*checkt profielquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Agiath het volgende:
Bij ons in de klas gaan tegenwoordig de "t-bag" quote's over en weer
De hele tijd met die zakken uit de broek lopen en nietsvermoedende mensen aangeven enzoEn ze dan uitmaken voor homo whhehehe
slechte verkapte tvp poging btw
why? (het was wel overdreven hoor)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
*checkt profiel
vwo.. dacht ik al![]()
Dat is wel erg kansloosquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Agiath het volgende:
Bij ons in de klas gaan tegenwoordig de "t-bag" quote's over en weer
De hele tijd met die zakken uit de broek lopen en nietsvermoedende mensen aangeven enzoEn ze dan uitmaken voor homo whhehehe
slechte verkapte tvp poging btw
Oke oke dat van dat zakken aangeven was gelogen... ben ik nu al minder kansloosquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:55 schreef Agiath het volgende:
Trouwens die stripper/vrouw van michael ---->![]()
Holly Valance
[afbeelding]
[afbeelding]
Sommige mensen kunnen de verleiding niet weerstaan om die spoilers toch te lezen (zoals ik)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja, net voor eerst een prison break topic doorgelezen, meteen laatste keer.. vol met spoilers buiten spoiler tags, en dan mensen zeiken op mensen die dat niet leuk vinden en gewoon zeggen 'ja stond al eerder buiten spoilertags'
jammer
ik kan echt niet bevatten wat een mens nou ooit leuk kan vinden aan spoilers, dat neemt toch 90% van de hele kijkervaring weg.
of kunnen jullie geen grijntje spanning aan ofzo
Precies, ik nam één blik op een pagina en gelijk poste iemand anders iets wat eerst goed en duidelijk in spoilers aangegeven stond...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mja, net voor eerst een prison break topic doorgelezen, meteen laatste keer.. vol met spoilers buiten spoiler tags, en dan mensen zeiken op mensen die dat niet leuk vinden en gewoon zeggen 'ja stond al eerder buiten spoilertags'
jammer
ik kan echt niet bevatten wat een mens nou ooit leuk kan vinden aan spoilers, dat neemt toch 90% van de hele kijkervaring weg.
of kunnen jullie geen grijntje spanning aan ofzo
klopt je hebt gelijk. Telkens zijn er dan kleine dingen die het weer spannend moeten maken al is dat wel weer typisch prison break. Maar heb wel het gevoel of ze het nu echt aan het rekken en uitbuiten zijn.......quote:Op woensdag 26 april 2006 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Langzamerhand vind ik t langradig worden. Steeds bijna ontsnappen en dan weer gepakt worden maar ook niet etc etc. En buiten de gevangenis vind ik de verhaallijnen kut. Dat met die vader doet me ook niks.
En dan gaan ze in seizoen 2 nog verder met t verhaal. Hoop dat Michael dan toch echt al is ontsnapt.quote:Op woensdag 26 april 2006 07:00 schreef ASroma het volgende:
Maar heb wel het gevoel of ze het nu echt aan het rekken en uitbuiten zijn.......![]()
en was hij uit de bus ontsnapt???quote:Op woensdag 26 april 2006 08:54 schreef miss_bleu het volgende:ik had net een man bij mij in de bus zitten echt 2 druppels Wentworth Miller
![]()
wilde hem nog vangen, maar hij was al wegquote:Op woensdag 26 april 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en was hij uit de bus ontsnapt???
ja het is wel spannend. maar van het orginele idee blijft niets over.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef rthls het volgende:
Interesseert me niet of het te langdradig wordt, het blijft elke week spannend genoeg
ik denk dat hij tweener ergens voor laat naaienquote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis.
Tellertjes zijn weg (<-- echt?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:38 schreef mic_forever het volgende:
is er trouwens nog iets anders in de officiele episode 19, dan in de gelekte.?
Je hebt gelijk. Alhoewel het wel nu wat boeiender wordt met Nickquote:Op woensdag 26 april 2006 01:00 schreef SunChaser het volgende:
En buiten de gevangenis vind ik de verhaallijnen kut. Dat met die vader doet me ook niks.
'Michael is a good man, a good man', daar zal het wel aan liggen, pluspunt voor tweener is dat hij een bruikbare eigenschap heeft voor het teamquote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap niet dat Michael het zo opneemt voor die Tweener, ik vind dat echt een neppe vent. Maar goed hij zal hem nog wel nodig hebben buiten de gevangenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zou het iig enorm kut vinden als seizoen 2 scofield nog steeds vast zit.
In het begin was de serie echt super, Scofield wist precies hoe hij alles moest regelen, wie hij moest manipuleren en het was een kwestie van tijd voor die weg was.
Aflevering 14 (?) zouden ze al ontsnappen en dat werd gerekt (imo hadden ze al weg mogen zijn)
maargoed dat werd dus wat langer gemaakt, nu een paar rek afleveringen er tusen geflikkert.
En nu bij de cliffhanger van deze week lijkt het alsof ze helemaal niet meer wegkomen.
(of in de volgende aflevering leggen ze die bellock ofzo om of binden ze em vast of weet ik veel aangezien hij de enige is die het verteld is).
En die relatie met die dokter is ook finito nu natuurlijk
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef tartaarsaus het volgende:
echt niet lezen als je niets wil weten over komende afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Nee tuurlijk niet, als ik zie staan : ***SPOILERS THAT WAY ====>***quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de laatste 2 pagina's van het vorige topic niet gelezen..
Vooral NIET doen..ik herhaal: Vooral NIET doen..
Toch vrienden van 24![]()
dan lees ik het niet terug, en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minderRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Ik refereerde naar een paar 24-users, want die werden boos vanwege de spoilers. Majah, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en 24 is een pauper serie, was 1 seizoen leuk daarna werd het minder![]()
hi![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)![]()
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef dapluiz het volgende:
Toch benieuwd idd of het vertellen aan tweener expres was zodat hij het door ging geven of adt het een fout was van scofield (wat mij niet lijkt)![]()
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.
hi![]()
agreedquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ie van Scofield een opdracht heeft gekregen... Lijkt mij dat Micheal niet zo dom is.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.
Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.
Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht![]()
dat interview met Wade Williams op de fox site is trouwens hilarisch, met z'n 2 rollen wc-papier en stereo met 2 (!) cassetedecks![]()
![]()
mja maar als daar een gat zit waarom zou er dan nog 1 in die cel moeten zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat er nu met Bellick gaat gebeuren. Hoewel Pope hem waarschijnlijk niet gelooft dat mensen willen ontsnappen (Bellick heeft dat gat er zelf in geslagen namelijk), zou ik -als ik Bellick was- toch minimaal een reden verzinnen om Michael in de SHU te gooien, want als Bellick een beetje doordenkt doorziet hij Michael's plan om Linc te redden nu ook wel.
Kwestie van cel doorzoeken, gat vinden (kan in zo'n cel maar op 1 plek ongemerkt zitten: achter de wc), Michael overplaatsen naar een andere gevangenis en iedereen van PI 5 jaar extra geven.
Dat zou nog eens een einde zijn, lekker onverwacht
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Michael wil altijd iedereen helpen, aangezien Tweener in de problemen zit met die homo in zijn cel denk ik dat Michael hem mee wilt nemen zodat ie niet word gekilled.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: