quote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
agreedquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.
Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.
Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht![]()
Michael wil altijd iedereen helpen, aangezien Tweener in de problemen zit met die homo in zijn cel denk ik dat Michael hem mee wilt nemen zodat ie niet word gekilled.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis.
D'r lag een dooie rat in de apparatuur op de dag dat Linc geëxecuteerd zou worden, dat vond hij toen al erg toevallig, nu zou er helemaal geen twijfel meer moeten zijn dat Michael daar toegang tot heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Spoiler omtrent Bellick, Tweener, Micheal & het gat in de p.i. room:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk gewoon in de OPquote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wanneer is 20 nou beschikbaar?
t'Zelfde hieroquote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga de spoilers NIET lezen.. ik ga de spoilers NIET! NIET NIET NIET NIET NIET!!!!!! LEZEN!!!!
Wees sterk Barra
Micheal kreeg die plattegrond maar niet in zijn kop en als er wat mis ging met die leaps of faith van hem moest hij een ander plan kunnen verzinnen, hij kan moeilijk die blueprints mee naar binnen smokellen die vinden ze dan wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik raar vind, die Michael is superinteligent en heeft zich 3 jaar voorbereid op zn uitbraak. Waarom alles met n tatoo op zn lichaam dan? Er zijn ook geheugengames om alles te onthouden. Bovendien zijn zn tatoo's alleen in t begin gebruikt, maar voor zulke triviale dingen die hij ook had kunnen onthouden.
En belangrijker. Hij heeft de gevangenis ontworpen, waarom geen uitbraak vanaf buitenaf, was veel makkelijker geweest.
sorry hoor maar in Epi19 gebruiken ze nog zn tatoo's (teminste dat willen ze)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik raar vind, die Michael is superinteligent en heeft zich 3 jaar voorbereid op zn uitbraak. Waarom alles met n tatoo op zn lichaam dan? Er zijn ook geheugengames om alles te onthouden. Bovendien zijn zn tatoo's alleen in t begin gebruikt, maar voor zulke triviale dingen die hij ook had kunnen onthouden.
En belangrijker. Hij heeft de gevangenis ontworpen, waarom geen uitbraak vanaf buitenaf, was veel makkelijker geweest.
Ja, om de pathway te fixen. Maar dat was meer om Mike even de whacksack in te krijgen. Krijg gewoon t gevoel dat ze t aan t rekken zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry hoor maar in Epi19 gebruiken ze nog zn tatoo's (teminste dat willen ze)
Dat gevoel heb je niet, dat doen ze gewoonquote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, om de pathway te fixen. Maar dat was meer om Mike even de whacksack in te krijgen. Krijg gewoon t gevoel dat ze t aan t rekken zijn.
Wel jammer. T uitgangspunt is spannend. Jammer dat t complot zover is gezocht.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat gevoel heb je niet, dat doen ze gewoon
Idd. Best zonde eigenlijk dat je weinig kanten met het concept uit kan, je kan geen 5 seizoenen over een gevangenisuitbraak maken. Nu is het maximum denk ik 2 seizoenen, als ze het nteressant willen houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel jammer. T uitgangspunt is spannend. Jammer dat t complot zover is gezocht.
lol ikke niet!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wie had verwacht dat abruzzi en savrinn elkaar kennen
Savrinn is die dude die de ex van lincon helpt met het complot te ontrafelenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef SunChaser het volgende:
Wie is Savrinn?
Oja, wat is dat nu met DB Cooper? Snap dat verhaal niet helemaal
2 seizoenen ook niet hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Best zonde eigenlijk dat je weinig kanten met het concept uit kan, je kan geen 5 seizoenen over een gevangenisuitbraak maken. Nu is het maximum denk ik 2 seizoenen, als ze het nteressant willen houden.
Nou, zo negatief ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2 seizoenen ook niet hoor.
1 seizoen micheal eruit, 2de seizoen moet maar een spin off worden van mij part, als micheal er niet uit is aan het einde van S1 ga ik vloeken.
zoiezo de hele coolheid van de serie is al naar de klote sinds micheal aan het aanprutsen is.
De eerste paar afleveringen waren simpelweg GEWELDIG omdat die micheal echt alles voor elkaar had, hij wist wat hij moest doen en wat er nodig was, wie hij moest manipuleren en hoe hij dat voor elkaar moest boxen.
Nu word het eigenlijk 1 groot zooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |