abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen woensdag 26 april 2006 @ 10:31:09 #26
18073 miss_bleu
pi_37304903
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en was hij uit de bus ontsnapt???
wilde hem nog vangen, maar hij was al weg
  woensdag 26 april 2006 @ 10:37:21 #27
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37305050
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef rthls het volgende:
Interesseert me niet of het te langdradig wordt, het blijft elke week spannend genoeg
ja het is wel spannend. maar van het orginele idee blijft niets over.

Trouwens het is niet zo goed Bellick dat gat heeft gevonden... of denken jullie dat het weer een plan van scofield is!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37305072
is er trouwens nog iets anders in de officiele episode 19, dan in de gelekte.?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:05:57 #29
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37305810
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 26 april 2006 @ 11:12:50 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37306003
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis .
ik denk dat hij tweener ergens voor laat naaien
stay frosty
pi_37306489
Weet iemand waar 20 blijft??
  woensdag 26 april 2006 @ 11:31:50 #32
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_37306586
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:38 schreef mic_forever het volgende:
is er trouwens nog iets anders in de officiele episode 19, dan in de gelekte.?
Tellertjes zijn weg (<-- echt? ), en er zitten een paar shots bij die je eerst niet zag.
Tot zover het nieuws
pi_37307589
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:00 schreef SunChaser het volgende:
En buiten de gevangenis vind ik de verhaallijnen kut. Dat met die vader doet me ook niks.
Je hebt gelijk. Alhoewel het wel nu wat boeiender wordt met Nick
Maar voor de rest kan het niet tippen aan de verhaallijnen binnen de gevangenis.

Btw. Het is David Apolskis AKA Tweener, geen Tweenie
hi
  woensdag 26 april 2006 @ 13:13:10 #34
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_37308982
Ik zou het iig enorm kut vinden als seizoen 2 scofield nog steeds vast zit.
In het begin was de serie echt super, Scofield wist precies hoe hij alles moest regelen, wie hij moest manipuleren en het was een kwestie van tijd voor die weg was.
Aflevering 14 (?) zouden ze al ontsnappen en dat werd gerekt (imo hadden ze al weg mogen zijn)
maargoed dat werd dus wat langer gemaakt, nu een paar rek afleveringen er tusen geflikkert.
En nu bij de cliffhanger van deze week lijkt het alsof ze helemaal niet meer wegkomen.
(of in de volgende aflevering leggen ze die bellock ofzo om of binden ze em vast of weet ik veel aangezien hij de enige is die het verteld is).
En die relatie met die dokter is ook finito nu natuurlijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 26 april 2006 @ 13:18:38 #35
75556 erkel
back from Dagestan
pi_37309162
quote:
'Michael is a good man, a good man', daar zal het wel aan liggen, pluspunt voor tweener is dat hij een bruikbare eigenschap heeft voor het team
Weisst
pi_37309315
echt niet lezen als je niets wil weten over komende afleveringen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37309627
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zou het iig enorm kut vinden als seizoen 2 scofield nog steeds vast zit.
In het begin was de serie echt super, Scofield wist precies hoe hij alles moest regelen, wie hij moest manipuleren en het was een kwestie van tijd voor die weg was.
Aflevering 14 (?) zouden ze al ontsnappen en dat werd gerekt (imo hadden ze al weg mogen zijn)
maargoed dat werd dus wat langer gemaakt, nu een paar rek afleveringen er tusen geflikkert.
En nu bij de cliffhanger van deze week lijkt het alsof ze helemaal niet meer wegkomen.
(of in de volgende aflevering leggen ze die bellock ofzo om of binden ze em vast of weet ik veel aangezien hij de enige is die het verteld is).
En die relatie met die dokter is ook finito nu natuurlijk
Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezen ..
Vooral NIET doen..ik herhaal: Vooral NIET doen..
Toch vrienden van 24
hi
pi_37309687
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef tartaarsaus het volgende:
echt niet lezen als je niets wil weten over komende afleveringen
SPOILER
SPOILER
SPOILER
hi
  woensdag 26 april 2006 @ 13:38:14 #39
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_37309804
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezen ..
Vooral NIET doen..ik herhaal: Vooral NIET doen..
Toch vrienden van 24
Nee tuurlijk niet, als ik zie staan : ***SPOILERS THAT WAY ====>***
dan lees ik het niet terug, en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minder
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_37310043
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minder
Ik refereerde naar een paar 24-users, want die werden boos vanwege de spoilers. Majah, voor de rest ben ik het met je eens
hi
  woensdag 26 april 2006 @ 14:14:30 #41
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_37310934
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_37311301
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
hi
pi_37312255
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)
pi_37312460
Die Abruzzi is wel grappig, doen alsof hij de paus zelf is maar ondertussen...
pi_37312957
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
pi_37313042
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
Lijkt mij ook
hi
  woensdag 26 april 2006 @ 15:31:52 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37313347
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:

[..]

agreed
stay frosty
pi_37314323
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.

Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.

Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht

dat interview met Wade Williams op de fox site is trouwens hilarisch, met z'n 2 rollen wc-papier en stereo met 2 (!) cassetedecks
  woensdag 26 april 2006 @ 16:04:02 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37314375
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.

Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.

Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zitten
stay frosty
pi_37314392
quote:
Michael wil altijd iedereen helpen, aangezien Tweener in de problemen zit met die homo in zijn cel denk ik dat Michael hem mee wilt nemen zodat ie niet word gekilled.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')