft T. mooi bescherming tegen die Avocado en een wit voetje bij Bellick. Ben wel benieuwd wat zijn maatregelen worden tegen PI-groep.
En hoe Linc nu nog meegesmokkeld kan worden.
Sarah.![]()
Hoewel ze het ook gewoon had kunnen zeggen natuurlijk..People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
En willen ze nou trouwens met NEGEN man gaan ontsnappen? Ja toch?
Michael
Linc
Sucré
T-Bag
C-Note
Westmoreland
Abruzzi
Die neef? Manche?
Tweener?
Ik dacht eerst ze nemen Haywire zeker ook nog mee.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Spoiler season 2!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door NiNi op 28-04-2006 13:49:47 ]People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Nee, anders had ik hem niet in spoilertags gezet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
NiNi, je spoiler, gaat dat nou over episode 19?
Gaat over een theorie over Season 2.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Zo.. heb in 1,5 week 1 t/m 19 bekeken... zit er helemaal lekker in. Dan is het zó kut dat uitgerekend de laatste ep die er is zo vreselijk spannend eindigt
Ik ben trouwens de rol/kant van Kellerman op t moment even helemaal kwijt.. is het nu VP/Kellerman versus "The Company"?
Kwam er ook pas in deze episode achter dat "the company" niet 1 echt bedrijf was
Seriously!?![]()
bij de cliffhanger van afl19 denk ik: hoe kunnen ze nou nog ontsnappen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ja, ik ben ook echt benieuwd vooral hoe ze allemaal bij elkaar weten te komen aangezien alleen Michael en Sucre een gat in de cel hebben.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
dat ook, maar normaal zou je verwachten dat ze nu isoleer cel in moeten of overgeplaast moeten worden![]()
Kellerman werkt voor de compagny maar is ontslagen bij de CIA (als ik het goed snapquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Zo.. heb in 1,5 week 1 t/m 19 bekeken... zit er helemaal lekker in. Dan is het zó kut dat uitgerekend de laatste ep die er is zo vreselijk spannend eindigt
Ik ben trouwens de rol/kant van Kellerman op t moment even helemaal kwijt.. is het nu VP/Kellerman versus "The Company"?
Kwam er ook pas in deze episode achter dat "the company" niet 1 echt bedrijf was![]()
)
![]()
Kellerman is inderdaad ontslagen door die 1ne vrouw met die donkere harenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kellerman werkt voor de compagny maar is ontslagen bij de CIA (als ik het goed snap)
Sometimes people write the things that they can't say !
Ik weet niet of hij wel voor de CIA werkt?
Volgens mij was het iig zo dat hij nu zelf vond dat het VP/Kellerman versus The company was.
Wat ik weer niet zo goed begrijp is waarom hij persé Linc dan zo snel mogelijk dood wil.
[ Bericht 1% gewijzigd door NiNi op 28-04-2006 17:49:53 ]People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
om wraak te nemen op linc zijn vaderquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef NiNi het volgende:
Ik weet niet of hij wel voor de CIA werkt?
Volgens mij was het iig zo dat hij nu zelf vond dat het VP/Kellerman versus The company was.
Wat ik weer niet zo goed begrijp is waarom hij persé Linc dan zo snel mogelijk dood wil.![]()
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, maar door wie was dat ongeluk nou in scene gezet? Dat gedeelte snap ik ook nog niet.![]()
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
daar in is te zien hoe ze die video tape bewerken![]()
![]()
![]()
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?..................................................................................................................................................![]()
Ga knikkeren met Bauerrquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?![]()
Dit is de Micheal Scofield c.q. prison break topic![]()
![]()
hi![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?![]()
OWJEEEEEJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ IS GELEKT!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad
hi![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OWJEEEEEJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ IS GELEKT!!!!!!!!!OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad![]()
![]()
Inderdaad! What the hell! En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!![]()
![]()
hi![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjesss..
Just have a little faith![]()
![]()
![]()
2 weken wachten op 20 duurt gewoon te langMoet hem gewoon zien, zeker nadat ik dat promofilmpje had gezien
herhaalt? gewoon downloaden dudequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Iedereen is er echt wild op, ik moet het ook een keer zien, wanneer word vanaf episode 1 herhaalt?![]()
![]()
Dan w8 ik wel een jaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:38 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Er komt geen herhaling meerMisschien over een paar jaar pas
![]()
![]()
Die is gek.. waarom niet downloaden..?quote:'Expand my brain, learning juice!'
Iemand interesse in een soort van recap voor episode 20? Het is een vrij uitgebreide samenvatting van wat er allemaal gebeurt in ep. 20. De laatste 3 afleveringen gaan gruwelijk worden!!! Niet meer normaal man![]()
.
Zijn ook er mensen die spoilers willen weten met betrekking tot mensen die het niet redden in de komende drie afleveringen? Dus mensen die doodgaan en wie blijven leven enz.?
Als er veel animo voor is dan post ik het wel in spoilertags.![]()
Laat maar horen peeps
hi![]()
Informatie kwam ik tegen op een Amerikaans forum van prison break in de spoiler section. Het kwam voor mij ook als een verassing aan dat er een samenvatting gepost was van ep. 20.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Linc, hoe kom je in godsnaam aan die informatie, en waarom zou iemand dat in godsnaam willen weten
Dan denk je meteen van hoe betrouwbaar is dit? Althans, ik dan.
Het bleek dat dit gepost was door iemand die op de set van Prison Break werkt, zij ( ja de persoon in kwestie is een vrouw) krijgt, niet altijd, inzage in de scripts. Zodoende kom ik eraan.hi![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:40 schreef Crazykill het volgende:
Waar kan je de promo voor 20 zien?![]()
![]()
Welke forum is dat dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Informatie kwam ik tegen op een Amerikaans forum van prison break in de spoiler section. Het kwam voor mij ook als een verassing aan dat er een samenvatting gepost was van ep. 20.
Dan denk je meteen van hoe betrouwbaar is dit? Althans, ik dan.
Het bleek dat dit gepost was door iemand die op de set van Prison Break werkt, zij ( ja de persoon in kwestie is een vrouw) krijgt, niet altijd, inzage in de scripts. Zodoende kom ik eraan.![]()
Fawakaaaaa Crazykill?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:40 schreef Crazykill het volgende:
Waar kan je de promo voor 20 zien?Alles boeng
![]()
Omdat Bea haar verjaardag vandaag viert: Download hier promo episode 20![]()
Ai, we box(sranangman stylo
)
hi![]()
Ja vriend, ernstige spoilers zitten erin. Dingen wat je totaal niet verwacht gebeuren in 20 laatstaan spoilers voor het eind van het seizoen. Echt, gruwelijk gewoonquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Zitten er erge spoilers in?
hi![]()
Mi de, fafie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Fawakaaaaa Crazykill?Alles boeng
![]()
Omdat Bea haar verjaardag vandaag viert: Download hier promo episode 20![]()
Ai, we box(sranangman stylo
)
Thnx![]()
![]()
Wie, als die hard Prison Break fan, gaat dit meteen preorderen?![]()
Het betreft hier een UK release. Maar zoals je ziet gaat het alleen om part 1, dus een compleet seizoen box zal toch wel de nodige euro's gaan kosten. Net als die CSI seizoen boxen, die worden ook gesplit.
hi![]()
@ Linc_The_Sink: just curiosity.. heb jij die "recap" (precap? :p) gelezen, en zoja: waarom doe je dat? Was gewoon benieuwd naar je beweegredenen.. is het niet veel leuker om "fris" aan een episode te beginnen? Nu weet je het hele verhaal al en gebeurt er niets verrassends meer in de aflevering, maar zit je echt te kijken van "wanneer zou dat stukje nou komen". Toch?
Seriously!?![]()
Ik zat gwn te surfen op die forum, & toevallig viel me oog erop. Majah, ik ben ook al 11 c.q. 12 dagen op aflevering 20 aan het wachten, dus ik was wel in voor wat vers vlees. Know what i meanquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef ImPrEzA het volgende:
@ Linc_The_Sink: just curiosity.. heb jij die "recap" (precap? :p) gelezen, en zoja: waarom doe je dat? Was gewoon benieuwd naar je beweegredenen.. is het niet veel leuker om "fris" aan een episode te beginnen? Nu weet je het hele verhaal al en gebeurt er niets verrassends meer in de aflevering, maar zit je echt te kijken van "wanneer zou dat stukje nou komen". Toch?. Maareh, als je eenmaal begint met lezen....Het 1 heeft weer te maken met de ander & voor je het weet maak je een eige aflevering 20 in je hoofd
![]()
![]()
Maar dat wil niet zeggen, dat ik precies weet wat er gaat gebeuren hoor. Je hebt natuurlijk wel ideeen, die achteraf werkelijkheid worden![]()
Achja, tis een verslavende serie![]()
![]()
hi![]()
37,79 Euro voor 4 luttele episodes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wie, als die hard Prison Break fan, gaat dit meteen preorderen?![]()
Het betreft hier een UK release. Maar zoals je ziet gaat het alleen om part 1, dus een compleet seizoen box zal toch wel de nodige euro's gaan kosten. Net als die CSI seizoen boxen, die worden ook gesplit.
![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:10 schreef Geqxon het volgende:
37,79 Euro voor 4 luttele episodes.![]()
Number of discs: 4
Normale seizoensbox heeft 3 of 4 eps per dvd. Daarnaast wordt een seizoen meestal niet in meer dan 2 delen verdeeld, dus je kunt er wel van uit gaan dat dit minimaal de helft van het seizoen (dus 11 eps) is, misschien zelfs 13 eps (ep 13 was de laatste ep die eind november was uitgezonden voor de 4 maanden stop)![]()
¤12,50 voor een maand lang 30 zenders. Dat zijn dus 4 a 5 episodes. Voor ¤12,50.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het op televisie gezien![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze met Part 1 dus Disc 1 bedoeldequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
Number of discs: 4
Normale seizoensbox heeft 3 of 4 eps per dvd. Daarnaast wordt een seizoen meestal niet in meer dan 2 delen verdeeld, dus je kunt er wel van uit gaan dat dit minimaal de helft van het seizoen (dus 11 eps) is, misschien zelfs 13 eps (ep 13 was de laatste ep die eind november was uitgezonden voor de 4 maanden stop)![]()
![]()
Ik kijk nooit meer twee afleveringen achter elkaar, dan moet je veel te lang wachten op de volgende
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De verleiding was gwn te groot. Heb er geen spijt van, maar demnn wat kunnen 14 dagen lang durenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:45 schreef mazaru het volgende:
Ik kijk nooit meer twee afleveringen achter elkaar, dan moet je veel te lang wachten op de volgende![]()
![]()
hi![]()
Zorg dat je meerdere series volgt, dan valt 't wel meequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De verleiding was gwn te groot. Heb er geen spijt van, maar demnn wat kunnen 14 dagen lang duren![]()
![]()
(Lost, 24, House bijv).
Alhoewel Lost best een slecht voorbeeld is in dit geval.2000 light years from home![]()
Haha, my thoughts exactly...quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:44 schreef Merkie het volgende:
Alhoewel Lost best een slecht voorbeeld is in dit geval.
Maar het volgen van verschillende series (die dan het liefst op verschillende dagen van de week worden uitgezonden) is wel een vereiste om in de uitzendschema's te kunnen overleven![]()
![]()
Idd. Net weer ep. 19 gezienquote:..tjah, je moet wat
..
Na aflevering 22 ga ik echt![]()
Mijn levennnnn, wat doe je![]()
hi![]()
Twee keer dezelfde aflevering kijken is echt zo saai. Het niet weten wat er gaat gebeuren maakt series juist spannend, moet je ze niet nog een keer gaan kijken
.
Lost is er weer over 4 nachtjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:44 schreef Merkie het volgende:
Alhoewel Lost best een slecht voorbeeld is in dit geval.![]()
oja, tvp![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 10:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
oja, tvp![]()
Je hebt al 11 keer gepost in dit topic. Staat het nu nog niet in je lijst?![]()
wanneer zenden ze aflevering 20 uit, op fox.com staat 8/7 dat zou pas over 2 maanden zijn??? :|ff wachten nog![]()
Wat feel fake shit voor ep 19 zeg. Welke is nou een goeie?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lol dat zijn de tijden, 8 uur in het ene deel van amerika en 7 uur in het andere ivm met tijdverschilquote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef Game_Error het volgende:
wanneer zenden ze aflevering 20 uit, op fox.com staat 8/7 dat zou pas over 2 maanden zijn??? :|![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Idd. Net weer ep. 19 gezien..tjah, je moet wat
..
Na aflevering 22 ga ik echt![]()
Mijn levennnnn, wat doe je![]()
Ik bedoelde meer dat ik dus meerdere series bekijk, zoals bijvoorbeeld Scrubs, Malolm in the Middle en meerquote:Op zondag 30 april 2006 00:48 schreef Merkie het volgende:
Twee keer dezelfde aflevering kijken is echt zo saai. Het niet weten wat er gaat gebeuren maakt series juist spannend, moet je ze niet nog een keer gaan kijken
.
![]()
![]()
Nog een keertje danquote:Op zondag 30 april 2006 11:55 schreef Game_Error het volgende:
dus gewoon as maandag word ie uitgezonden?Dinsdagochtend voor ons te bewonderen via de bekende kanalenquote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Miguel het volgende:
Mondays 8/7c is dus maandag van 2 tot 3 uur 's nachts in NL (afgezien van mogelijke tijdelijke afwijking door zomer-/wintertijd)![]()
![]()
wat ik mij afvraag.....Abruzzi was bijna "kassie 6" omdat ze een man teveel hadden om over dat draad te kruipen ('t zou te lang duren ofzo)...
maareh.. hebben ze nu niet 2 mannen teveel? (Michael, Linc , Westmoreland, sucre, Abruzzi, C-note, T-bag, Tweener (?) )
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen![]()
![]()
Tis nog altijd het plan om bij de infirmary te komen, via daar konden ze de tralies voor het raam wegkrijgen en via dat draad over de muur komen (pls correct me if i'm wrong)quote:Op zondag 30 april 2006 13:32 schreef dapluiz het volgende:
Ze gaan nu niet meer via dat draad toch of wel ?![]()
Neeej, dat plan gaat niet meer door. Dat had iets met minuten te maken. Maar ze nemen nu een andere route, waardoor dat niet meer van toepassing is.quote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef Rhiapona het volgende:
wat ik mij afvraag.....Abruzzi was bijna "kassie 6" omdat ze een man teveel hadden om over dat draad te kruipen ('t zou te lang duren ofzo)...
maareh.. hebben ze nu niet 2 mannen teveel? (Michael, Linc , Westmoreland, sucre, Abruzzi, C-note, T-bag, Tweener (?) )
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossenKlopt! Alleen gaan ze nu niet meer via dat gat in de P.I. room, maar via de whack shack. Daarna komen ze in de infirmary & daar moeten ze dat tralies weghalen en via die draad ontsnappen.quote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Miguel het volgende:
[..]
Tis nog altijd het plan om bij de infirmary te komen, via daar konden ze de tralies voor het raam wegkrijgen en via dat draad over de muur komen (pls correct me if i'm wrong)
Spannend![]()
![]()
hi![]()
Huh?quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neeej, dat plan gaat niet meer door. Dat had iets met minuten te maken. Maar ze nemen nu een andere route, waardoor dat niet meer van toepassing is.
[..]
Klopt! Alleen gaan ze nu niet meer via dat gat in de P.I. room, maar via de whack shack. Daarna komen ze in de infirmary & daar moeten ze dat tralies weghalen en via die draad ontsnappen.
Spannend![]()
![]()
![]()
Ze gaan toch via die kabel? En juist door die kabel kwamen ze in tijdnood, want ze hebben maar genoeg tijd om met 5 man daarover heen te maken, voordat de bewakers hun ronde hebben gemaakt en weer daar terechtkomen. Dus als ze via die kabel gaan, komen ze toch in tijdnood.![]()
Volgens mij wel hoor, want ging die tijdsdruk niet juist over de draad? (6 maanden geleden dat ik die ep heb gezien...quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Neeej, dat plan gaat niet meer door. Dat had iets met minuten te maken. Maar ze nemen nu een andere route, waardoor dat niet meer van toepassing is.)
![]()
jawel, daarom moet michael de sleutel van die doctor kamer hebbenquote:Op zondag 30 april 2006 13:32 schreef dapluiz het volgende:
Ze gaan nu niet meer via dat draad toch of wel ?![]()
Jawel, ze gaan zeker over dat draadquote:Op zondag 30 april 2006 14:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, want ging die tijdsdruk niet juist over de draad? (6 maanden geleden dat ik die ep heb gezien...)
..
Maar het was toch vooral het gedeelte daarvoor, waardoor ze in tijdnood kwamen..
Beetje vaag
hi![]()
Ze gaan toch met 10 manquote:Op zondag 30 april 2006 14:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Huh?
Ze gaan toch via die kabel? En juist door die kabel kwamen ze in tijdnood, want ze hebben maar genoeg tijd om met 5 man daarover heen te maken, voordat de bewakers hun ronde hebben gemaakt en weer daar terechtkomen. Dus als ze via die kabel gaan, komen ze toch in tijdnood., gaat spannend worden
hi![]()
Ok, bedankt, HELE vette avatar btwquote:Op zondag 30 april 2006 14:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Maar het was toch vooral het gedeelte daarvoor, waardoor ze in tijdnood kwamen..
Beetje vaag![]()
![]()
![]()
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga hier niet meer lezen tot dinsdag.
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzo.
![]()
Voor type's zoals ik, dus![]()
hi![]()
wees er maar trots op...quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzo![]()
Voor type's zoals ik, dus![]()
![]()
![]()
Ja ok, ze gaan via de wack shack, maar hoe komt Michael vanuit zijn cel daar terecht? Dat is mij even niet meer duidelijk (is ook al wat weken/ maanden geleden dat ik die episodes gezien heb). En als ze dan in w.s. zijn, dan moeten ze door die buizen eronder, maar hoe komen ze dan in de infirmary terecht, dan moeten ze toch een stuk boven de grond. Of heb ik dit mis? Kan iemand dit even verhelderen?![]()
Door het gat in de CO kantine konden ze allemaal in het riool komen (niet iedereen heeft een gat in de cel, dus zouden ze allemaal daardoor gaan). En via het riool naar de put midden op de open plek, vanaf daar rennen ze dan naar de wack shack, door naar de ziekenboeg en dan via de kabel over de muur.quote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef Juha het volgende:
Ja ok, ze gaan via de wack shack, maar hoe komt Michael vanuit zijn cel daar terecht? Dat is mij even niet meer duidelijk (is ook al wat weken/ maanden geleden dat ik die episodes gezien heb). En als ze dan in w.s. zijn, dan moeten ze door die buizen eronder, maar hoe komen ze dan in de infirmary terecht, dan moeten ze toch een stuk boven de grond. Of heb ik dit mis? Kan iemand dit even verhelderen?Tot zover het nieuws![]()
Ze komen nu wel op een andere manier in de ziekenboeg (niet meer door die put, maar gewoon door de deur met een sleutel). Al snap ik nog steeds niet hoe iedereen behalve Scofield en Sucre daar komen, dat gat in de kantine is tenslotte dicht en om nou met 6 man ineens in open veld een put in te duiken...... dat zullen we nog wel te zien krijgen
maar ze moeten volgens mij nog steeds over die kabel om over de muren van de gevangenis te komen...... lijkt mij dat ze dus nog steeds met 2 man teveel zijn![]()
![]()
10? 8 dacht ik....quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze gaan toch met 10 man, gaat spannend worden
![]()
en ze hadden maar genoeg tijd om 6 man over het draadje te krijgen...wordt opschieten dus![]()
![]()
![]()
We zijn allemaal aan het wachten op 20quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Rhiapona het volgende:
ok... tja ben nog maar bij 19
(heb wel al een vermoeden wie er bij komt)
..
2 nachtjes nog MAAR...dat waren er ooit 14
![]()
hi![]()
Pieuw! Was ik mijn hele partitie met download spul en dus ook Prison Break kwijt! Maar gelukkig heb ik hem met een stukje (freeware) software terug gekregen
.
![]()
net 19 gezien, lekker spannendmaar hoe kijken jullie die nieuwe dan? -edit: geen warezvragen op Fok aub- Ik download de afleveringen, alleen die worden pas 5-6 dagen later dan dat ze uitgezonden zijn in Amerika geupload
en ik wil er wel vroeg bij zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 01-05-2006 08:45:01 ]![]()
Dat mag hier niet echt besproken worden. Edit 't maar gauw weg voordat één van de mods het ziet.
oewoew het is bijna weer zover!
stay frosty![]()
ja sorry, ik d8 dat jullie het gewoon via een soort amerikaanse uitzendinggemist.nl kekenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:08 schreef Merkie het volgende:
Dat mag hier niet echt besproken worden. Edit 't maar gauw weg voordat één van de mods het ziet.
![]()
![]()
Ik ben net begonnen met Prison Break kijken, na een aantal ep's op TV. Nu heb ik dus net afl. 19 gezien en ben wel geintereseerd geraakt.. Kun je misschien ff een samenvatting geven van 1 t/m 19 ofzo? Ik kan het wel redelijk volgen, maar sommige delen mis ik volgens mijquote:![]()
![]()
Euhh, samenvatiing zei je? Heb je ff 10 uurtjes? Kijk gewoon de afleveringen die je gemist heb. Dan mis je niets en kun je het heel goed volgen. Als we je een samenvatting geven, krijg je toch sommige essentiële relatie's c.q. ontwikkelingen niet mee, waardoor je op het eind gaatquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met Prison Break kijken, na een aantal ep's op TV. Nu heb ik dus net afl. 19 gezien en ben wel geintereseerd geraakt.. Kun je misschien ff een samenvatting geven van 1 t/m 19 ofzo? Ik kan het wel redelijk volgen, maar sommige delen mis ik volgens mij![]()
* Linc_The_Sink zegt: na 13 nachtje, kan die van vandaag er ook bij
hi![]()
Helemaal mee eens, maar heb de volgende link toch opgenomen in de OP txt file, is al eens langsgekomen, wellicht ook makkelijk om terug te lezen als dat noodzakelijk is (vooral voor de 'veteranen'quote:Op maandag 1 mei 2006 12:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Euhh, samenvatiing zei je? Heb je ff 10 uurtjes? Kijk gewoon de afleveringen die je gemist heb. Dan mis je niets en kun je het heel goed volgen. Als we je een samenvatting geven, krijg je toch sommige essentiële relatie's c.q. ontwikkelingen niet mee, waardoor je op het eind gaat![]()
)
Wikipedia: Recaps van afleveringen![]()
toenet om 12 uur werd hij uitgezonden in amerika dus binnekort zal hij wel te downloaden zijn![]()
![]()
Facts don't care about your feelings![]()
? hij word toch altijd s'avonds uitgezonden?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
toenet om 12 uur werd hij uitgezonden in amerika dus binnekort zal hij wel te downloaden zijn![]()
![]()
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Hij wordt rond 2 uur vanacht uitgezonden als ik het goed heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
? hij word toch altijd s'avonds uitgezonden?![]()
nee want in amerika wordt het uitgezonden om 8 uur 's avonds. maar amerika is 8 uur tijd terug. dus voor onze tijd zien zij het al om 12 uur
Niet. In Amerika is het 6 uur vroeger, dus hier is het 6 uur later. Als het in Amerika om 8 uur wordt uitgezonden is het hier 2 uur 's nachts. Of denk je dat het in Amerika al avond isquote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef YoshiBignose het volgende:
nee want in amerika wordt het uitgezonden om 8 uur 's avonds. maar amerika is 8 uur tijd terug. dus voor onze tijd zien zij het al om 12 uur? Ze zijn daar net wakker.
oooooooooooooooooooooooooooh ja dom van me.![]()
ach ja nog 1 nachtje slapen dan
![]()
Jammer hequote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef YoshiBignose het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooh ja dom van me.![]()
ach ja nog 1 nachtje slapen dan
![]()
![]()
.
Komt vanavond 20 ?
ook te downen enzo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Voor ons zelfs morgenochtendquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanavond pas, godver. Geen zin om te wachten..
Prison Break (USA) #10: Tweener will die?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand nog pakkende topic-titels voor topic 10![]()
Prison Break (USA) #10: They found the holeDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Allemaaal ssssst doen, en dan een mooie quote uit aflevering 20 kiezen. Duhquote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand nog pakkende topic-titels voor topic 10![]()
.
2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: